niedziela, 7 grudnia 2014

66. Nominacja dobrych myśli.

Do zabawy nominowała mnie Martyna.

22.11.
Kolejne urodziny mojego K. - syna chrzestnej. Uwielbiam go, mimo że jest młodszy. Każdy ze znajomych bierze nas za rodzeństwo, mimo że doskonale wiedzą, że nim nie jesteśmy. Zawsze chciałam mieć brata lub siostrę, a to, że on się pojawił na świecie po części mogło się spełnić. Długo byliśmy jak papużki nierozłączki. Teraz każde z nas ma swoje sprawy, znajomych, swoje życie.

6.12.2014
Robię to, co lubię. Studiuję mój wymarzony kierunek i nie zamierzam z niego rezygnować. Cieszę się, że mogę się spełniać, realizować swoje pasje, a co za tym idzie, zarobić. Podczas rozmowy z Fridą, obie stwierdziłyśmy, że wiele osób idzie za głosem serca odnośnie wyboru studiów, a potem wielkie zdziwienie, że jest tak ogromne bezrobocie, a wśród tylu ludzi bez pracy jest tylu ludzi po studiach. Brakuje nam fachowców w różnych dziedzinach, a jak już nawet są to wolą wyjechać niż pracować w naszym kraju za pensje, która nie jest równoważna.

13.09.2014
Chwila kiedy po 9 tygodniach nieustannych codziennych rozmów w końcu mogłam spotkać mojego J. Nie wierzyłam w to, że będę w stanie kogoś tak pokochać jak jego. Ale mimo wszystko wierzyłam, że znajdzie się ktoś kto tak jak ja chce kochać i być kochanym. Mimo różnych przeżyć trwamy, jesteśmy razem i cieszę się, że połączyło nas coś takiego jak miłość. Pamiętam to pierwsze spotkanie. Ten bukiet róż, pierwszy pocałunek...

"Chciałbym ci powiedzieć, że jesteś moim całym światem. Jesteś promieniem słońca, który ogrzewa moje zmarznięte serce. Dzięki tobie odzyskałem wiarę w to, że można kochać i być kochanym. Czasem nie jest mi łatwo,  czasem brak mi już sił,  ale wszystko to co robię, robię z myślą o tobie. Chcę budować z tobą przyszłość. Chcę, byśmy byli szczęśliwi. Nie mogę dać ci wiele, ale daję ci serce bo tak naprawdę tylko tyle mam. Jesteś wspaniałą kobietą, imponujesz mi swoim dążeniem do celu, nie poddając się osiągnęłaś wiele. Ja całe życie do wszystkiego musiałem dojść sam a i tak niczego nie osiągnąłem prócz rąk które nie nadają się do niczego. Zawsze we wszystko co robiłem wkładałem serce ale nikt tego nie doceniał wszyscy zawsze patrzyli tylko jak mnie wykorzystać. Ty jesteś inna, przy tobie chce mi się śpiewać. Zmieniłaś ten smutny głaz którym jestem w szlachetny kamień i pomimo tego że nie zawsze jest nam łatwo że kłócimy się i ranimy, wiedz że chcę z tobą budować nasze szczęście potrzebuję ciebie do życia. Kocham patrzyć jak się uśmiechasz, słuchać kiedy mówisz i czuć twoje ciepło i bicie serca. Dałaś mi w tak krótkim czasie więcej niż mógł bym oczekiwać. Boję się co przyniesie przyszłość, ale wiem że z tobą dam sobie radę. Pamiętaj że bardzo cię kocham mój kotku."

Nominuję do Pozytywnych myśli:
1. Inę
2. Anję
3. Abvdfg
4. Laleczkę
5. Labravę
6. Alicję
7. Alien

98 komentarzy:

  1. Jejku, to wszystko zacytowane to słowa Twojego J.? Kurde, aż mi się oczy "zaszkliły" ze wzruszenia, naprawdę cudownie jest usłyszeć coś takiego.
    Tak poza tym ogromnie się cieszę, że też wzięłaś udział w zabawie, już z rana mam dobry humor dzięki temu :*

    P.S. Dzisiaj Ci na maila odpiszę. Ostatnio mam pecha co do maili, bo zawsze trafia mi się coś, co odrywa mnie od komputera, gdy zabieram się za pisanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jego słowa. To cudowny człowiek, ale ma za mało wiary w siebie. Staram się jak mogę, żeby uwierzył w sienie i własne możliwości.
      To cieszę się, że jesteś w dobrym nastroju. :*
      P.S. Super :) Będę czekać na Twoją wiadomość.

