wtorek, 23 sierpnia 2016

177.

Dzisiaj ważna data.
Mam 25 lat!

28 komentarzy:

  1. Ćwierćwiecze !

    100 lat! Bądź szczęśliwa, baw się i smakuj życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia urodzinowe zdrowia, szczęścia spełnienia marzeń wszelakich, dużo kasy i.... wiesz sama czego :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w te 'poważne' urodziny. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie naj.......lepszego. Jejku jak ja bym chciała mieć tyle lat . Życzę szczęśliwej miłości

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda spóźnione, ale wcześniej nie zaglądałam na bloga... Wszystkiego dobrego, obyś była szczęśliwa i wszystko układało się po Twojej myśli. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe życzenia i pamięć :*

      Usuń
  7. Spóźnione życzenia - wiele dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak zwykle spóźniona, ale życzę Ci wszystkiego co najlepsze! Dużo szczęścia i spokoju w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pamięć i miłe życzenia :*

      Usuń
  9. Dopiero teraz widzę jak dawno mnie u Ciebie nie było, że nawet życzeń nie złożyłam !! Bardzo spóźnione ale i tak sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Sporo się dzieje i brak czasu na pisanie. Ale napiszę wszystko w notce :*

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Sto lat :) W sumie taki pierwszy mały jubileusz :)

    OdpowiedzUsuń