wtorek, 23 grudnia 2014

70.

 
 

Do napisania notki zainspirowała mnie rozmowa prywatna z Fridą :)
 
Ja.Włochy. Zdjęcie wykonane w lipcu 2008r.
 
Włochy. Kocham ten kraj. Zjechałam go samotnie autostopem. Bardzo lubię Włochy za klimat, jedzenie, zajebiste lody, otwartość ludzi na innych ale przede wszystkim za modę.
Moim ulubionym projektantem mody jest Armani. Jest Włochem. Do mojej kolekcji dołączyła bluzka firmowana jego nazwiskiem. W 2002 r. został honorowym ambasadorem UNHCR (organ ONZ upoważnionym do przewodzenia i koordynowania międzynarodowych działań mających na celu ochronę uchodźców. )
 


Do czego zmierzam? Frida powiedziała w takcie rozmowy, że często patrzy się w sposób, że "Inni mają lepiej". Nie, oni ciężko pracują na to, żeby było im łatwiej, lżej i żeby nie martwić się o przyszłość. Armani, podobnie jak i moja ulubienica - Angelina Jolie, zapracowali sobie na swoją pozycję. Armani - jeden z najbardziej rozpoznawanych projektantów mody. Jolie - piękna, a przede wszystkim utalentowana aktorka, która mimo że dorastała w aktorskiej rodzinie, sama zapracowała na swoją pozycję w branży.


W każdej decyzji jest ryzyko. Dopiero po upływie czasu widzimy, które decyzje były dobre, a które przeciwnie. Na wszystko trzeba sobie zapracować, włożyć ciężką pracę, zaangażowanie. Mimo niepowodzeń, naprawiam błąd i dalej małymi krokami dążę do celu, który chcę osiągnąć.
Jest kilka osób, które mnie inspirują i motywują do działania. Na ich przykładzie wiem, że jeśli się chce to wszystko jest możliwe.
Dla chłopaka jestem osobą, która mu imponuje. Mimo niepowodzeń i porażek odniosłam sukces. Dostałam się na wymarzone studia, które były powodem do zazdrości ze strony kilku osób, ale ja się uczyłam, kiedy inni się szlajali i imprezowali.


Tylko przez wysiłek i ciężką pracę można osiągnąć pozycję, zarobić i zapewnić sobie stabilne życie.



"Angelina Jolie, jedna z najpiękniejszych i odnoszących największe sukcesy aktorek Hollywood, połówka słynnej super - pary Brangelina, wydaje się mieć już wszystko. Jednak życie tej największej na świecie uwodzicielki wśród gwiazd filmowych nie zawsze było łatwe. Bolesne, skomplikowane dzieciństwo do dziś rzuca cień na jej relacje ze słynnym ojcem, aktorem Jonem Voightem. Choć poszła w jego ślady i została aktorką, uwagę popularnej prasy przyciągnęły przede wszystkim jej namiętne związki z mężczyznami i kobietami, fantazje, liczne tatuaże i próby samobójcze, czyli to, co przyniosło jej reputację niegrzecznej dziewczynki Hollywood. Jednakże teraz Angelina, która wraz z Bradem Pittem wychowuje trójkę adoptowanych i trójkę własnych dzieci oraz jako ambasador dobrej woli ONZ poświęca się bez reszty pracy na rzecz uchodźców, zupełnie zmieniła swój wizerunek. Laureatka Nagrody Filmowej i trzech Złotych Globów w końcu po wzlotach i upadkach odzyskała równowagę, wiodąc dziś ustabilizowane życie rodzinne, jakiego zawsze pragnęła."
 
 
 

P.S. 1. Maja zniosła jajko. Ciekawe co z tego będzie.



P.S. 2. Od Małej :)
Dostałam rysunki i dwie bransoletki. Następnym razem przyniosę jej jakąś fajną maskotkę, dużo słodyczy, kredki i kolorowankę :) Na jednym z rysunków jest mój J. ;)






 
 

Wszystkim czytelnikom, komentującym i reszcie tu obecnych Wesołych świąt :)
 

38 komentarzy:

  1. Tak jest - swoją pracą, często ciężką i wymagającą poświęceń, możemy dosięgać gwiazd :) I to nie to, ze inni mają lepiej - każdy ma takie życie, jakie sobie ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie byłam za granicą. Fajne wspomnienia wtedy pozostają. Hm , prezenty od Małej są urocze. :) Miło dostać coś od dziecka, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Mała jest boska! Jedna z najlepszych prezentów to te, które robią dzieci :)

      Usuń
    2. Pewnie. :) Jak święta.

