czwartek, 31 grudnia 2015

147. Q&A cz.2.

Pytania tym razem od Indywidualnego Obserwatora. Zadał mi bardzo ciekawe pytania :)

1. Jakimi trzema przymiotnikami mogłabyś siebie opisać?


-zdecydowana, zorganizowana, żądna przygód

2. Jaka postać z filmu, książki, kreskówki itp. najbardziej do Ciebie pasuje?
Lara Croft. Angelina Jolie była odtwórczynią Lary w filmach. Kim jest Lara?
"Przedstawiana jest jako wysportowana i szybka kobieta z brązowymi oczyma i rudawo-brązowymi włosami, często upiętymi w warkocz lub kucyk. Klasyczny kostium to turkusowy top, jasnobrązowe szorty, buty do łydek i długie białe skarpety. Wśród jej akcesoriów znajdują się rękawiczki bez palców, plecak, pas z kaburami po obu stronach i dwa pistolety. W kontynuacjach gier jej kostium zmieniał się, dostosowując się do środowiska, np. lokacji podwodnych lub lodowatych warunków. W późniejszych odsłonach nosi obcięty top, spodnie moro oraz czarną lub jasnobrązową koszulę. Podczas eksploracji poziomów używa dwóch pistoletów, jednak przez całą serię korzysta też z innych rodzajów broni. Posługuje się płynnie kilkoma językami, w tym m.in. rosyjskim i japońskim.Instrukcja do gry opisuje ją jako córkę lorda Henshingly’ego Crofta (w Legendzie i jej kontynuacjach lorda Richarda Crofta). Wychowywana była na arystokratkę, zaręczona była z fikcyjnym hrabią Ferringdon. Uczęszczała do szkoły z internatem Gordonstoun w Szwajcarii, tam też uczęszczała do finishing school. Po katastrofie samolotu w Himalajach samotnie spędziła dwa tygodnie w górach. Wydarzenia te sprawiły, że porzuciła swoje dawne życie, a zaczęła wieść żywot podróżującej po świecie poszukiwaczki przygód. Na podstawie swoich przygód jako najemniczka, myśliwy i mistrzyni złodziejstwa napisała książki i inne publikacje. Na potrzeby późniejszych gier historia została zmieniona – w samolocie znajdowała się również jej matka. Podczas poszukiwania schronienia Croft była świadkiem zniknięcia matki, która dotknęła starożytnego miecza. Lord Croft zaginął, poszukując żony."

3. Jakimi cechami musiałby odznaczać się Twój ideał faceta?
Mojego idealnego faceta poznałam 23 października bieżącego roku. Do tej pory poznałam masę facetów o różnych cechach charakteru, ale nikt jak ten aż tak bardzo mnie nie zaintrygował. Nie tylko chodzi o wygląd, ale również o zachowanie i nienaganne maniery. Kogo uwielbia Shadow? Facetów przystojnych, dobrze zbudowanych, wysokich bo sama jest niska       ( 155 cm wzrostu ), postawnych, nie chudych, ale również nie otyłych. Dobrze czułam się w jego towarzystwie. Kiedy się spotkaliśmy, przywitaliśmy się, podałam mu rękę a on? On pocałował mnie w dłoń czym już zdobył moje serce. Lubię facetów rozmownych, dobrych towarzyszy. Lubię takich facetów, z którym po prostu rozumiem się bez słów, możemy czuć się ze sobą dobrze, możemy zarówno rozmawiać, ale również pomilczeć. Takiego, z którym wystarczy spojrzenie, aby się porozumieć.  Lubię facetów, którzy się spełniają, dążą do celu, mają coś do powiedzenia, a najbardziej kręci mnie ich inteligencja i emocjonalność. Lubię facetów stanowczych, pewnych siebie, ale nie zadufanych, którzy widzą w siebie pępek świata.  Zaimponował mi wiedzą, inteligencją, pozycją jaką zdobył, wykształceniem ...



4. Czego najbardziej nie lubisz u innych ludzi?
Przede wszystkim fałszu, obłudy i sztucznej przyjaźni.

5. A jakiej cechy nie lubisz w sobie?
W sobie nie lubię łatwowierności. Jest to cecha, która jest dla mnie zgubna. Przez co wiele tracę. Czasem we znaki daję się również upór, chęć działania tu i teraz, pomysłowość i wola walki. Czasem także bezwzględność i bezkompromisowość.

6. A co najbardziej lubisz w sobie (cecha charakteru lub wyglądu).
Z charakteru lubię w sobie łatwość komunikacji z ludźmi i kierowania zespołem.  Mimo, że nie jestem jakimś mówcą, a mam ścisły, męski mózg, jakoś radzę sobie w relacjach z innymi.
Co lubię w sobie z wyglądu? Wysportowane ciało, długie brązowe włosy i podobno niesamowite oczy. 

24 komentarze:

  1. też nie lubię fałszu... strasznie mam na niego alergię

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, pytania bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też bardzo podobały :)

      Usuń
    2. Na pewno, aż miło się odpowiadało. :)

      Usuń
  3. Ten pocałunek w dłoń właśnie podbił i moje serce. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też podbił, gdyby nie sytuacja w jakieś się znajdował to może bylibyśmy razem. Zaimponował mi swoją inteligencją, wiedzą, pozycją jaką osiągnął. Ale cóż. To pan nr 2, o którym pisałam w jednej z notek.

      Usuń
  4. Faktycznie, że pytania są mega, głębokie i dość ciekawe.
    Też lubię wysokich facetów, mówi się, że prawdziwy zaczyna się od 1,80 więc mój jest prawdziwy. ;)
    A łatwowierności w sobie też nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super.! Mi się bardzo spodobały te pytania!
      To facet, którego opisałam w notce ma 191 cm wzrostu więc jest dość postawny. :p
      Oj tak, łatwo mnie omamić :p

      Usuń
    2. No zdecydowanie zadane z pomysłem. ;)

      Mój ma jakieś 1,82. ;) Więc też nie jest niski.

      No mnie niestety też...

      Usuń
    3. Obserwator jest w ogóle pomysłowy widać :p
      Szkoda tylko, że nie jestem z tym facetem, którego opisałam. Cóż, nie można mieć wszystkiego.
      Często mi to nie wychodzi na dobre :p

      Usuń
    4. No jak widać, ale to dobrze. ;)

      Szkoda, ale pewnie się jeszcze trafi godny mężczyzna. ;)

      No nie tylko Tobie. ;P

      Usuń
    5. Dobrze, bo to dobra cecha :)
      No ja myślę, że się trafi :)
      No ale cóż, nie wiem czy się nauczę ostrożności.

      Usuń
  5. Cieszę się, że wybrałaś pytania ode mnie na początek :D Jestem też bardzo usatysfakcjonowany Twoimi odpowiedziami! Powodzenia w Nowym Roku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się zarówno pytania, jak i odpowiedzi!

    Najlepszego na Nowy Rok! =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :)

      I wzajemnie. Ten rok będzie nasz!

      Usuń
  7. Lubię bardzo niesamowite oczy, nie wiem dlaczego, ale zawsze do takich ludzi odczuwam większą sympatię :D

    Mam słabość do facetów, których mogę odkrywać, to straszna słabość, ale to wszystko wtedy jest takie pociągające i intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś powiedział, że mam niesamowite oczy, więc może coś w tym jest, podobno po oczach właśnie można kogoś poznać.

      A z nim nie dane było mi się związać, chyba po prostu spotkaliśmy się w nieodpowiednim miejscu i czasie. Ale ja mam tak samo jak Ty.

      Usuń
    2. No tak, skądś się musiało wziąć powiedzenie, że oczy są zwierciadłem duszy :)

      Usuń
  8. To jakich przygód żądasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich, które mają intensywne doznania :p

      Usuń