czwartek, 11 grudnia 2014

67.

W poniedziałek z J. urządziliśmy sobie Mikołajki. J. dostał ode mnie książkę oraz srebrny łańcuszek. Ja dostałam śliczny kubek i bukiet żelek :) Potem stwierdziliśmy, że pójdziemy do naszej ulubionej pizzerii i wybraliśmy jedną z naszych pizz - hawajską :)

 Biały kubek z ozdobnymi łodyżkami wrzosowymi :)
 Bukiet żelkowy, nie kwiatowy :)
 Prezent mikołajowy od Mamy - gra planszowa "Biznes po polsku". Zasady obowiązują jak w podobnej grze - Monopol.
Narcyz ma towarzystwo. Dołączyła do niego jego dziewczyna Maja. Mają większą klatkę i gniazdko :)

140 komentarzy:

  1. Piękne prezenty :)
    Maja i Narcyz są piękni! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mi też bardzo się podobają :)
      Często rozrabiają :)

      Usuń
  2. BIZNES PO POLSKU chętnie bym pograła! :)
    teraz Narycyz już nie Narcyz bo ma towarzystwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę grę do Krakowa, to pogramy jak się spotkamy :)
      No, koniecznie musiał mieć, a teraz razem rozrabiają :)

      Usuń
  3. Uwielbiam pizzę hawajską i żelki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Dużo rzeczy lubię z jedzenia :)

      Usuń
    2. Ja to ogólnie bardzo lubię jeść ;p Najbardziej fast foody ;p

      Usuń
    3. Ja bardzo lubię jeść i jem dużo mimo że wagę mam w normie i wyglądam na lat 16 czyli na 7 mniej niż mam :p A tak na serio to mam szybką przemianę materii, sporo się ruszam i spalam kalorię. Ja od czasu do czasu zjem np. pizzę czy coś z fast foodów, ale przestrzegam zdrowego trybu żywienia, jem jak najmniej tłustych potraw i takich, które mają cukier i sól.

      Usuń
    4. No to mamy podobnie, nawet wiek się zgadza :P
      Mi kiedyś szybciej się spalały te kalorie, ale kiedyś też więcej się ruszałam.

      Usuń
    5. Hehe to fajnie. Więcej wspólnych rzeczy :p Dzisiaj zaczynam od ćwiczeń :)

      Usuń
    6. Ja wcześniej nie ćwiczyłam, bo brat mi zabrał laptopa - tak sobie to tłumaczyłam. Teraz mam swojego i jakoś się nie mogę zabrać xD

      Usuń
    7. Hehe zawsze jakaś wymówka :p

      Usuń
    8. Dokładnie, to się robi nudne :P

      Usuń
    9. No ale przez święta przez 3 tygodnie luzu mam zamiar ćwiczyć i chodzić na spacery na długie dystanse, więc będzie okazja, żeby nadrobić :)

      Usuń
    10. Ja też powoli obmyślam plan ćwiczeń i mam zamiar zacząć już dziś:D

      Usuń
    11. Na co dzień nie mam zbyt wiele czasu na ćwiczenia bo po prostu mam za dużą masę zajęć :p

      Usuń
    12. Ja teraz aż tak dużo nie mam, za to apetyt ostatnio mi wzrósł, więc myślę o codziennych 15-minutowych treningach :) Kiedyś już te ćwiczenia wykonywałam, na youtube jako aerobik tv morąg można je znaleźć :) Widziałaś kiedyś?

      Usuń
    13. Nie, ale bardzo chętnie oglądnę. 15 minut to nie jest tak dużo :) Podeślesz link?

      Usuń
    14. Jasne :) O ile znajdę :D
      https://www.youtube.com/watch?v=DbSsaTe01io

      To jest odcinek drugi bo pierwszego nie mogłam znaleźć :/

      Usuń
    15. Dziękuję :) W wolnym czasie oglądnę :)

      Usuń
    16. Może Ci się spodoba :P

      Usuń
  4. kubek śliczny! ja mam świra na punkcie kubków :D
    ładna Maja i ładny Narcyz :) jakbyś chciała jeszcze więcej kanarków, to polecam się! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię kubki :)
      A to kanarki J. Kiedyś miał hodowlę:) Ale na pewno z Twojej pomocy skorzystam, może kiedyś sama się zdecyduję na zwierzątko. Wcześniej miałam psa, ale miał nowotwór.

