niedziela, 21 sierpnia 2016

176. Zbiórka na puszki dla zwierzaków!

Jak wiecie uwielbiam zwierzęta. Obecnie nie mam żadnego, ale to nie sprawia, że przestałam się nimi interesować. Regularnie biorę udział w różnego typu akcjach, mających pomagać zwierzętom.
Ostatnio ruszyła zbiórka pieniędzy na puszki dla zwierząt ze schroniska w mieście moich studiów dlatego mam do tego sentyment. Pomagam.pl pomaga w organizacji zbiórek m.in. na rzecz zwierząt.
Dlatego zwracam się z prośbą do wszystkich czytelników o pomoc! Jeśli nie możecie zabrać do siebie żadnego zwierzaka, to wspomóżcie akcję symboliczną kwotą! Liczy się każda pomoc!

W schronisku skończyły się zapasy karmy dla psów i kotów!

Zostawiam link do strony pod adresem: KLIK

Dziękuję wszystkim, którzy pomagają. Liczy się każda pomoc! Udostępniajcie na swoich profilach społecznościowych! Jeśli możecie - wesprzyjcie akcję!

20 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze jest pomagać :)
    Dziękuję, teraz czekam na ubrania i być może buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę:)
      Ja jeszcze mam parę rzeczy z ubrań do poszukania :)

      Usuń
  2. Fajna akcja :) zaraz udostępnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze promujesz pomaganie.Trzeba ludziom przypominac. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram! Ja szukam domu dla kociaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Może ktoś się nimi zaopiekuje!

      Usuń