piątek, 31 lipca 2015

117. Nowy dom dla AKIEGO!

Ostatnio w programie UWAGA był reportaż, w którym ktoś porzucił psa - zostawił go z jego miską i kocykiem. Teraz AKI szuka domu!
Nie wiem jak można porzucić zwierzę. Ludzie są bezduszni. Sama przygarnęłam psa, którego ktoś porzucił. Lepiej oddać psa do hotelu niż porzucać go i zostawić samemu sobie.
Teraz program UWAGA szuka osoby, która porzuciła AKIEGO oraz kogoś kto mógłby mu zapewnić ciepły, kochający dom!

Więcej dowiesz się klikając w poniższy link:
KLIK

10 komentarzy:

  1. Odezwij się do mnie na maila ;) Twojego jakoś nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w zakładce kontakt u góry w linkach :)

      Usuń
  2. ja tak lubię psiaki i nie wyobrażam sobie, żebym swojego psa, miała tak porzucić na pastwę losu. Ludzie są okropni i bezduszni co niektórzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ludzie mogą się tak zachowywać. Nie potrafiłabym tak zrobić.

      Usuń
  3. Ja też nie jestem w stanie tego zrozumieć. Ludzie są bezduszni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie naprawdę nie mają serca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem jak można się tak zachować.

      Usuń
  5. Też nie wiem, jak można porzucić jakiekolwiek zwierze. :/
    I znów mamy coś wspólnego - ja również mam porzuconego psa. Przybłąkał się do mnie kilka lat temu dzień przed wigilią i już z nami został. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są naprawdę okropni.
      Uwielbiam zwierzęta i najchętniej przygarnęłabym tyle ile się da :)

      Usuń