      Usuń
    2. I masz ich sporo? :P
      A myślałam, że Twoje :) proponuję pomoc, bo mój tata hoduje kanarki i zna się na tym najlepiej :P nowotwór? ojej :(

      Usuń
    3. Mam kilka :)
      Super, jak się spotkamy to na pewno będzie wspólny temat a Twój tata pewnie miałby z J. o czym rozmawiać :)

      Usuń
    4. No to prawie tak jak ja :))
      Oj tak, chyba by się nie mogli nagadać, bo mój tata to godzinami mógłby opowiadać o tej swojej pasji :)

      Usuń
    5. J. też miał kiedyś hodowlę kanarków. A teraz ma Narcyza i Maję :) Ale może ta mała hodowla się rozszerzy. Zobaczymy :)

      Usuń
    6. Całkiem możliwe :) fajnie by było, cudownie jest posłuchać jak sobie ćwierkają :)

      Usuń
    7. Tak, bardzo lubię na nie patrzyć i ich słuchać.

      Usuń
    8. nie dziwię się :) to potrafi tak... uspokoić :)

      Usuń
  5. Narcyz ucieszył się z nowej towarzyszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo ją polubił, nawet wzięła go pod pantofel. Razem rozrabiają :p

      Usuń
  6. A jaką książkę mu podarowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taką świetną ;) o zabarwieniu erotycznym :p

      Usuń
    2. No, no. Brzmi ciekawie. :)

      Usuń
    3. Nie sądzisz chyba, że Ci to napisze? ;)

      Usuń
    4. Więc w czym problem? :)

      Usuń
    5. W tym, że nie muszę Ci się spowiadać ze wszystkiego, po za tym to prezent dla niego :) Więc raczej nie muszę tu szczególików udostępniać :)

      Usuń
  7. Śliczny kubek i kartonik do niego, uwielbiam takie duperelki, wręcz kocham! ;P
    A w Monopol to sama bym sobie pograła, chyba sobie sprawię w najbliższym czasie. A co za książkę podarowałaś ukochanemu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie rzeczy jak kubki itp :)
      Monopol jest super. :) Oj nie powiem co to za książka :p

      Usuń
    2. No ja uwielbiam, kubki, świeczki, kolczyki, pudełeczka, bransoletki. ;)
      No jest. Pamiętam jak byłam młodsza to zawsze mi się te pieniądze kolorowe podobały najbardziej. ;P
      Ojj... Erotyk jakiś mu sprezentowałaś? ;)

      Usuń
    3. To tak jak ja :p
      Ja z Młodym często w Monopol grałam.
      Tak :p

      Usuń
    4. Widzę mamy coś wspólnego. :P
      Ja z mamą grałam, albo z kuzynką. Kto chciał ze mną pograć. ;P
      Oooo. Lubię tego typu książki, oczywiście jak są dobrze napisane i nie zbyt po chamsku. ;P Ale bardziej w "50 twarzy Greya" czy coś w poradnik? :P
      P.S. Zwykła ciekawość. ;P

      Usuń
    5. Bardziej poradnik. Z każdym trzeba mieć coś wspólnego ;)

      Usuń
    6. Czy trzeba? No nie wiem. ;)
      Aha. To fajnie. Najważniejsze, żeby jemu się podobała. ;)

      Usuń
    7. No wiesz, gdyby nie jakieś wspólne rzeczy to ciężko byłoby się z kimś zakolegować, a potem zaprzyjaźnić. Nawet bardzo się podobała książka :)

      Usuń
  8. o jak milo i sympatycznie :)
    no i Narcyz ma swoja druga polowke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Maja Narcyza uspokaja. polubił ją. No ale często razem rozrabiają :)

      Usuń
    2. No ;) Fajna z nich para :p

      Usuń
    3. no same zakochane pary ;p

      Usuń
    4. Hehe, ja z J. też zakochana para :p I to mega zakochana ;)

