niedziela, 23 października 2016

180.

Witajcie,
Wiem, że powinnam dać jakiś znak życia i opisać w końcu co u mnie, ale po prostu brak czasu skłania mnie do tego, żeby tu nie bywać. I to wcale, że nie chcę, ale jest sporo spraw do ogarnięcia ...
Ale o tym może w kolejnej notce, jak już będę pewna, że mam stabilną sytuację.
Niedziela to drugi dzień jesieni tak piękny. I ja się czuję świetnie, bo wiem, że nie jestem sama. Pojawił się koło mnie ktoś, kto chce ze mną być i mnie wspierać. Czuję się dobrze, że jest koło mnie ktoś, kto chce dzielić ze mną każdą chwilę bez względu na wszystko.
Na dzisiaj tyle.
Więcej za jakiś czas.

Polska Złota jesień /23.10.2016/

30 komentarzy:

  1. Lubię takie powroty, pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też. Mam nadzieję, że wszystko jakoś się ułoży :)

      Usuń
    2. Bardzo mocno trzymam za to kciuki :)

      Usuń
  2. Ano powinnaś, dawno Cię nie było. :) Czekamy na więcej danych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak znowu dawno :D Niedługo się coś zapewne pojawi.

      Usuń
    2. Dawno byłoby wtedy po kilku miesiącach ;p

      Usuń
  3. Ooo to trzymam kciuki aby sytuacja rozwinęła się po Twojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest w miarę ok i tak jak chciałam więc jest nie najgorzej, ale o tym wkrótce.

      Usuń
  4. Bardzo dobrze rozumiem ten stan :) I cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zazdroszczę tego słońca, u nas jakoś cały weekend był mega ponury... i na pewno to nie była złota polska jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że powróciłaś i to tak z pozytywną sytuacją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyżby w końcu "to było to"?:) Czekam na dalsze wieści:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywnie, krótko i na temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje kochana <3 miłość na chłodne jesienne dni rozgrzewa <3
    U mnie po staremu, miałam wrzucić trochę fotek z pobytu w PL ale spędziłam go w łóżku bo się rozchorowałam ;/ dalej się kuruję i mam zatkany nos, kaszel a jutro znów do pracy ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. To miło czytać ze pojawił się ktoś. Czekam aż ten wątek rozwiniesz. Piękne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć! chyba w końcu dobre wieści, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. To o wiele więcej niż ja ostatnio dawałam od siebie.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana my zaczekamy :) skup się na życiu i spędzaniu czas z tym Kimś.
    Ładne zdjecię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A starałam się, żeby zdjęcie wyszło ok ;p Zobaczymy jak to będzie ;p

      Usuń