sobota, 3 października 2015

129.

Zostałam nominowana przez Emi do Liebster Blog Award. Oto pytania skierowane do mnie:

1. Czy gdybyś mogła cofnąć się w czasie kilka lat i zmienić jedną swoją decyzję, zrobiłabyś to?
Myślę, że raczej nie. Uważam, że każde wydarzenie nas uczy. Jest kilka sytuacji które mnie bolą, ale mimo wszystko czułam się szczęśliwa przy niektórych osobach. Jeśli chodzi o życie uczuciowe było sporo sytuacji, które mnie raniły, ale uważam, że sporo było momentów wzlotów, które przeżyłam. Jeśli chodzi o życie szkolne/uczelniane lub pracę to uważam, że wybrałam właściwą drogę. Każda sytuacja uczy.

2. Gdybyś mogła zamienić się na jeden dzień życia z dowolnym człowiekiem na ziemi, kto by to był?
Oczywiście moja idolka - Angelina Jolie lub Georgio Armani. Cenię Jolie za talent, urodę, wdzięk, pomoc innym. Od niej i Armaniego można się nauczyć tego, że można dążyć do swojego celu i być dobrym w jakiejś dziedzinie. Dlatego chociaż na jeden dzień chciałabym zamienić się ze znaną aktorką lub niezłym projektantem, żeby zobaczyć jak wygląda namiastka ich życia.

3. Wierzysz w życie po śmierci?
Tak.

4. Masz "swoją" piosenkę?
Tak. Tytuł to "I call it love" Lionela Richie. Ten utwór ma w sobie to coś. Ma łagodne brzmienie, ale ma takie dźwięki, że trafia w najczulsze emocje. Utwór mówiący o miłości, ale ...  oglądnijcie klip, może akurat przypadnie Wam do gustu. To jeden z tych utworów, które bardzo mi się podobają, ale jako pierwszy przyszedł mi do głowy.

5. Gdzie czujesz się najswobodniej?
W swoim pokoju przed komputerem lub ze swoim notatnikiem. Lubię pisać, mogę w ten sposób rozładować napięcie, stres po ciężkim dniu i lepiej poznać swoje emocje i je kontrolować. Mogę wtedy poznać lepiej siebie samą.

6. Jak wyobrażałaś sobie swoją przyszłość dziesięć lat temu i jak zmieniło się to wyobrażenie?
Wyobrażam siebie jako spełnioną żonę, matkę trójki dzieci, mająca domek pod Krakowem, a odnośnie pracy widzę się jako farmaceutę lub menadżera w branży farmaceutycznej. Uwielbiam swoją pracę, czuję się w tym spełniona, ale bez rodziny umieram.

7. Czy jest coś, czego absolutnie nie możesz sobie odmówić?
Sernika. Uwielbiam sernik i nie potrafię sobie odmówić tego ciasta, chociaż jestem tak łakoma, że uwielbiam różnorodne smakołyki.

8. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w sieci?
forbes.pl

9. Czego chciałabyś się jeszcze nauczyć?
Chciałabym nauczyć się zarządzania stąd pomysł na podjęcie studiów MBA. Chciałabym również zacząć naukę arabskiego - a pomysł właśnie na ten język wziął się stąd, że podróżowałam nieco po krajach arabskich i bardzo mi się spodobał właśnie ten język. :) 

10. Lubisz swoje życie?
Tak. Dążę do swoich celów, mam co jeść, mam dach nad głową. Czego więcej chcieć? Brakuje mi jedynie osoby, która zawsze byłaby obok mnie w trudnych chwilach, ale mam nadzieję, że i taka się znajdzie za jakiś czas.

11. Czekasz na zombie apokalipsę?
Nie, kilka razy "umierałam za życia" więc nie.

Nominuję: Labravę, Oironio, Lavendową, Inę, Clodii i innych chętnych do wzięcia udziału w zabawie!
P.S. Odpowiedzcie na te same ppytania co ja :)

45 komentarzy:

  1. lubię te liebstery, bo dzięki nim można poznać ludzi jeszcze bardziej :) a widzę, że znów mamy coś wspólnego... tzn. też mi się marzy dom pod Krakowem i wierzę w życie po śmierci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię liebstery.
      Oj tak, lubię Kraków, to miasto ma swój klimat, a ja wciąż szukam jakiegoś miejsca na ziemi. A tam po prostu czuję się dobrze.

      Usuń
    2. Nie da się ukryć, Kraków jest bardzo magiczny i wierzę, że znajdziesz to wymarzone miejsce :))

      Usuń
    3. Dzięki za miłe słowa, mam nadzieję, że Ty też się odnajdziesz!

      Usuń
  2. Lubię barszo te tagi. Tylu rzeczy można się dowiedzieć. :)
    Jutro wywiążę się z nominacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo jak Ty.
      Świetnie!

      Usuń
    2. Dodałam nominację 2 notki wstecz. ;)

      Usuń
    3. Muszę koniecznie poczytać :)

      Usuń
  3. Dzięki za nominację ;) Jutro postaram się napisać post. Mamy odpowiedzieć na te pytania co Ty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te same pytania :) Ciekawe jakie będą Twoje odpowiedzi.

