sobota, 7 maja 2016

163. Oczyszczanie - efekty ( część 1 ).

Efekty oczyszczania:
1. Silne oczyszczenie jelit ze złogów. 
Dzięki substancjom, których użyłam podczas kuracji, udało mi się usunąć to, co w jelitach zalegało. Dzięki temu czuję się znacznie lepiej.
2. Poprawa funkcji metabolicznych ze względu na usunięcie znacznych ilości kamieni wątrobowych.
Udało mi się usunąć również kamienie wątrobowe. Dzięki temu uzyskałam poprawę metabolizmu, lepsze oczyszczanie krwi i wydajniej pracujący organ czyli wątrobę.
3. Poprawa funkcji nerek i tu pragnę zaznaczyć, że po usunięciu kamieni wątrobowych spowodowało, że spadło mi również ciśnienie.
 - ciśnienie przed oczyszczaniem: 135/ 90/75
 - ciśnienie po oczyszczaniu: 109/62/56
4. Poprawa krążenia.
Dzięki poprawie pracy wątroby również układ krążenia uległ poprawie.
5. Spadek masy tkanki tłuszczowej, wzrost tkanki mięśniowej ze względu na lepsze ukrwienie i dotlenienie komórek.
6. Nadmierne wydzielanie zalegających w jelitach gazów - co również wpłynęło ma poprawę metabolizmu.
Lepiej pracujące jelita zaczęły same usuwać nadmiar gazów jakie się w nich zgromadził.
7. Wydzielanie potu - co wpływa na usuwanie toksyn z organizmu. 
Lepiej wydałam pot a dzięki temu również złogi jakie mogą się gromadzić w organizmie.
8. Poprawa stanu skóry.
Dzięki poprawionej funkcji wątroby, która łatwiej oczyszczała krew, poprawił się również stan mojej skóry.
9. Poprawa samopoczucia.
Czuję się lżej, lepiej, czyściej.
10. Przypływ sił witalnych.
Po ostatnim oczyszczaniu następuje przypływ sił i energii. Mogłabym dojść na nogach do centrum mojego miasta i jeszcze dalej.

Więc oczyszczanie mogłabym polecić każdemu. To terapia sprawdzona, bo wielokrotnie ją przeprowadzałam.

24 komentarze:

  1. To dobrze, że jest z tego tyle korzyści. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele korzyści, ale też trzeba mieć wiele chęci, żeby się za to zabrać.

      Usuń
    2. To na pewno. Motywacja, chęci i przede wszystkim wytrwałość.

      Usuń
  2. czyli warto spróbować :) same plusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Zawsze warto spróbować.

      Usuń
  3. A jak taka terapia wygląda? Bo brzmi obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się do pytania. :P
      Na czym polega to oczyszczanie?

      Usuń
    2. Też poproszę o szczegóły :)

      Usuń
    3. Pojawi się pewnie niebawem.

      Usuń
  4. A jak wygląda takie oczyszczenie i jak długo trwa? Pisałaś gdzieś może o tym? :) Wybacz, ale nie jestem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam o tym, ale w kolejnej notce na pewno opiszę, bo kilka osób już o to pytało :)

      Usuń
    2. Super, podejmę wyzwanie :)

      Usuń
  5. Nie zostaje mi nic, jak tyko pogratulować i...może samej zmobilizować się do pewnych zmian:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uważam, że zawsze warto choć trochę o sobie pomyśleć.

      Usuń
    2. Jasne:) Jak człowiek zrobi coś dla siebie, to nawet ma więcej siły robić coś dla świata:)

      Usuń
  6. A ja nie umiem nawet powstrzymać się od słodyczy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się chce to wiele rzeczy można zrobić. Wiele rzeczy zależy od nastawienia :)

      Usuń