czwartek, 25 grudnia 2014

71.

 
Źródło: Onet.
 
 
 
 
Miłość.
Piękno.
Zdrowie.
 
Te trzy słowa będą mi towarzyszyć w roku 2015.
( Pierwsze trzy słowa, które odczytasz z obrazka, będą ważne dla Ciebie )
 
 
 
 
 
 
Chciałabym podziękować:
  • Mamie - za urocze święta, i miłą, domową, rodzinną atmosferę
  • Mojemu kochanemu J. i jego rodzicom - za to że pamiętali o mnie
  • Carrie - za wspaniałe życzenia przesłane sms-em
  • Wam - za obecność na blogu, komentowanie, pamięć, rozmowy
  • Josefie - za życzenia przysłane jak co roku z Hiszpanii :)
Kartka świąteczna od Josefy :)

Tylko dzięki Waszej obecności mogłam odczuć magię świąt i rodzinną atmosferę. Bo to nie więzy krwi łączą ludzi.
Tylko dzięki Wam jestem i będę. Bez Was ten mój mały stworzony świat rozsypałby się i nie istniałby.

Dopisek.
Kochani! Wzięłam udział w akcji charytatywnej! Akcja trwa do 31 grudnia. Wy też możecie pomóc Bankom Żywności. Więcej dowiecie się na stronie: http://www.bankizywnosci.pl/ 
Ta strona również umieszczona została u mnie w zakładce pod zdjęciem w nagłówku!
 
 

 
Nie zapominajcie również o CZWORONOGACH! Fundacja Emir ratuje bezdomne zwierzęta.
Wszystkie informacje znajdziecie w linkach, które są w tym poście oraz pod zdjęciem nagłówka.
 

74 komentarze:

  1. Święta jeszcze się nie skończyły, a Ty już dziękujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję dopiero, gdy wszystko się zakończy. ;)

      Usuń
    2. U mnie się nie zakończyło. Po za tym jesteśmy tylko w dwójkę więc obecność wszystkich bliskich, możliwość spotkania się i spędzenie razem czasu jest dla nas szczególnie ważna.

      Usuń
    3. U mnie Święta zawsze przebiegają w ciężkiej atmosferze...
      Dlatego ja cieszę się, gdy wyjeżdżam...

      Usuń
    4. Wiem co czujesz. Dopiero te święta były naprawdę ok.

      Usuń
    5. Ja już dzisiaj wyjeżdżam z domu i wracam do Białegostoku.

      Usuń
    6. Takie życie, niestety.

      Usuń
  2. O, Bogowie, trafiły mi się: miłość, pożądanie i doświadczenie :D zaiste, jeżeli ma to się zrealizować, to bardzo ciekawy będzie ten następny rok :p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie miłość, pożądanie i zdrowie ;) niech pożądanie trwa i następne święta bęďą we trójkę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Oj dziękuję za życzenia :) Wesołych świąt!

      Usuń
  4. U mnie miłość, przyjaciele, sukces.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pożądanie, siła i inteligencja - tak trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. miłość, młodość i pożądanie - zapowiada się niezły rok :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłość, pożądanie,przyjaciele. Tak! Tak! Tak! Ale szczęśliwy traf. ;)

    Krótkie, piękne podziękowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! :*
      Nie ma za co :)

      Usuń
    2. Ostatnio "starłam" się ze swoim P., o akcję na OLX- "Nakarm psa". On twierdzi, że to bezsensu. Ja uważam, że ten portal naprawdę pomaga tym zwierzętom. A Ty co uważasz?

      Usuń
    3. Ja też uważam, że pomaga i powinno być więcej takich akcji. Nie sądzę, żeby coś w tej akcji było nie tak ale trzeba wszystko sprawdzić.

      Usuń
    4. Powinna już być relacja z tej akcji.

      Usuń
  8. Miłość, sukces, pieniądze - niech to będzie prorocze! Bo wszystko to jest potrzebne, poza tym sukcesem, bo sukces akurat mam gdzieś ;p
    Cieszę się, że poczułaś magię świąt i w ogóle, to jest bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest kilka osób, które swoją obecnością, ciepłem i spędzeniem czasu sprawiły, że te święta są naprawdę magiczne. Przede mną jeszcze kilka miłych chwil :)

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy :) to, że można poczuć tą magię, zwłaszcza dzięki innym ludziom :)

      Usuń
    3. Tak, a będąc w takiej sytuacji jak ja ludzie bardziej doceniliby poczucie przynależności i posiadania rodziny. Jestem szczęśliwa. :)

      Usuń
  9. Miłość. Piękno. Pożądanie. ;P
    Aż nie wiem co powiedzieć.

    Cieszę się, że wszystko poszło tak, że można to miło wspominać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłość, przyjaciele, siła - chyba praktykuję to co roku. A tak na przyszły to chciałabym, żeby nic się nie zmieniło. O! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już teraz wiem, że jego początki będą dla mnie jednym, wielkim wyzwaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie sprawy z rekrutacją do college'u, która ma swój deadline w połowie stycznia, coraz mniej czasu, a wciąż mnóstwo do zrobienia.

      Usuń
    2. Oj tak bywa, ale część spraw odpadnie to będzie lżej. Trzymam kciuki!

      Usuń
    3. Dzięki, kochana, mam nadzieję, że wytrwam do tego "odpadnięcia" ;)

      Usuń
  12. Moje słowa: miłość, pożądanie, szczęście. Brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię dostawać kartki albo listy :)
    a moje słowa to miłość, pożądanie i zdrowie :) ach ach żeby te dwa pierwsze się spełniły ;) i zdrówko oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełni się zobaczysz! A też lubię kartki :)

      Usuń
    2. Czuję że zbyt wielkie nadzieje w 2015 zostawiam :)

      Usuń
  14. Doświadczenie, pożądanie, ślub ;p Masakra :D

    Cieszę się, że i Ty jesteś z nami w tym świecie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ciekawie masz :)

      Też się cieszę, że Ty jesteś :*

      Usuń
    2. Haha, ale fajny ten obrazek :D

      Ja tam żadnym wyjątkowym bloggerem akurat nie jestem, ale jestem tu tak długo między innymi dlatego, bo wiele tu można spotkać cudownych osób i przeżyć dobrych chwil jak np. nominację dobrych myśli :)

      Usuń
    3. Pobrany z Onetu :)
      Dobre myśli są całkiem spoko ;)

      Usuń
  15. a mi wyszło: miłość, doświadczenie i pieniądze :) i w sumie jest to dla mnie zrozumiałe.

    racja, to nie więzy krwi łączą ludzi, czasem bliżej jesteśmy z osobami niespokrewnionymi niż z tymi, którzy niby są naszą rodziną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie.
      To prawda :)

      Usuń
    2. bez dobrych wspomnień się nie da żyć! ale czasem jednak robi się przykro, jak sobie człowiek uświadomi, że jakieś znajomości się kończą... i już z tą daną osobą tych dobrych wspomnień nie będzie

      Usuń
  16. Mi wyszło: piękno, młodość, szczęście. :)
    Wszystkiego dobrego po świętach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłość, młodość, pożądanie - uhuhu :D
    No i po świętach. :)
    Fajnie, że pomagasz innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja w sumie chętnie też pomogę, czemu nie :)
    Humor, pożądanie, miłość - łaj nat? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękno,sukces i doświadczenie :)
    ciekawe co z tego wyjdzie :)
    i ja włączam się do pomocy!

    OdpowiedzUsuń