wtorek, 20 września 2016

178. Trening pozytywnych myśli - sierpień.

Wybaczcie, że tak długo zwlekałam z pisaniem, ale miałam wiele spraw do załatwienia. Życie może zmienić się w jednej chwili, ale o tym może kolejnym razem.
Teraz opowiem trochę o sierpniu.
Sierpień był trochę dziwnym miesiącem. Niby był spokojny, ale czasem obecność niektórych osób dawała o sobie znać.
Mimo wszystko starałam się robić wszystko, aby każdy dzień był spokojny i pojawił się uśmiech na twarzy i tak był. Poznałam kilka nowych osób, spędziłam super dzień urodzinowy - bo przecież na sierpień przypadają moje urodziny. I ten dzień był naprawdę wyjątkowy. Koniec sierpnia mnie zaskoczył bo przez przypadek znalazłam się na imprezie, na której pojawił się zespół Piersi. Jest to jeden z moich ulubionych polskich zespołów. No i oczywiście bez zdjęć się nie obejdzie. Na jednym ze zdjęć jestem ja i Adam Asan Asanov - czyli wokalista zespołu.

Sponsor imprezy :)

Podczas koncertu

Ja i Adam Asan Asanov

Sierpień wniósł wiele pozytywnych chwil.

32 komentarze:

  1. jaka szczęśliwa na jednym foto z idolem:) mi sierpień bardzo emocjonująco minął, były chwile bardzo super ale i te bardzo niemiłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne są momenty. U mnie też tak było, ale starałam się, żeby było jak najwięcej chwil z uśmiechem.

      Usuń
  2. To najważniejsze, że był to dla Ciebie szczęśliwy miesiąc.
    Ech znam ja też ten zaciesz jak się zobaczy swój ukochany zespół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy - stabilny. Bo czy szczęśliwy - tego nie wiem.
      To jeden z moich ulubionych zespołów, więc cieszę się, że miałam okazję ich poznać ;p

      Usuń
  3. Fajnie przypadkiem znaleźć się na koncercie ulubionego zespołu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełny przypadek to był ;p

      Usuń
    2. Mi się nigdy taki przypadek nie zdarzył, pewnie dlatego, że zawsze wiem, kto gdzie gra :)

      Usuń
    3. Ja raczej nie mam czasu, żeby sprawdzać ;p

      Usuń
  4. Spokojny sierpień to dobry sierpień. Takie ostatnie letnie lenistwo ♥
    Zdjęcie z idolem wygrało życie, wyszłaś bardzo słodko i widać radość w twoich oczach :D

    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli sierpień nie był taki zły :) fajnie mieć fotkę ze swoim ulubionym zespołem :0 ja mam tylko z Big Cycem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki sobie nijaki. ;p
      Oczywiście, że fajnie, bo przynajmniej jest co wspominać.

      Usuń
    2. No pewnie :) a zaraz wrzesień się już kończy i czas na kolejne podsumowanie miesiaca :)

      Usuń
    3. Będzie tego trochę do napisania ;p

      Usuń
    4. Jutro koniec września więc powoli możesz się zabierać :)

      Usuń
    5. No wesz, raczej nie mam zamiaru tego robić dzisiaj :D

      Usuń
  6. Czekam na kolejny wpis o tym, co się pozmieniało :)
    I cieszę się, że miałaś udany sierpień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej możesz być zaskoczona tymi zmianami ;p
      Sierpień był ok ;)

      Usuń
  7. Bardzo pozytywnie. Nie ma to jak dobry koncert. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muzyka na zywo jest zawsze najlepsza! :)

    Pozdrawiam,
    www.trustmeimpolish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, w końcu z ciebie typowy lew, prawda?:) Sierpniowa dziewczyna, to i sierpień musiał być udany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że lew :) musiał oj musiał ;p

      Usuń
  10. Również byłam na koncercie tego zespołu, bo grał u mnie w miejscowości kilka lat temu. Podobało mi się, ale nie jest to mój ulubiony zespół. Wokalista co jakiś czas dorzucal zabawne spostrzeżenia. Chociaż trochę się dziwnie czułam podskakując obok koleżanki, ktora stała jak kołek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, ludzie mają różne upodobania ;p

      Usuń