      Usuń
    5. no wlasnie temu pisalam same zakochane pary ;p

      Usuń
    6. Hehe to fakt. ;) Mamy nawet swoje przezwiska. Ja - Maleństwo o on - Misiu Pysiu i od razu kojarzy mi się bajka Kubuś Puchatek. :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci bukietu żelek! :D (taaak, mam wielką ochotę na słodycze!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :p lubię słodycze, ale nie mogę jeść zbyt dużo ;)

      Usuń
    2. Ja właśnie ostatnio rzadko jem, ale jak już się dorwę do zjem za cały ten czas, co nie jadłam. :P

      Usuń
    3. Ja za to nadrabiam dobrym żarciem a na słodycze uważam, żeby za dużo nie przytyć :p

      Usuń
    4. Jakoś nigdy się o to nie martwiłam. U mnie w rodzinie same chudzielce, a do tego ja często ćwiczę, więc ten argument do mnie nie przemawia. xD

      Usuń
    5. No moi rodzice też są szczupli, ale mimo wszystko nie można przesadzać. Swego czasu miałam bardzo dużo ruchu, a teraz na święta codziennie przez 3 tygodnie planuje długie spacery. Po za tym to wszystko zależy od ćwiczeń, tego co się je ... Od szybkości przemiany materii i spalanych kalorii. Do mnie nie przemawia to, że coś może być dziedziczne. Chyba jedynie inteligencja :p

      Usuń
    6. Hahaha, to ja poprę doświadczeniem swoją teorię. Nigdy nie byłam na żadnej diecie i zawsze jadłam to na co miałam ochotę - i zawszę byłam chuda jak patyk. :P Tak jak moja mama, więc będę się upierać, że odziedziczyłam to po niej. :D

      Usuń
    7. Twoja teoria jakoś nie specjalnie mnie przekonuje, takich przypadków może być jeden na milion, więc nic szczególnego.

      Usuń
  10. śliczne prezenty i jaki słodki bukiet :P ja bym chyba szybko go zjadła :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukiet jest super :) Mi prezenty bardzo się spodobały.

      Usuń
    2. ładny i smaczny :P 2 w jednym

      Usuń
  11. Super prezenty. A bukiet taki smakowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno gniazdko, wspólne? Cóż za demoralizacja! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam :p Głównie ma być dla Mai :)

      Usuń
    2. A Narcyz to co, gorszy? Kobieca solidarność? ;D

      Usuń
    3. Coś Ty :p To ich wspólne :p

      Usuń
    4. No niech Ci będzie. Ale wiesz, coś tu jest nie halo. Koedukacja w tak młodym wieku... ;D

      Usuń
    5. Oj tam oj tam u zwierząt wiek liczy się inaczej :p

      Usuń
    6. U mnie wszystko w porządku :) Ten tydzień jest dość ciężki. Ale dam radę, Powoli zbliżają się święta, więc jest super. Będę mieć 3 tygodnie luzu. :) A u Ciebie co nowego?

      Usuń
  13. Uwielbiam kubki, kupuję nagminnie gdyż mój chłopak je często bije a ja potem muszę krzyczeć ;)
    Następna notka na dniach, jak tylko odsapnę bo wróciłam wcześniej i muszę moment ochłonąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja lubię kubki :)
      Co słychać?

      Usuń
    2. Nie daję rady odpocząć ;)

      Usuń
    3. Oj to może jak wrócisz do kraju to Ci się uda ;)

      Usuń
    4. Przecież już wróciłam, tam nie było lepiej, dlatego zjechałam wcześniej do kraju.

      Usuń
    5. Nic nie mówiłaś że wróciłaś.

      Usuń
    6. Widzę, że też zakręcona jesteś ;) w notce "Powroty" o tym napisałam ;)

      Usuń
    7. No nie bardzo. Nie jestem zakręcona.

