sobota, 5 grudnia 2015

138. Pizza Hut.

Przychodzę do Was z postem nieco innym niż zwykle. Z resztą postanowiłam, że nieco zmodyfikuję notki. Chciałabym pisać tak jak kiedyś i brać tematy do notek z życia codziennego, jednak to mi nie wychodzi tak jak kiedyś.
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jedną z moich ulubionych knajp jaką jest Pizza Hut. Jest  to jedna z największych sieci restauracyjnych na świecie. Została założona przed dwóch braci za pożyczone od ich matki pieniądze. Restauracje znajdują się w ponad stu krajach na świecie. Serwuje się tutaj pizzę, bar sałatkowy, makarony, napoje, desery, przystawki czy tortille.
Okładka menu :)

Zestawy dla 2-3 osób.


Hut Lunch.

Alergeny i gramatury

Karta :)

Wybrałam się w środę na Hut Lunch. Wybrałam zupę cebulową i makaron Farfalle di Concretto. Bardzo dobre jedzenie. Duże porcje, dobrze przyprawione.  Cena Hut Lunchu bardzo przystępna bo 15 złotych i czas podania dania - do 15 minut. W menu jest wykaz alergenów i gramatur. Myślę, że każdy może wybrać coś dla siebie. Dostałam także kartę, dzięki której są większe okazje :)
Zapraszam do zaglądnięcia na stronę internetową i do odwiedzenia tej restauracji - bo warto!

40 komentarzy:

  1. Uwielbiam pizze z Pizza Hut z grillowanym kurczakiem. :)
    I ich świeżo wyciskane soki. :P
    Szkoda.tylko, że najbliższą restaurację mam w Bydgoszczy i Poznaniu, a trochę drogi tam mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ich dania, a pizzę mają genialną!
      A soki są super!
      Ja mam 25 km, czasem jestem przejazdem, szczególnie wpadam jak jestem na zajęciach, a mieście moich studiów.

      Usuń
    2. A no to bliziutko tam masz. :)

      Usuń
    3. Mam w okolicy 2 ich knajpy :)

      Usuń
  2. Do najbliższej będę miała jakieś 50 km, ale nie wiem czy i tam będzie więc chyba się nie wybiorę, chociaż wygląda smacznie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest serio super, więc jak będziesz w pobliżu to spróbuj :) Nie będziesz zawiedziona.

      Usuń
  3. A mnie jakoś nie przekonuje ta pizzeria. Wprawdzie mogę wypowiedzieć się tylko na temat ich pizzy, bo niczego innego nie jadłam, ale jakoś mnie tam nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co kto lubi, ja uważam, że tylko tam można zjeść super pizzę, bo u mnie w mieście są same beznadziejne knajpy i nie specjalnie szczególne jedzenie serwują.

      Usuń
    2. Jadłam dużo lepsze pizze. A najlepsze to i tak są te domowe :-P Może kiedyś skuszę się na jakieś inne danie, ale i nie jest mi po drodze do Pizza Hut.

      Usuń
    3. Najlepsze pizze są właśnie tam! Więc wątpliwe, żeby było coś lepszego. A mi właśnie po drodze, bo to jedna z lepszych knajp jakie mogą być.

      Usuń
    4. Eeee, nie jadłaś pizzy w moich ulubionych knajpach :-P No ale każdemu Smakuje coś innego.
      Ja zawsze trafiałam na jakieś suche i spieczone pizze, a raz jadłam prawie zimną :-/

      Usuń
    5. Smakuje mi tylko tam pizza, a jestem dość wybredną osobą pod względem jedzenia i mało rzeczy mnie zaspokaja względem jedzenia. Jak dla mnie wszystko było super i bywałam o różnych porach i w różnych dniach i przeważnie była cała restauracja ludzi.
      Akurat wątpię, żeby tam się trafiło coś takiego, więc na pewno nie tam.

      Usuń
    6. Ja tylko mówię o własnych doświadczeniach z ich piszą.

      Usuń
    7. Bywam tam raz w tygodniu od 15 lat, ilość ludzi jest powalająca, bo kiedy przyjdę jest pełna sala ludzi i nie mogę powiedzieć, żeby kiedykolwiek cokolwiek było złe. Trafiam tam o różnych porach i dniach i jest restauracja pełna ludzi a w weekend jest kolejka.

      Usuń
    8. Ale to nie zmienia faktu, że ja jadłam tam kiepską pizze.

      Usuń
    9. To wiele zmienia, gdyby była tam kiepska kuchnia to ludzie by nie przychodzili, a jedzenie jest po prostu świetne.
      Tak jak niedawno otwarta pączkarnia u mnie w mieście. Kolejka wychodzi na ulicę. Nigdzie nie ma takich pączków i takich kolejek.

      Usuń
  4. Ja do pizzy hut mam mieszane uczucia. Dwa razy zdarzyło mi się dostać tam zimną pizzę i nigdy nie dostałam sosu... Kiedy zapytałam czy można prosić o sos dostałam (za dodatkową opłatą) porcję w naczyniu wielkości kieliszka od wódki...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi narobiłaś smaka mmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam tam iść. To sprawdzona knajpa. Chodzę tam od 15 lat. I nie byłam nigdy zawiedziona. Bywałam w różnych knajpach ale to nie to samo co Pizza Hut.

      Usuń
    2. wiesz, że ja nawet nie byłam nigdy. Jakoś tak nie było okazji :) ale teraz skoro polecasz będę musiała wyciągnąć Lubego.

      Usuń
    3. Ciekawe czy Wam będzie smakować ;)

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc to chyba nigdy nie byłam w Pizza Hut...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak będzie okazja to zajrzyj :)

      Usuń
  7. My jeśli już jemy pizze to tylko domową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mi przypomniałaś, że mam jakiś kupon do nich :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze u konkurencji jem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, ja lubię ich Pizzę, ale każdy ma swoje smaki po prostu.

      Usuń
    2. Po prostu Pizza Hat jest za daleko i idę tam, gdzie bliżej :P

      Usuń
  10. ja pizzy hut nie lubię. Za drogo się cenią;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bez powodu się cenią :) Ktoś powiedział, że za jakość się płaci :p

      Usuń
  11. Akurat za pizza hut nie przepadam, wolę takie małe, lokalne pizzerie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzałam lokalne pizze, ale jakoś nie taka jak trzeba niestety.

      Usuń
  12. Ja dziś dostałam od nich sms, że mam się uśmiechnąć, bo czeka na mnie pyszna herbata :D
    Ja uwielbiam tam Lawa Cake <3 I pizze z serowymi brzegami. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizza z serowymi brzegami - pychota!

      Usuń
  13. Uwielbiam smak ich pizzy, ale raz na jakiś (dłuższy) czas. Dobrze, że mam daleko do najbliższej PizzyHut, bo pewnie miłość by osłabła, a tak - zawsze mam orgazm kulinarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzę tam raz w tygodniu od 15 lat i moja miłość nie osłabła :)

      Usuń