      Usuń
  4. Ojej arabski...Jeden z najtrudniejszych języków świata...powodzenia w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie, niektóre pytania naprawdę niesamowite, trochę mnie natchnęły do refleksji... A mam pytanko, studiujesz farmację? Bo wspomniałaś, że widzisz siebie jako farmaceutkę. Jeśli tak, to jest pod wielkim wrażeniem, bo uważam te studia za mega trudne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, studiuję farmację :) Studia są trudne, ale mało wiedzy ze studiów wykorzystuje się w pracy - przynajmniej takie wrażenie odniosłam będąc na praktykach.

      Usuń
  6. Fajne jest to, że lubisz swoje życie i nie chcesz go zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się zastanawiałam, co powiesz na zombieapokalipsę, jak zobaczyłam nominację u Emi XD
    Wiesz że nigdy nie byłam na forbes.pl?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najswobodniej też się czuję w domu, przy kompie przy blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za nominację :) :* lubię też tą piosenkę co Ty. nie ukrywam, że pytania do łatwych nie należą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :* To nie są pytania mojego autorstwa, jakoś nie miałam weny twórczej, żeby wymyślić nowe pytania.

      Usuń
    2. przy okazji mnie zmobilizowałaś do postu, choć ja osobiście nie przepadam za takimi zabawami ale zrobiłam mały wyjątek :*

      Usuń
    3. Każdy lubi to co mu odpowiada :) Ja np. lubię tego typu zabawy, ale fajnie, że wzięłaś udział :)

      Usuń
    4. teraz też się cieszę, że przebrnęłam ;-) a co u Ciebie nowego?

      Usuń
    5. Obecnie leżę w domu bo choruję :p

      Usuń
  10. Dzieki za nominacje ;)
    Polecam, jak bedziesz miala okazje to sie wybierz, zdecydowanie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania. ;) Ale mogłabyś wymyślić swoje. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie miałam weny twórczej i mało czasu ;p

      Usuń
    2. Czas pędzi strasznym tempem a ja się gdzieś w tym gubię.

      Usuń
  12. Hej, Shadow! Nie mogłam się do Ciebie dostać od dłuższego czasu. Wyrzucało mnie jakby blog nie istniał...

    Miłość się znajdzie, w swoim czasie. Bez pośpiechu. Pewnie przyjdzie w najmniej oczekiwanym momencie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie wiem co mogło się stać tym bardziej, że bloga nie zawieszałam ani nie usuwałam. Może gdzieś był problem po drodze z połączeniem internetowym?

      Usuń
  13. Też bym chciała zobaczyć jak wygląda jeden dzień Angeliny Jolie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może byłoby to ciekawe doświadczenie hehe :p

      Usuń
    2. Ja myślę że nie może a zn całą pewnością :-)

      Usuń
    3. A skoro o niej mowa, to ciekawe co się z nią dzieje, bo wygląda okropnie. Mam nadzieję, że nie jest chora.

      Usuń
  14. Bardzo dziękuję za nominację! :) Tak dawno nie było u mnie Libstera, że na pewno będzie miłą odmianą. :D
    Bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi i w pełni zgadzam się z jedynką. :) A jeśli chodzi o przyszłość - widzimy siebie całkiem podobnie. :D Ale więcej szczegółów zdradzę u siebie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, czyli jednak to jest dobry pomysł na kolejną notkę :) Lubię tego typu zabawy.
      Oj dziękuję za miłe słowo i to dobrze, że ktoś myśli podobnie jak ja bo już myślałam, że mam jakieś dziwne myślenie :p Czekam na notkę i z pewnością coś mnie zaskoczy :)

      Usuń
    2. Ja też. Ogólnie lubię odpowiadać na pytania. :D
      Hahah, nie - w wielu kwestiach się zgadzamy. :) Ogólnie w blogosferze często można spotkać ludzi, którzy uważają tak jak my - a wydawałoby się, że jesteśmy jedyne. :)
      Zaraz biorę się za pisanie, może uda mi się ją dziś opublikować. :P

      Usuń
  15. Pod paroma Twoimi odpowiedziami mogłabym się podpisać :) A "Twojej" piosenki nigdy nie słyszałam do dzisiaj, ale właśnie leci sobie w tle i jestem totalnie nią zauroczona, dziękuję! Ja nie potrafiłabym wybrać swojej piosenki, to dla mnie jakaś abstrakcja w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziękuję za miłe słowa bo już myślałam, że mam jakieś dziwne myślenie. :) Ten utwór poleciła mi znajoma, którą poznałam przez bloga. :) Super, że Ci się spodobała, ma swój urok :)

      Usuń
    2. Jedne, co mnie najbardziej zdziwiło i w ogóle chyba zaskoczyło ze wszystkich odpowiedzi, jakie miałam okazję przeczytać - to chęć nauka arabskiego! Kurcze, zrobiło na mnie ogromne wrażenie.

      Usuń
    3. Hehe, to chyba wszystkich zaskakuje :p

      Usuń