      Usuń
  14. Cudowne kanarki. Jako dziecko marzyłam o nich, choć miałam spore stadko papug...teraz jakoś już odeszłam od tego pomysłu, ale u kogoś w domu zawsze zachwycają.
    A pizzy hawajskiej akurat nie znoszę :D Nie najadłabym się z wami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może się kiedyś skuszę na kanarka bo to kanarki J. :)
      Zawsze możemy się wybrać na coś innego :p Co wszyscy lubimy :p

      Usuń
    2. Albo papużki i będziecie mieli różnorodnie :D
      No to też fakt :D Albo na chińszczyznę, o!

      Usuń
    3. O papużki też fajne :)
      O chińszczyznę uwielbiam, mieszkam nawet na chińskim osiedlu w Polsce :p

      Usuń
    4. Oczywiście :) Na śląsku :) Już 4 lata jak moje osiedle jest chińskim osiedlem :p

      Usuń
    5. No proszę, to nawet nie wiedziałam :D

      Usuń
    6. Można się czegoś ciekawego zawsze dowiedzieć :)

      Usuń
    7. A pewnie że tak:) A ja się zawsze lubię dowiadywać nowych rzeczy jakby nie patrzeć:)

      Usuń
    8. Ja też. Bardzo lubię czytać biografie, przewodniki, książki medyczne :)

      Usuń
  15. śliczny kubek :) a w taką planszówkę chętnie bym sobie zagrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba. Jak jesteś z Krakowa a ja myślę, że za jakiś czas będę to zapraszam to pogramy :)

      Usuń
  16. Urzekły mnie ptaszki. ;)
    Są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze, ja w domu mam Monopoly ale nikt ze mną nei chce grać :p znowu współlokatorka kupiła Eurobiznes, ale jakoś jak miałyśmy grać to zawsze coś wypadało ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa :p Ludzie może nie lubią takich gier, ale może ktoś się skusi :p

      Usuń
    2. Albo puzzle, też uwielbiam układać. I znów wszyscy mnie za dziwną biorą ;p

      Usuń
    3. Ja też uwielbiam puzzle. Ale jak będę w Krk to możemy pograć w Biznes czy Monopol :)

      Usuń
  18. fajne prezenty :) oo to ma towarzyszkę ho ho :) będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty super! :) Razem rozrabiają ;)

      Usuń
  19. bukiet cudny, a kubem mega :)
    dodaje do linków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oba prezenty od J. są super :)
      Ja też Cię dodaję do linków :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Aż musiałam iść kupić sobie żelki .^^

      Usuń
    2. Oj widzę, że komuś się czegoś słodkiego zachciało :p

      Usuń
    3. Po za tym... lubię żelki. ^^

      Usuń
  21. Zazdroszczę strasznie takich Mikołajek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam to trzeba sobie takie zaplanować :p

      Usuń
  22. miło, że zorganizowaliście sobie mikołajki. taka pamięć o sobie wzajemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto od czasu do czasu sprawić przyjemność drugiej osobie. Liczy się pamięć i gest :)

      Usuń
    2. Miło, że się ze mną zgadzasz. Czasem warto dać coś, liczy się taki gest od serca. :)

      Usuń
  23. Tradycje w naszych czasach lubią odchodzić do lamusa,
    pielęgnowanie ich to coś czemu zawsze przybijam piątkę.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamięć i takie małe drobiazgi są ważne :)

      Usuń
  24. Jak ja dawno nie grałam w Monopol (aczkolwiek u mnie to się nazywało Eurobiznes)! Także bardzo zazdroszczę Ci tej gry!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tą grę. Pamiętam te emocje... :D


    Jak się masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją bardzo lubię, a po za tym lubię biznes tak ogólnie :p
      U mnie w porządku, czekam na koniec tego ciężkiego tygodnia, na święta, mam 3 tygodnie wolnego, więc jest całkiem całkiem, żeby odpocząć. :)
      A u Ciebie co nowego?

      Usuń
  26. Pomysłowe to gniazdko. Kocham kanarki. Samczyk śpiewa?
    Ach, no i ten żelkowy bukiecik. Niam, niam, niam :D
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Narcyz śpiewa :)
      Ja uwielbiam żelki :)

      Usuń