piątek, 5 sierpnia 2016

173. Lipcowy szał zakupowy.

Przyszła pora, aby pochwalić się moimi zakupami lipcowymi. W tym miesiącu kupiłam sobie sukienkę, dwie pary spodni, bluzkę oraz buty. Zacznijmy od butów.

Numer 5. Buty białe, bo akurat taki kolor wymagany jest na uczelnię. Buty firmy Ecco, bo innej nie uznaję, tym bardziej, że to najwygodniejsze buty na świecie. Wszystkie buty, w których chodzę na co dzień są właśnie tej firmy.
Buty, które ja wybrałam, kosztowały 190 złotych i były z obniżką na poziomie 50%.




Numer 4. Spodnie w kolorze czarnym firmy Calvin Klein. Koszt: 180 złotych przy 50% obniżce
Zdięcie pobrane ze strony




Numer 3. Spodnie w kolorze czarnym firmy Lisa Campione. Spodnie mają długość nogawki 3/4. Koszt 100 złotych, obniżka 30%


Numer 2. Bluzka kolor czarny firmy Emporio Armani.





Numer 1. TOP TOPów tej listy. Czarna sukienka firmy Marc Cain. Cena: 510 złotych przy obniżce 40%
Tak sukienka wygląda na mojej figurze :)

Jak się Wam podobają moje zakupy? Wybaczcie jakość zdjęć ale nie mam dobrego aparatu fotograficznego.

18 komentarzy:

  1. A mi się bardzo podoba bluzka :)
    I udało Ci się z butami przy takiej przecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam robić zakupy :) Też w lipcu zaszalałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pochwal się u siebie co kupiłaś :)

      Usuń
  3. Buty wyglądają na super wygodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wygodne, a nie wyglądają :D

      Usuń
    2. Koniecznie muszę obczaić tę markę.

      Usuń
    3. Myślę, że warto. Buty wygodne, materiał bardzo dobrej jakości. Nigdy nie obcierają, dobrze się je nosi.

      Usuń
    4. No to bomba. :) Mam nawet sklep niedaleko.

      Usuń
    5. Daj znać jak Ci się spodobał.

      Usuń
  4. Koszulka z napisami super no i te buty :) Ja żałuję , że tam nie mogę kupować butów. Bo nie ma dla mnie rozmiaru 37 za mały 38 za duży :/ Ale tylko dziwne tam tak mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa, ale cóż, może jakieś inne buty będą Ci odpowiadać.

      Usuń
  5. Spodnie i buty myślę, że są najlepszymi zakupami. Nie znam tej marki Ecco, ale może pora to zmienić. Szczerze mówiąc nie dałabym ponad 500 zł za zwykłą czarną sukienkę. Ale rozumiem, że założeniem jest, żeby była na lata, a czarny uniwersalny przyda się wszędzie i do wszystkiego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest "zwykła" sukienka, bo zwykłych ludzi na taką sukienkę nie stać, tym bardziej, że 500 pln to cena po obniżce. Po za tym nie bardzo mam ochotę wyglądać jak dziewczyna z ulicy w taniej sukience za 100 złotych ... Bo mi chodzi o wygląd, jakość i markę.

      Usuń
  6. Jak buty nie obcierają to muszę sprawdzić tą markę :)

    OdpowiedzUsuń