      Usuń
    2. Ma piękną duszę, naprawdę trafiłas na wspaniałą osobę. I myślę, że gdy tylko otworzy się na życie to i wiarę w siebie zdobędzie. No i ma szczęściarz Ciebie :)
      Okay, zaraz zabiorę się za pisanie :*

      Usuń
    3. Już nie potrafiłabym być bez niego. Jest jednym z tych niewielu ludzi, których uwielbiam. I kocham. :)
      Czekam :*

      Usuń
  2. wlasnie pozytywne mysli chwile sa po to by jak bylo zle sobie o nich przypomniec i pokonac to co zle by bylo latwiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę jak Ty :)

      Usuń
    2. nawet taka jest mysl ze pomysl o najlepszych momentach z swojego zycia zawsze jak cos zlego sie dzieje by te zle chwile pokonac... o taka:
      Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych dni Twego życia! Wracaj do nich, ilekroć w Twoim życiu wszystko zaczyna się walić."

      Usuń
    3. Staram się wracać do takich chwil zawsze jeśli mam gorszy dzień.

      Usuń
    4. i slusznie tak powinnas robic :D

      Usuń
    5. Wiem, trzeba jakoś się wspomagać :)

      Usuń
  3. Piękne słowa... Nie dziwię się, że znalazły się tu właśnie przy okazji tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest cudownym mężczyzną ten mój J.

      Usuń
    2. Szczęściara. :) Oby to trwało jak najdłużej.

      Usuń
    3. Bywają wzloty i upadki. Mam obok siebie kogoś kogo bardzo kocham. Mam nadzieję, że będzie nam dane spędzić ze sobą wiele wspaniałych dni.

      Usuń
    4. Wzlotów i upadków nie da się ominąć... Ani w życiu, ani w związkach. Ważne, żeby tych miłych chwil było więcej niż tych złych. :)

      Usuń
    5. Tak, bywało różnie, ale damy radę, bo mamy siebie :)

      Usuń
    6. Podejście też jest ważne, a jak widzę, Ty masz najlepsze z możliwych. :)

      Usuń
    7. Bardzo mi miło, że tak myślisz :)

      Usuń
    8. Byle tylko praktyka to potwierdziła :)

      Usuń
    9. Potwierdza, jak widać :)

      Usuń
  4. I On pięknie napisał, i Ty pięknie dostrzegasz to, co dostrzec warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najważniejsze, żeby dostrzegać. :)

      Usuń
  5. Piękne słowa :)) Chyba każda kobieta czeka na takie słowa od swojego ukochanego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest najcudowniejszym mężczyzną w moim życiu :*

      Usuń
    2. A te słowa w liście napisał? :)

      Usuń
    3. Listy to przeżytek :p

      Usuń
    4. Wiadomość na Messengerze :)

      Usuń
    5. No tak, smsy powoli odchodzą do przeszłości ;)

      Usuń
    6. Ja piszę dużo smsów przez bramkę darmową, ale jak mam możliwość, że oboje jesteśmy na Messengerze to łatwiej jest nam się w ten sposób porozumiewać.

      Usuń
    7. Ja ze swoim Lubym to chyba większość czasu piszemy na messengerze ;)

      Usuń
    8. No ja z J. też jak mamy czas. :)

      Usuń
  6. Miłość daje najwięcej pozytywów i radości :)
    Cieszę się Twoim szczęściem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, on daje mi dużo szczęścia :)
      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Nie za co lubię czytać i widzieć szczęśliwych - zakochanych ludzi :)

      Usuń
    3. Tak, to ważne. :) Ale odnalazłam kogoś kto stał się mi bliski.

      Usuń
    4. I dobrze to mnie cieszy właśnie. Ale nie ma co dziękować , że ktoś się cieszy z Twojego szczęścia tylko dalej się nim cieszyć. Im więcej szczęśliwych tym lepiej :)

      Usuń
    5. Dziękuję za wsparcie i miłe słowo. :) Właśnie, im więcej uśmiechu i dobra tym lepiej :)

      Usuń
  7. Ogromnie się cieszę, że trafiła Ci się taka miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę. On sprawia, że żyć się chce.

      Usuń
    2. Cieszę się, że go poznałam, spotkałam :)

      Usuń
  8. Lubię czytać wspomnienia o miłości.

    Dziękuję za nominację. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie wspomnienia tworzyć.

      Nie ma za co :*

      Usuń
    2. A swoja pierwszą miłość z dzieciństwa pamiętasz? :D

      Usuń
    3. Oj tak i to nawet odwzajemnioną, byliśmy parą przedszkola :) Pamiętam jak mi przyniósł korale przygotowane przez babcię :) To był taki uroczy blondynek z czupryną gęstych włosów.

      Usuń
    4. Nie rozmawiamy i nie widujemy się, studiujemy w odległych miastach, on mieszka dlatego teraz w swoim mieście, wcześniej mieliśmy do siebie 10 minut na nogach.

      Usuń
  9. Cóż ja też bym bardzo chciała robić to co kocham ale bez znajomości nie będzie mi to dane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trzeba samemu dążyć do marzeń, a co Ci dają znajomości jeśli nie włożysz trudu w swoje cele?

