wtorek, 29 grudnia 2015

146. Q&A cz.1

Kathy Leonia: 
Jak masz na imię?
Nie wiem czy interesujecie się znaczeniem imion i ich wpływem na osobowość. Moje imię to Sara. Jest to imię semickie ( arabsko - hebrajskie ), znaczy księżniczka. Jest to jedno z pierwszych imion nadanych przez Boga.

Skąd się wzięło Twoje pseudo?
Jestem nazywane przez wszystkim miśkiem bo jestem podobno fajna w przytulaniu ( nie jestem gruba ) lub mała - od mojego małego wzrostu. 

Lavvendowa
Ulubiony film?
"Dom Dusz". Mogę polecić każdemu. 


Gdybyś miała dzieci to jak byś je nazwała?
Piotr, Marcin i Wiktoria.


Ulubiony sport- oglądany lub uprawiany?
Uprawiałam kiedyś biegi długodystansowe, ale przez kontuzję przestałam ćwiczyć. W wolnych chwilach spaceruję oraz jeżdżę na rowerze. Oglądam np. turnieje tenisa lub mecze siatkówki. 


Masz prawo jazdy? 
Tak, od 5 lub 6 lat. Nie pamiętam dokładnie :p


Gdybyś nie zajmowała się farmacją, to czym? 
Podjęłabym studia menagerskie na kierunku MBA lub handlu zagranicznym. 
"Studia na Handlu zagranicznym przygotowują do prowadzenia działalności gospodarczej w integrującym się świecie, uczą technik negocjacyjnych, przygotowywania ofert handlowych, zawierania kontraktów, rozliczania transakcji, badania rynków zagranicznych, uczą jak skutecznie zarządzać firmą i promować jej działalność."
 

Clodii
Ulubiony serial? 
"Wspaniałe stulecie". Jest to turecki serial, a moją ulubioną aktorką jest ta, która odgrywa Hurem.

Ulubiona potrawa? 
Spaghetti.

Ulubiony fasy food?
Kebab.

Komputer czu telefo ? - co wolisz. 
Komputer.

Gdzie spedzilaś najlepsze wakacje w zyciu? 
W Monaco i Egipcie. Uważam, że Monaco to raj na ziemi i chciałabym spędzić tam resztę życia, pod warunkiem, że miałabym najpierw worek pieniędzy :p

Wymarzony samochód? 
Kiedyś chciałabym mieć BMW 116i.

Jaki styl ubierania się preferujesz? 
Elegancki.

Jakie masz nałogi? 
Papierosy ale tylko od czasu do czasu.

Ulubione perfumy? 
Zapach mnie uwodzi! Yves Saint Laurent nazwa: Black Opium.
"Nieskrępowana i kobieca. Życie przeżywa z pasją. Wolna. Wie, czego chce i dąży do celu. Tajemnicza. Elegancka. Zmysłowa. Lubiąca zabawę. Zapach wyzwala jej prawdziwe oblicze. To kobieta Black Opium.

Odkryj nową siebie, ubraną w nuty uzależniającej, czarnej kawy, a także jaśminu, kwiatu pomarańczy i różowego pieprzu, przeplatających się z akordami paczuli oraz wanilii. A wszystko to zamknięte  w czarno - brokatowym flakonie uzależnienia. 

Black Opium przywołuje aurę  tajemniczości, a tej, która go nosi, daje wyzwolenie."


Bez jakiego kosmetyky nie wyobrazasz sobie dnia? - do makikarzu. 
Błyszczyk.

Oironio

Ulubiony kolor?
Niebieski. Jest to najzimniejszy kolor. Oznacza: "przynależny do nieba".

Który miesiąc w roku kojarzy Ci się najprzyjemniej i dlaczego?
Sierpień, ponieważ lubię lato i na sierpień przypadają moje urodziny.

Wolisz chodzić w sukienkach/spódniczkach czy w spodniach?
Zależy od okazji, najczęściej są to spodnie.

Obcasy czy płaskie buty? 
Płaskie buty. 

Jakie jest Twoim zdaniem najładniejsze imię męskie i żeńskie?
Piotr i Iga.

Ulubiona potrawa?
Spaghetti.

Umiesz gotować? Jeśli tak, to jakie jest Twoje popisowe danie? :)
Nie potrafię gotować.

Sylwia


Czym się interesujesz? Masz jakieś hobby?
Uwielbiam sport, kiedyś trenowałam biegi długodystansowe, ale przez kontuzję prawego kolana "wypadłam z obiegu". Teraz czasem oglądam galę MMA, czasem mecz siatkówki albo turniej tenisa.

Z czym kojarzy Ci się dzieciństwo?
Z beztroskim życiem, zabawą, opieką nad tresowanym psem, którego dostałam. 

Za co kochasz świat?
Za naturę, zwierzęta, podróże, poznawanie innych ludzi, kultur i języków.

Czy jesteś zadowolona z tego kim jesteś?
Tak. Stworzyłam siebie samą taką jaką chciałam być.

Emi


Kogo widzisz, gdy patrzysz w lustro, i czy jest to ta osoba, którą chcesz widzieć?
Kiedy patrzę w lustro widzę drobną szatynkę o czarno-zielono-brązowych oczach, delikatnych, regularnych rysach, z błyskiem w oku i uśmiechu na twarzy, który towarzyszy mi regularnie. Jest to osoba stanowcza, którą trudno wyprowadzić z równowagi, mająca posłuch w grupie, dążąca uparcie do celu, mająca chęć władzy i walki. Jest trochę niecierpliwa i uparta, mająca cel w życiu. Jest to osoba pewna siebie.

Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co by to było?
Niecierpliwość. I może to, że zbyt szybko się irytuję.

Czego słuchałaś w dzieciństwie?
Disco.


Kokosowe ciastko

1. Co będziesz robiła za pięć lat?
Chciałabym skończyć specjalizację z farmacji aptecznej i zostać kierownikiem apteki.

2. Pies czy kot?
Pies. Kiedyś miałam teriera po tresurze. I przygarnęłam bezdomnego psa, który błąkał się po moim osiedlu. Nie ma wierniejszego przyjaciela człowieka.

3. Książka czy ebook?
Książka.

4. Twój ulubiony film? Dlaczego właśnie ten?
"Dom dusz". Przedstawione są losy rodziny mieszkającej w Chile za panowania Augusto Pinocheta, podoba mi się postawa głównego bohatera, który własną ciężką pracą doszedł do wszystkich rzeczy, które osiągnął.

5. Jaki kolor przeważa w Twojej garderobie?
Niebieski, fioletowy i czarny.

6. Jesteś brunetką, szatynką, blondynką?
Szatynka.

7. Jaki masz stosunek do macierzyństwa?
Uwielbiam dzieci, chciałabym mieć 2 lub 3 własnych.

8. Jesteś wierząca?
Wierząca, ale nie praktykująca

9. Biżuteria srebrna, czy złota?
Białe złoto.

Cori

Gdybyś mogła napisać swoją autobiografię to jaki tytuł dałabyś tej ksiażce? :)
Pewnie nigdy nie wydałabym swojej autobiografii bo moje życie jest po prostu nudne, ale nadałabym tytuł taki jak adres mojego bloga: "Mój cień".

Dziękuję Wam za Wasze pytania. Ciekawe czy Was coś zaskoczyło? Jeśli tak, to co?

52 komentarze:

  1. Ale szybko odpowiedziałaś na pytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko, bo już niektórzy pytali kiedy będzie nowa notka :p

      Usuń
    2. Hehe, byli ciekawi odpowiedzi pewnie. :D

      Usuń
    3. Ciekawe czy ich coś zaskoczyło :p

      Usuń
    4. Coś, na pewno tak. ;D

      Usuń
    5. U Ciebie też tak zimno?

      Usuń
    6. Bardzo zimno. Cały czas -4, w nocy było jeszcze więcej. :/

      Usuń
    7. U mnie -2 było w dzień - najwyższa temperatura, ale jest strasznie zimny wiatr.

      Usuń
    8. No wiatr także. Byłam na zakupach i zmarzłam jak cholera...

      Usuń
    9. No ale podobno tylko tydzień mają trwać te temperatury.

      Usuń
  2. Ale się uwinęłaś z tymi pytaniami:) Ja odpowiem dopieoro po nowym roku:)
    W sumie niewiele mnie zaskoczyło;) Ale pytania i odpowiedzi bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jak najszybciej odpowiedzieć :)
      To fakt, pytania były super, odpowiedzi nie wiem, nie mi to oceniać :p

      Usuń
    2. Bardzo fajnie odpowiedziałaś, poprostu chyba Cie całkiem nieźle znam ;-)

      Usuń
    3. To fajnie :p
      Hehe :p To chyba dobrze? :D

      Usuń
  3. Miło było przeczytać te wszystkie odpowiedzi. Właściwie trochę zaskoczyły mnie te biegi, bo nie wiedziałam, ale z drugiej strony to skąd miałam wiedzieć. Ogólnie tak samo pytania jak i odpowiedzi były ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam zainteresować moim życiem, nie jest ono takie ciekawe :p

      Usuń
    2. Pamiętam Cię jeszcze jako Jaskrawą, więc co nie co już wiedziałam ale i dowiedziałam się też trochę nowości. ;)

      Usuń
    3. Jaskrawy prowadziłam jako drugi blog tak długo, ale potem zaczęły się problemy techniczne z Onetem i przeniosłam się na blogspota. Co nowego? :D

      Usuń
    4. Cholernie tęsknię za onetem i długo wzbraniałam się przed blogspotem. Na onecie takie genialne szablony były. ;)

      Usuń
    5. Ja też tak mam. W ogóle o wiele bardziej odpowiadało mi ustawianie szablonu po swojemu a tu nie bardzo jest taka możliwość. Przynajmniej ja nie specjalnie umiem ustawiać to tu tak, żeby mi odpowiadało a na Onecie było znacznie lepiej z szablonem i innymi ustawieniami. Ale jakoś się tu już przyzwyczaiłam. Ale szkoda, że to tak z onetem się potoczyło.

      Usuń
    6. Ja jakoś ogarnęłam tu szablon, ale zdecydowanie na onecie było lepiej. Szkoda, ale no cóż... ;)

      Usuń
    7. Ja tylko tyle o ile tak, żeby w miarę przyzwoicie wyglądał, ale i tak pozostawia wiele do życzenia. Ale cóż, czasem zmiany wychodzą na dobre. :p

      Usuń
    8. Ja też tylko na własne potrzeby, ale nadal ubolewam nad onetem. ;P

      Usuń
  4. Fajnie było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło. :) Coś Cię zaskoczyło?

      Usuń
    2. Biegi długodystansowe :) Jakoś tego się nie spodziewałam :)

      Usuń
    3. Zawsze lubiłam sport. Rower towarzyszy mi od dziecka, nawet chciałam iść do szkoły sportowej. :p

      Usuń
    4. Ooo :) Widzisz, udało Ci się mnie zaskoczyć:)

      Usuń
    5. No to się cieszę :p
      Potem miałam kontuzję prawego kolana i nie wróciłam już do sportu.

      Usuń
  5. Sara ładne imię takie dostojnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i rzadkie, przez co ludzie mnie kojarzą właśnie z tego względu.

      Usuń
  6. Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie :)

    Cori

    OdpowiedzUsuń
  7. "Stworzyłam siebie samą taką jaką chciałam być." - Fajnie ujęte w słowach... Zazdroszczę, że możesz tak powiedzieć.


    BTW, "Wspaniałe stulecie" ... - moja Babcia to ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ważne, żeby siebie zaakceptować.

      Wiele osób ogląda ten serial - w każdym wieku :D

      Usuń
    2. No, ale to jest takie... patetyczne xD Kojarzy mi się to z "Modą na sukces" ;3

      Usuń
    3. No coś Ty :D Moda na sukces jest bez porównania :p

      Usuń
    4. :D

      Swoją drogą, można zapytać dlaczego masz zablokowany profil? Trochę takie uciążliwe za każdym razem wpisywać adres bloga - łatwiej byłoby na profilu udostępnić bloga, mniej roboty dla czytelników ;)

      Usuń
    5. :) taka prawda.

      Specjalnie go zablokowałam z pewnych względów. Część osób wchodzi przez kliknięcie w mój nick albo mają linki, w których jestem dostępna, więc nie ma problemu :)

      Usuń
    6. No właśnie chodzi o to, że po kliknięciu w Twój nick nie można było przejść do Twojego bloga. ;) Ale teraz widzę, że już jest wszystko odblokowane i gitara <3

      Usuń
    7. Miałam pewne problemy, ale myślę, że się skończyły - dlatego zablokowałam profil.
      :)

      Usuń
  8. Fajnie Cię poznać w takiej notce- podmumowanie Ciebie samej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to czytać :*

      Usuń
  9. Chyba nic mnie nie zaskoczyło :) ale trochę lepiej Cię poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pozostało mi się tylko cieszyć z tego powodu :)

      Usuń
    2. Chociaż i tak będziesz mi się kojarzyła z Jolie :p

      Usuń
    3. Podobno nieco jesteśmy do siebie podobne :p Ale i tak wiele mi do niej brakuje.

      Usuń
  10. No i wreszcie znam Twoje imię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko :p Trochę informacji o sobie umieściłam heh ;)

      Usuń