      Usuń
  3. Jolie kocham ale nie koniecznie tego pana obok na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całą pewnością osoby, które wymieniłaś zapracowały na swój własny sukces. Ale przecież nie można powiedzieć, że nie ma takich osób, które naprawdę mają łatwiejszy start. Bogaci rodzice, często dzieci nauczycieli. Często jest tak, że tacy rodzice mają większe wymagania, bądź mniej czasu dla dzieci i dzieciom przez to wcale łatwiej nie jest.
    Świat jest ogromny i z całą pewnością jest cała rzesza ludzi, którym po prostu, bez powodu, bo się dobrze urodzili, jest lepiej.

    Również życzę Wszystkiego Najlepszego na Święta :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem zdania, że ciężką pracą można osiągnąć wszystko. Tak naprawdę od nas zależy nasza przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Trzeba wiele wysiłku, żeby osiągnąć sukces.

      Usuń
  6. Bo ludziom niestety wydaje się, że wszystko przyjdzie samo, bez ich wysiłku. Ludzka logika jest momentami dziwnie skonstruowana niestety.
    Zdrowych, spokojnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasem ludzie myślą, że inni to siedzą, nic nie robią i mają wszystko. Myślenie ludzkie mnie dobija czasem.
      Wesołych świąt!

      Usuń
    2. Otóż to.
      Dzięki ;)

      Usuń
    3. Jak mijają Ci święta?

      Usuń
  7. Tylko ciężka praca przynosi efekty na długo. A reszta - przynosi może i korzyści, ale na krótko.
    Też podziwiam Angelinę za to co robi i kim jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też tak myślę ;)
      To naprawdę ważne co robi.

      Usuń
  8. Dokładnie. Sama potrzebowałam wielu lat, by dojść do podobnego wniosku niestety. Wkład jaki wnosimy w spełnienie naszych marzeń kiedyś przyniesie pozytywne rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie również Wesołych! :) Nie miałam pojęcia, że Angelina dopuściła się prób samobójczych : O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych świąt :) Jest bardzo ciekawą osobą:)

      Usuń
  10. Od dłuższego już czasu wiem, że trawa u innych wcale nie jest bardziej zielona. I masz rację, nie ma co zazdrościć czy pielęgnować zawiści, trzeba zabrać się za robotę, a efekty przyjdą.
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzeba trochę siły i energii, żeby coś osiągnąć.
    Nie może być zbyt łatwo.

    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak.

      Wesołych świąt!

      Usuń
    2. Tylko, gdy jest trudno, jest warto?

      Usuń
    3. Warto, w końcu droga do marzeń nie jest łatwa.

      Usuń
  12. Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa i dumna ze swoich osiągnięć. I podróży oczywiście ;)
    A wiesz co? Nareszcie wiem z jakiego filmu masz zdjęcie z nagłówka na blogu :D znalazłam identyczne w gazecie z programem telewizyjnym i od razu pomyślałam o Tobie :P
    Jeszcze raz wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, że o mnie pomyślałaś. Dziękuję :*

      Wesołych świąt!

      Usuń
  13. O, znać, że coś się jajka wylęgnie :) za Jolie jako aktorką nie przepadam, ale bardzo podoba mi się to co robi w życiu, angażuje w pomoc charytatywną, adoptuje dzieciaki, w sumie od jakiegoś czasu widać ją tylko w akcjach na jakąś rzecz a to jest zdecydowanie na plus dla niej a przy tym jest jakaś normalna. Jak Keanu Reeves.
    Szkoda, że gra głównie w filmach akcji, jeden z niewielu filmów w którym mi się podobała to "Gia".
    Pokażę, jak przyjdzie bo dziś też jej nie ma, więc na pewno nie przyjdzie przed nowym rokiem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, a wczoraj drugie jajko się pojawiło :)
      Mam nadzieję, że coś z tego będzie bo chciałabym jednego kanarka :)
      Będę czekać. :)
      Oj tak "Gia" jest fajna ;)

      Usuń
  14. "Wysiłkiem i pracą ludzie się bogacą".

    Szczęścia dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak!

      Wesołych świąt. :)

      Usuń
  15. Bez pracy nie ma kołaczy :)
    Niestety, ale niektórzy po prostu nie wierzą w siebie i swoje możliwości. Zamiast działać, stoją w miejscu, wolą krytykować i zazdrościć. Cóż, tym tylko sami sobie szkodzą.

    Wszystkiego dobrego dla Ciebie, kochana, niech się spełnią Twoje najskrytsze marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałaś mi do myślenia, ale rzeczywiście tak jest. Czasem też ludzie nie potrafią podjąć ryzyka.
      Martyna! Wszystkiego, co najlepsze!

      Usuń