niedziela, 23 sierpnia 2015

121.

Życzę sobie pomyślnego zakończeni studiów.
Życzę sobie zdrowia.
Życzę sobie dobrych relacji z mamą, chociaż obecne nie są złe.
Życzę sobie normalnego partnera.
Życzę sobie prowadzenia trybu życia na odpowiednim poziomie.
Życzę sobie znalezienia mojej wymarzonej pracy.
Życzę sobie zdrowych dzieci.
Życzę sobie domu z ogrodem w jednym z podkrakowskich osiedli.
Życzę sobie czworonogiego pupila - bulteriera.
Życzę sobie niezapomnianych wypraw do miejsc, których jeszcze nie odwiedziłam.
Życzę sobie osiągnięcia finansowego i zawodowego sukcesu.

Pamiętajcie, życie to nie jest koncert życzeń, ale marzenia, które każdy może zdobyć. Wystarczy odrobinę pracy i wysiłku!


Z Wikipedii!
23 sierpnia jest 235. (w latach przestępnych 236.) dniem w kalendarzu gregoriańskim. Do końca roku pozostaje 130 dni.
Więcej wydarzeń z dnia 23 sierpnia tu : KLIK

P.S. 1. Wracam końcem września. Chcę odpocząć.

54 komentarze:

  1. Piękne masz te życzenia. Życzę Ci spełnienia każdego z nich :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja w takim razie życzę Ci udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wszystkie, albo chociaż większość się spełniła :) powodzenia!
    I odpoczywaj, każdemu się należy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I oby wszystko, co pragniesz się ziściło!
    odpoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego kochana ;* niech Ci się spełnią wszystkie Twe życzenia! :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że się do mnie szczęście się w końcu uśmiechnie! :)

      Usuń
    2. bardzo bym chciała, żeby tak było i przeczytać u Ciebie post z nagłówkiem : JESTEM SZCZĘŚLIWA! :)

      Usuń
    3. Ja też tego bardzo chcę, ale zobaczymy jak to będzie. A wiesz, że J. nawet wysłał mi życzenia anonimowo? I myślał, że się nie zorientuje, że to on :p

      Usuń
    4. a gdzie Cię wysłał? tutaj? na fb a może smsem? :) dziwny typ.

      Usuń
    5. Na nk, i jeszcze myślał, że się nie domyślę, że to on, z jednej strony mi mówi, że chce być sam, a ma konto aktywne na portalu randkowym, które zlikwidował po tym jak się poznaliśmy.

      Usuń
    6. sam sobie chłop zaprzecza. Chyba ma problem ze sobą...

      Usuń
  6. Mamy bardzo podobne definicje szczęścia, bo życzenia miałbym prawie takie same. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego Ci życzę. Świetne marzenia, mam podobne, chociaż marzę sobie o domku gdzieś nad morzem i brzydalka buldoga :) Powodzenia i miłego odpoczynku. Niech wpadają świetne wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chciałabym, żeby wszystko się spełniło!

      Usuń
  8. Stowa ją miałam 18 sierpnia :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Tobie również wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  9. Życzę Ci, żeby Twoje życzenia stały się rzeczywistością ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również życzę Ci tego wszystkiego. :)
    Odpoczywaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się dla Ciebie pod takimi właśnie życzeniami podpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja Ci życzę, aby te wszystkie Twoje plany / pragnienia / życzenia / marzenia się spełniły. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że tak! Jeśli chcesz, możesz wszystko :) Życzę Ci, żeby wszystko się spełniło!

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego, czego sobie życzysz, życzę ja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Również Ci tego życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I czego można Ci więcej życzyć... Chyba tylko weny do pisania:)
    Oby wszystkie te życzenia się spełniły.
    Sto lat w zdrowiu u szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena by się przydała, chociaż mam trochę tematów do napisania, więc chyba to nie problem, ale chęci brak :p
      Dziękuję!

      Usuń
  17. Dawno, dawno mnie tu nie było. Dawno, ani tu ani nigdzie, jak zwykle zniknęłam..i nie pozostaje mi nic innego, jak afirmować z wielkim opóźnieniem w twoją stronę..bo to był jednak właśnie ważny dzień. Niech się ziści!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z okazji urodzin życzę Ci spełnienia tych wszystkich marzeń :) Ale nie na raz, ale po troszku, żebyś długo mogła się nimi cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo spóźnione (o kurka i to ile) ale najlepsze życzenia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i chciałabym, żeby się spełniły :)

      Usuń
  20. Życzę Ci wytrwałości w realizacji tych marzeń. =*

    OdpowiedzUsuń
  21. Więc ja Ci życzę, by wszystkie Twoje życzenia Ci się spełniły :* i odpoczywaj, każdemu jest to potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mam nadzieję, że wrócę na bloga niebawem.

      Usuń
  22. wszystkiego najlepszego kochana! spełnienia marzeń!! :)

    czasem każdy z nas potrzebuje odpocząć, odpoczywaj, nabierz sił i wróć do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chciałabym, żeby się spełniły :)

      Dokładnie tak, a chwila wytchnienia jest potrzebna każdemu.

      Usuń