niedziela, 30 listopada 2014

65.

Dokładnie rok temu w Andrzejki założyłam tego bloga. To już rok jak jestem w tym miejscu. Mam nadzieję, że nie opuszczę tego miejsca. Chciałabym teraz podziękować kilku osobom za wsparcie i za obecność. Przede wszystkim chciałabym podziękować:

1. Labrava
2. Anja
3. Asik
4. Venus
5. Frida
6. Laleczka
7. S.
8. Sissi
9. Mała czarna
10. Prosta
11. Alien
12. Ina
13. Diablich
14. Narkotyczna
15. Iluvia
16. Anelise
17. Emi
18. Alicja
19.  ... i oczywiście całej reszcie za komentarze, obecność i całokształt.

Chciałabym przede wszystkim podziękować S., Małej Czarnej, Inej, Narkotycznej i Sissi za możliwość kontaktu na poziomie prywatnym.
A dzisiaj wypiję za zdrowie Andrzeja, poleje się wosk i będą wróżby.
Szampan i wino gotowe, bo dziś Andrzeja, więc jest okazja.
P.S. Ktoś chętny do kontaktu prywatnego?

100 komentarzy:

  1. To wytrwałości w pisaniu życzę. Goń mnie! Mnie w kwietniu stuknie 11 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W blogosferze jestem znacznie dłużej. ;)

      Usuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic oraz abyś pisała tak długo dopóki będziesz tego potrzebowała.
    Nie ma sprawy ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest mieć takie przyjazne jak Twoja :*

      Usuń
    2. I vice versa ;* Cieszę się, że tak sądzisz ;) .

      Usuń
  3. Szybko zleciało, prawda? :) Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko, szybko. Mam nadzieję, że będę tu jak najdłużej :)

      Usuń
    2. To zależy głównie od Ciebie :)

      Usuń
    3. Pewnie, że tak. :)

      Usuń
  4. Ja polecam się przez maila - jak coś zawsze możesz do mnie napisać :*
    moje.konto.spam.i.takie.tam@gmail.com
    Jak zakładałam tego maila wszystkie nazwy były zajęte i się zdenerwowałam i stąd nazwa, proszę się jednak nie sugerować tą nazwą xD
    Gratuluję rocznicy blogowania i życzę Ci kolejnych rocznic :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę miała chwilę to dzisiaj odezwę się na maila :)
      Cieszę się, że mogłam poznać takie osoby jak Ty :)

      Usuń
    2. Oj, to chyba komplement, dziękuję >rumieniec<
      :P

      Usuń
    3. Na blogu można poznać wspaniałych ludzi. Dlatego jestem już te chyba 8 lat :P

      Usuń
    4. Właśnie, też tak myślę. No ja też jestem tu znacznie dłużej niż na obecnym blogu ;) A i napisałam mail :)

      Usuń
    5. Na blogspocie jestem chyba niecały rok, miałam przygodę z onetem, z wp, z blog4u. Niemal co rok zmieniam adres :)

      Usuń
    6. No to ja jedynie na Onecie i blogspocie ;)

      Usuń
    7. A na onecie dawno byłaś? :)

      Usuń
    8. Z jakieś 3 lata temu około.

      Usuń
    9. To już jak ten nowy Onet był i się ścinał i nie było wiadomo co się dzieje :/ Zgadza się?

      Usuń
    10. Tak, potem przeniosłam się na blogspot, ale nie umiałam się tu odnaleźć, i doszły do tego inne problemy.

      Usuń
    11. Moim zdaniem bardzo dobrze zrobiłaś, że się tu przeniosłaś :P
      O jakich problemach mówisz?

      Usuń
    12. Teraz jest lepiej w użytkowaniu, mimo, że na Onecie było mi wygodniej.
      Napisze Ci na mail o tym :)

      Usuń
  5. Bardzo cieszę się, że dane nam się było tutaj poznać ;*
    Jeżeli chodzi o "kontakt prywatny"... cóż, prócz tych planów z Londynem związanych to chyba maile będą najbardziej odpowiednią opcją, bo telefony raczej odpadają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ja też się bardzo cieszę :)
      Mam nadzieję, że się spotkamy :)
      Jak coś odezwę się na maila :)

      Usuń
    2. Teraz tylko w to wierzyć - jak nie Londyn to może ja kiedyś wpadnę do Polski i do Ciebie wbiję, potruć trochę swoją obecnoscią ;P
      Nie ma sprawy: martynap867@gmail.com, tak na wszelki wypadek, byś nie musiała się u mnie z zakładkami fatygować ;)

      Usuń
    3. Zapraszam! Ale mam nadzieję, że Londyn też wypali :)
      Napisałam mail :)

      Usuń
    4. Na spokojnie, to jednak miasto, w którym wypada sobie chociaż trochę zaplanować, jeżeli chodzi o dłuższe pobyty, także pomału i do przodu :)
      Odpisałam :p

      Usuń
  6. ooo no z blogowaniem tak jest ze jak sie w to wejdzie to nie chce sie konczyc :)
    to jest najfajniejsze w tym wszystkim miejsce na zwierzenia na obserwacje zdarzen na wyrazenie siebie albo wyzalenie na cale zlo ;p
    no kontakt prywatny czemu nie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w zakładce kontakt jest do mnie mail, więc w razie czego możesz napisać. ale to fakt, że z blogowaniem nie chce się kończyć :)

      Usuń
    2. dobrze wiedziec :)
      aaa no robi czlowiek czasem nawet dluzsze przerwy ale wraca :) dobre miejsce bardzo dobre na wszystko :)

      Usuń
    3. a jeszcze ile ludzi mozna poznac i rozne opinie na dany temat no i przede wszystkim jest cos ciekawego do roboty na necie ;p

      Usuń
    4. Poznałam już trochę ludzi dzięki blogowi. :) Ile ludzi tyle opinii. :) Hehe ;)

      Usuń
  7. Też mam nadzieję, że będziesz tutaj jak najdłużej :) I naprawdę nie musisz dziękować, w końcu od tego jesteśmy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był początek kilku fajnych przyjaźni, które trwają do dziś :) Mam nadzieję, że Ciebie też poznam :)

      Usuń
    2. Na pewno! :) jak tylko będziesz w Krakowie na dłużej, to się umówimy :*

      Usuń
    3. O pewnie, chętnie :) Jestem jak najbardziej za!

      Usuń
    4. I dobrze, bo odmowy nie przyjmę :D :*

      Usuń
    5. Nie mogłabym odmówić :p

      Usuń
  8. Kochana sto lat z okazji tego roczku! ;*
    I mam nadzieję, że jeszcze wiele takich rocznic przed Tobą i przed nami :)
    Uściski i aby wena do pisania Cię nie opuszczała :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, myślę, że przed nami piękna relacja :)
      Cieszę się, że Cię poznałam :*

      Usuń
  9. Gratuluje i mam nadzieje, że takich roczków będzie jak najwięcej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem tu dłużej znacznie, ale cieszę się, że wytrwałam w jednym miejscu.

      Usuń
  10. łau!!! to ja życzę więcej i więcej latek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem tu znacznie dłużej, ale i tak się cieszę, że w ciągu tego roku jestem w jednym miejscu.

      Usuń
  11. Nie ma co dziękować Kochana, w końcu od tego też są blogi, by zawsze sobie jakoś pomagać :) Cóż, mojego maila masz już, jakbyś kiedyś, coś tam potrzebowała, to śmiało wiesz, gdzie uderzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie, służę pomocą :* Fajnie było Cię poznać:)

      Usuń
    2. :* Ciebie również :)

      Usuń
    3. A zaraz sobie zamówię telefon :D Właśnie nadszedł czas, by sie pozbyć tego padła :D

      Usuń
    4. Ja kupiłam sobie chyba końcem lipca samsunga s duoz. Jest super. :)

      Usuń
  12. Cóż, jestem tu bardzo krótko ale mam nadzieję zostać na dłużej:)
    I kontakt prywatny? A czemu by nie:) Mogę maila podać, o :D barbarabaran90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwę się dziś wieczorkiem albo jutro rano :) Mam nadzieję, że zostaniesz tu dłużej :*

      Usuń
    2. Ok:) Czekam więc na maila:)

      Usuń
    3. Za chwilkę coś wyślę :)

      Usuń
  13. Gratuluję stażu :)
    Takie kontakty potrafią być naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że poznaje się naprawdę fajne osoby.

      Usuń
  14. Gratulacje i dużo weny twórczej. Kontakty z blogosfery również sobie cenię. Poznajemy tutaj bratnie dusze.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje! :))))))
    fajnie,że masz swoje miejsce i poznałaś osoby z którymi znalazłaś nić porozumienia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też mam nadzieję poznam w realu :)

      Usuń
  16. ładna rocznica
    pomysl, ze pol polski omija zdrowie twojego bloga przy okazji andrzejek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dobre :p
      A co do bycia w blogosferze to jestem tu znacznie dłużej.

      Usuń
    2. ja też
      pierwszy blog założyłam albvo w ostatniej klasie podstawowki albo w pierwszej gimnazjum
      na tenbicie ktory juz nawet nie istnieje
      ful czasu

      Usuń
    3. Sporo czasu minęło ;)

      Usuń
  17. Zapomniałam o andrzejkach ;D
    Mojego maila masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :p
      Mam mam :) W razie czego odzywaj się do mnie :)

      Usuń
    2. jestem padnieta, bez kitu, praca, praca, praca i spac ;/

      Usuń
    3. Oj musisz odpoczywać :)

      Usuń
  18. Szampana się z Tobą napiję i fajnie by było móc zrobić to na żywo~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jestem za! Jak będziesz na południu Polski kiedyś to zapraszam :) I oczywiście jeśli chcesz to w zakładce kontakt jest mój mail to możesz odezwać się prywatnie :)

      Usuń
  19. Życzę Ci jeszcze duuuuużo lat w Naszym towarzystwie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tu bardzo długo, na tym blogu udało mi się wytrwać rok to bardzo dużo :)

      Usuń
    2. Potrafisz opuścić blog i zacząć pisać inny? Ja jestem zbyt sentymentalna na taki krok.

      Usuń
    3. Tak, robiłam to wielokrotnie.

      Usuń
    4. Podziwiam. Ja wiążę z blogiem masę wspomnień, dlatego tak mi ciężko go zostawić, mimo, że momentami właśnie taką mam ochotę.

      Usuń
    5. No ja też mam wiele wspomnień, uwierz mi. W końcu jestem tu z jakieś 7-8 lat.

      Usuń
    6. Spotkałaś się już z blogerkami?

      Usuń
  20. ojej czuję się zaszczycona :) ja również dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  21. hej ;) pytałaś co nowego - w końcu nowa notka, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ nie ma za co :) Życzę kolejnych takich rocznic, jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za Andrzeja to ja popiłam w poprzednią sobotę i to... konkretnie. :)
    Również dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :p Jak Cię znam to pewnie tak było ;)

      Usuń
  24. Sto lat sto lat niech żyje bloguś nam ;)
    I kolejnych rocznic na blogu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w blogosferze bardzo długo :)

      Usuń