      Usuń
    2. Dążyłam jeżdżąc przez miesiąc po placówkach w swoim województwie i słyszałam nie a potem nagle znalazł się etat ale dla córki wicedyrektorki o czym dowiedziałam się od osób trzecich

      Usuń
    3. Takie życie, ja jakoś osiągnęłam to co chciałam bez jakichkolwiek znajomości.

      Usuń
  10. Jestem zachwycona tymi słowami od J., aż kipi w nich miłość :) i kurde, wzruszyłam się, a miałam nie beczeć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zachwycona :) I też się wzruszyłam :)

      Usuń
    2. wcale się nie dziwię ;))

      Usuń
    3. Często słyszę, że jestem cudowna :p

      Usuń
    4. o widzisz ;p ale masz dobrze, że to słyszysz i to często! :))

      Usuń
    5. Bo mam takiego cudownego faceta :p
      A tak w ogóle co u Ciebie? :)

      Usuń
    6. ano :D
      u mnie... tak w ogóle to dobrze :)

      Usuń
    7. To super. A Mikołaj był? :)

      Usuń
    8. Nie było :( chyba byłam niegrzeczna albo o mnie zapomniał ;p

      Usuń
    9. Może coś na święta będzie :)

      Usuń
    10. mam nadzieję :) a u Ciebie był Mikołaj? ;)

      Usuń
    11. Oczywiście, ale o tym w kolejnej notce już niebawem :)

      Usuń
  11. pierwszy raz u ciebie natykam sie na ta zabawe pozytywnych mysli ale az usmiech pojawil sie na mojej twarzy z taka nutka wzruszenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego się wzruszyłaś? :)

      Usuń
    2. z powodu tego pieknego wyznania na koniec :)

      Usuń
    3. Oj, mój J. potrafi naprawdę się postarać jak chce :)

      Usuń
  12. Cieszę się, że realizujesz swoje marzenia a w dodatku masz obok siebie miłość. :)
    Dziękuję za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się realizować mimo wszystko. A znacznie lepiej jak jest wsparcie kogoś kogo się kocha.
      Nie ma za co :*

      Usuń
    2. Żebyś wiedziała... :)
      W końcu się zbiorę w sobie i coś napiszę. :P

      Usuń
    3. To świetnie, chętnie poczytam :)

      Usuń
    4. Ciężko mi jakoś to zebrać do kupy. :P

      Usuń
    5. Oj uwierz, mi też było wyszukać coś fajnego. Ale w końcu jakoś dałam radę :)

      Usuń
    6. No ja też jakoś to ogarnęłam. ;)

      Usuń
    7. No a mnie czeka druga nominacja od Ciebie, ale już mam pomysł więc jest spoko. :)

      Usuń
  13. pięknie Shadow! :) wspomnienia są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże, czy ja się doczekam kiedyś tak pięknego wyznania? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystko przychodzi odpowiedni czas :)

      Usuń
    2. Obyś miała rację, bo coś mi się wydaje, że tylko nieliczne kobiety są takimi szczęściarami :) Ja tylko raz usłyszałam od Ciacha "kocham Cię" i to jeszcze w prima aprilis ;)

      Usuń
    3. Oj tak, oj tam, faceci nie są zbyt wylewni.
      To nie mówicie sobie, że się kochacie?

      Usuń
    4. Wolimy sobie to okazywać :)

      Usuń
    5. Tak, to też ważne, ale mimo wszystko słowa również :)

      Usuń
    6. Mi to na rękę bo sama nie jestem zbyt wylewna :P

      Usuń
    7. Ja kiedyś też nie byłam, ale dobrze jest usłyszeć od ukochanego co czuje :)

      Usuń
    8. Może mu kiedyś powiem ;p

      Usuń
    9. Może hehe :p Każdy wyraża uczucia na swój sposób :)

      Usuń
  15. Normalnie idzie pozazdrościć takiego faceta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czasami jest tak nerwowy, uparty i złośliwy, że szok. Ale naprawdę cieszę się, że jest, że się poznaliśmy. Po prostu potrzebujemy siebie do życia.

      Usuń
  16. To kolejna moja nominacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, będę czekać na notkę w takim razie :)

      Usuń
    2. Muszę tylko dobrze się nad tym zastanowić. :)

      Usuń
    3. Będę czekać w takim razie z niecierpliwością, bo bardzo chętnie poczytam :)

      Usuń
    4. Muszę dobrać odpowiednie wspomnienie - bo wiele mam dobrych, które później zostały zniszczone...

      Usuń
    5. Wiesz, złe wydarzenia trzeba oddzielać od tych dobrych. Nie ważne co było potem i jak to się skończyło. Ważne, że w tym danym momencie mogłaś poczuć szczęście.

      Usuń
  17. taaaak! wreszcie osoba zadowolona ze studiów :3 oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń