poniedziałek, 18 lipca 2016

170.

Sobotnie popołudnie. Kolejne spotkanie, na które tym razem się nie stresuję. Pogoda nie najlepsza bo zaczął padać deszcz ale nastrój zupełnie inny od aury na zewnątrz. Nastrój bardzo dobry. To nieliczna z osób, które działa na mnie kojąco. Nie muszę nic mówić, żeby czuć się z nim dobrze.
Nasza ulubiona kawiarnia. Tu byliśmy pierwszy raz całkiem niedawno bo dwa tygodnie temu. Rozmawiamy o wszystkim i o niczym. Znów patrzy w moje oczy, co mnie bardzo peszy. Rozmowa z nim rozluźnia mnie.
I dzisiejsza wiadomość od niego, która totalnie mnie rozbroiła. "Co najlepsze w pracy o 7 rano? Poranna kawa".
Dobrze wiem, że kawy nie pijał. A dzięki mnie zaczął. Taka drobna zmiana w jego życiu. A tak niewiele dzisiaj trzeba mi było, by pojawił się uśmiech po powrocie do domu.

26 komentarzy:

  1. Oj tak, zdecydowanie czasami niewiele potrzeba, żeby wszystko się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Takie drobne gesty a tyle radości ;p

      Usuń
  2. Subtelnie daje znak, że jesteś obecna w jego myślach i życiu. Super, to chyba najpiękniejsze wyznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, chciałabym. Ale chyba za wcześnie na jakiekolwiek wyznania. Dobrze jest jak jest. Ale mimo wszystko cieszy mnie taka sytuacja. Znów się uśmiecham.

      Usuń
  3. Czasem takie małe rzeczy najbardziej cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje się byc sympatyczną osobą po takich gestach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami nawet nie potrzeba gestu, żeby aura stała się przyjaźniejsza. To jest właśnie pewnego rodzaju magia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak niewiele czasem potrafi uczynić tak wiele. :) Właśnie te drobne rzeczy są najważniejsze. :) Oby jak najwięcej ich tego lata!

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że ten uśmiech się pojawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej tak jest. Cieszę się, że się pojawił.

      Usuń
    2. Dobre są takie znajomości :)

      Usuń
  8. Jedna mała kawa a tyle może zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie małe przyjemności są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tu aż się prosi napisać : wspólna kawa jednak zbliża ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. :) Lubię tak spędzać czas.

      Usuń
  11. nono coś tu się skrada :). Tak nie wiele potrzeba do szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele potrzeba do szczęścia ale trzeba to zrozumieć ;) A no zobaczymy co z tego wyniknie. ;)

      Usuń