piątek, 1 lipca 2016

167. Zarabianie przez internet.

Zawsze sobie chciałam dorobić. Ale albo byłam za młoda, albo brak koncepcji, gdzie można byłoby się zatrudnić, albo brak czasu, albo nikt nie bardzo chciał zatrudnić osoby tylko na wakacje.
Jakoś koło Wielkanocy dostałam maila do portalu, na którym można zarobić poprzez wypełnianie ankiet. Byłam zawsze sceptyczna do pracy przez internet, ale dzięki metodzie prób i błędów, uznałam, że warto spróbować.
Nie chciałam pisać o tym wcześniej, ale wczoraj wpłynęła moja pierwsza wypłata. Nie są to jakieś wielkie pieniądze, bo aż 50 pln, ale zawsze coś.
Może napiszę, na czym to wszystko polega?
Praca nie jest ciężka, bo nawet nie trzeba wychodzić z domu. Polega na wypełnianiu ankiet, które mają dwa rodzaje punktów: StudentsPoints i Social Points.
Na Social Points się zarabia. Zgromadzone 100 Students Point wymienia się na 50 pln. Social Points zbiera się - i dzięki temu mamy wyższe miejsce w rankingach. Przy każdej ankiecie jest wyszczególnione ile i których punktów możemy dostać.
StudentsPoints możemy wymienić na różne nagrody:
- koszulki
- pomoc charytatywną
- pieniądze
- nagrody
- kreator ankiet

No i dodatkowo Students Points i Social Points możemy zdobyć przez polecanie strony innym - do każdego konta jest przypisany link, przez który wchodzą inni znajomi.
Myślę, że każdy się zorientuje co i jak, jak założy konto i je trochę poużytkuje.



Jeśli chcesz się zarejestrować i założyć konto, zrób to tutaj: KLIK

12 komentarzy:

  1. ja pamiętam jak kiedyś znalałam pracę przez neta. miałam polecać pewną stronę. siedziałam tydzień męczyłam się. potem gdy zrobiłam okazało się że ta strona wygasła a dane kontaktowe są niedostępne... od tej pory mam uraz;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No różnie bywa, też sceptycznie podchodziłam, ale warto było spróbować. Też próbowałam przez neta ale to akurat jest ok. :)

      Usuń
    2. może rzeczywiście masz rację;)

      Usuń
    3. A pewnie, że mam xD

      Usuń
  2. A w ile czasu zajęło Ci zarobienie tych 50 PLN?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...W sumie też bym sobie trochę zarobiła,ale tak jakoś...Nie ma gdzie...W sumie fajny pomysł muszę to ogarnąć dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie ciekawi ile się trzeba naklikać za te 50 złotych? :D
    Ogólnie fajna perspektywa, dla tych co nie pracują właśnie, bo lepiej sobie poklikać parę razy dziennie niż bezczynnie przesiedzieć ten czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, to jest bardzo ciekawy pomysł! Poważnie zastanawiam się, czy nie dołączyć do Ciebie! Taka praca jak znalazł dla mnie ^_^
    Będzie miła niespodzianka...
    I naprawdę każdy może tak sobie przyjść, zarejestrować się i już zarabia?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, uważam, że warto. Tak, po rejestracji już się zarabia :)

      Usuń
    2. Założyłem konto, zrobiłem trochę ankiet mam już 8 StudentsPoints. Szkoda tylko, że 99% tych ankiet, które dostaję są darmowe, w sensie, że tylko za SocialPoints. Ciężko zarabiać, jak nie dostaje się ofert. A może ja coś źle robię?

      Usuń
    3. Jest ok, ale to też nie jest tak, że zarobisz w krótkim czasie nie wiadomo ile. Trzeba zbierać systematycznie syudents points. Ja w 2 dni zarobiłam 50 StudentsPotints, ale potem też było powoli więc nie ma się co ekscytować - wystarczy trochę cierpliwości.

      Usuń