wtorek, 24 listopada 2015

135.

Cały mój czas pochłania uczelnia. Staram się jak najlepiej organizować swój czas, żeby mieć nieco wolnego dla siebie. Trzeba w końcu odpoczywać i nabierać sił.
W piątek po zajęciach wybrałam się na otwarcie pierwszej galerii u mnie w mieście i było super! Są fajne knajpy, można znaleźć kącik dla siebie, gdzie można siąść, zamówić kawę lub lody i po prostu odreagować.
Przede mną wybór katedry i pracy magisterskiej ale lista tematów powinna pojawić się w grudniu lub styczniu, więc byłoby dobrze zaklepać sobie fajny temat, który byłby związany z moją pracą, który będzie mi się fajnie przygotowywać. Bo w ostatnim semestrze mojego kierunku będą zajęcia tylko raz w tygodniu praktyczne a drugie zajęcia też raz w tygodniu będą opierały się na przeprowadzeniu badań do pracy magisterskiej.
Sesja zapowiada się w miarę przystępnie. Chociaż czekam na święta, żeby móc w końcu odpocząć. Jest sporo zdawania, zaliczeń, prac do pisania, ale daję sobie radę i to całkiem nieźle.
No i muszę Wam powiedzieć, że od jakiegoś czasu prowadzę ciekawą znajomość. Ale ciii .... Zobaczymy co z tego będzie. :)

20 komentarzy:

  1. Wolny czas dla siebie się przydaje. :)
    Nie zapeszaj narazie. :D opowiesz za jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszeczkę zazdroszczę tego natłoku zajęć związanych z Uczelnią.
    Na święta niestety nie czekam, bo nigdy ich nie lubiłam, ale za znajomość mocno trzymam kciuki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sporo roboty ale ogólnie da się ogarnąć.
      Ja czekam tylko dlatego, że jest wolne nic więcej :p

      Usuń
  3. No właśnie, nie zapominaj o odpoczynku:)
    Galeria to fajne miejsce, można odreagować nawet samym oglądaniem ciuchów;)
    A masz orientację czego te tematy mogą dotyczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, że już weekend bo mam dosyć.
      Oj tak, ja lubię galerię.
      Nie mam pojęcia.

      Usuń
  4. Mnie też niedługo czeka wybieranie tematu na magisterkę, ale kompletnie nie chce mi się o tym myśleć. W ogóle nie Mam ochoty myśleć o uczelni ostatnio. :-P Też nie mogę się doczekać świąt, albo jakiegokolwiek wolnego od pracy :-D
    Mmmm... ciekawa znajomość brzmi całkiem ciekawie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak już nie mogę doczekać się tych świąt, żeby odpocząć.

      Usuń
  5. trzymamy kciuki za ową znajomość i za ogarnięcie zaliczeń na studiach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie trzymam kciuki za powodzenie nowej znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jakoś nie przepadam za galeriami handlowymi, być może dlatego, że w Poznaniu mamy ich wręcz za dużo :D
    I na pewno dasz sobie radę z sesją:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbieram się do wyjazdu i średnio mam czas na buszowanie w necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne żeby temat był dobry i żeby dobrze się pisało

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo to czekam na ciąg dalszy z tą znajomością tajemniczą i trzymam kciuki :) powolutku wszystko ogarniesz na uczelni :) na razie byle do świąt i do odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie, już mnie męczą te studia. Ale nie narzekam. Bywało gorzej. Podoba mi się ten semestr tak ogólnie, a po świętach już powoli zaczynają mi się pierwsze zaliczenia. Byle do świąt :)

      Usuń
  11. Gratuluję, że dobrze Ci idzie na studiach! Ja też mam dużo pracy, ale na pewno sobie poradzisz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń