sobota, 8 listopada 2014

61.

Moja (Nie)Singielka nominowała mnie do zabawy Liebster blog award, za co jej bardzo dziękuję :* Zasady chyba każdy zna ;)
* (Nie)Singielka to moja kochana Mała K., o której wspominałam w ostatniej notce.

Pytania, które mi zadała :)
1.Żałujesz swojego wyborów studiów (bądź szkoły średniej) ?
Nie żałuję wyboru ani studiów, ani szkoły średniej. Kiedy zaczynałam pierwszy rok na studiach nie do końca wiedziałam czy rzeczywiście to jest to, co chce robić, ale chyba większości z nas towarzyszy to uczucie. Jednak teraz wiem, że to jest to, co chce robić.

2.Czego wolałabyś oszczędzić swoim dzieciom?
Biedy, głodu, braku środków do życia, ubóstwa.

3.Jesteś za aborcją?
Tylko wtedy kiedy jest duże prawdopodobieństwo, że dziecko będzie poważnie chore.

4.Co sądzisz na temat eutanazji?
Nie wiem, co o tym myśleć.

5.Jesteś osobą wierzącą?
Odpowiem cytując Einsteina: "Jestem głęboko wierzącym ateistą".

6.Byłabyś w stanie zdecydować się na zabieg in vitro?
Tak, jeśli byłoby to konieczne.

7.Wolisz kochać czy być kochana?
To i to :)

8.Chciałabyś utrzymywać ze mną kontakt prywatny?
Z (Nie)Singielką utrzymuje kontakt prywatny. Jej nr tel to drugi numer obok nr mojego J. pod który mogę zadzwonić lub napisać kiedy jest mi tak źle, że nie wiem, co ze sobą zrobić. Wiem, że czasem mamy różne poglądy w wielu kwestiach, ale staramy się wspierać nawzajem.

9.Dlaczego postanowiłaś zacząć prowadzić swojego bloga? Jaka wiążę się z nim historia?
Moja historia z blogowaniem zaczęła się od tego, że koleżanka z klasy namówiła mnie do założenia bloga. Miałam kilkanaście blogów, jednak dopiero potem założyłam pamiętnik internetowy.

10.Co robisz w wolnym czasie?
Staram się odprężyć, słucham muzyki.

11.Czujesz się na osobę w swoim wieku? Odpowiedź uzadnij ;) .
Czuję się i wyglądam jak 16-latka. Robię różne szalone rzeczy.

Nominuję:
1. Labrava
2. Mała Czarna
3. Sissi
4. Venus
5. Magentaxoblog
6. Asik
7. Ina
8. Alicja
9. Emi
10. Lavvendowa

Udzielcie odpowiedzi na te same pytania, na które ja odpowiadałam.

42 komentarze:

  1. Hej Kochana :*
    Zaskoczyłaś mnie odpowiedzią na pytanie jedenaste oraz czwórką :)) Ale ciesze się, że odpowiedziałaś na pytania, gdyż coraz bardziej Cię poznaje.
    Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mała :*
      To dobrze, że jest coś czym mogę Cię jeszcze zaskoczyć ;)

      Usuń
    2. Pewnie jeszcze zaskoczysz nie raz :))

      Usuń
    3. Zobaczymy. ;) Ty też mnie zaskakujesz ;)

      Usuń
    4. A ja się zdenerwowała, ale więcej napisałam na gg.

      Usuń
  2. z 9 to u mnie jest praktycznie tak samo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę rzeczy nas łączy ... :)

      Usuń
    2. Oj tak :* nr 10 tez to samo :) muzyki to ja slucham przez wiekszosc doby :P

      Usuń
    3. A co lubisz z muzyki? ;)

      Usuń
    4. pytasz o gatunki czy konkretne zespoły? :)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :)
    Też nie czuję się na swój wiek. Nie dorosłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię korzystać z czasu, po za tym nie czuję wieku swojego zarówno na charakterze jak i w wyglądzie. Wszyscy jak nie wiedzą ile mam lat dają mi 6-7 lat mniej. ;)

      Usuń
    2. Mi też dają mniej... Ostatnio jak kolega powiedział mi, że wyglądam na starszą niż jestem, to nawet się ucieszyłam. :)

      Usuń
    3. Może za jakiś czas będę się cieszyła, że wyglądam młodziej. :) O ile oczywiście tak będzie.

      Usuń
    4. Ja się tam cieszę, choć w sklepie czasem jest problem ;)

      Usuń
  4. Dzięki Kochana za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Tobie też chciałabym się czegoś dowiedzieć ;)

      Usuń
  5. Jedne z ciekawszych pytań jakie w tej zabawie widziałam. A z tymi blogami to chyba wszyscy mamy podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i kobieta wyjątkowa, które je zadawała. Blogowy świat początkowo nie był dla mnie tak bardzo wciągający, ale potem już było lepiej. ;)

      Usuń
  6. ciekawe odpowiedzi i pytania uderzające w trudne tematy. Dzięki za nominacje, ale odpowiem Ci w komentarzu

    1. Tak żałowałam, że poszłam na Akademii Wychowania Fizycznego a nie od razu do Wyższej szkoły Bankowej. Żałuję też, że nie przetrzymałam po 2 latach jeszcze roku by mieć licencjat na AWF, bo tak musiała zaczynać kolejne studia od początku.
    2. Przed krzywdą spowodowaną przez innych ludzi
    3. Jestem za gdy dziecko może być chore, zagrożenia życia , dziecko jest z gwałtu itp.
    4. Uważam, że powinna być dopuszczona - bo czasem ludzie tak bardzo cierpią zanim umrą.
    5. Tak - wierze w Boga , ale nie wierze w kościół i księży
    6. Tak -gdyby był konieczny
    7. To i to (tak jak Ty )
    8.Nie miałyśmy takiego kontaktu jedynie na blogu więc ciężko mi na to odpowiedzieć - ale lubię mieć z Tobą kontakt blogowy.
    9. Swój świat blogowy w kroczyłam jeszcze wcześniej niż mam obecnego bloga(tylko wcześniejszy blog był tylko z wierszami) - a wkroczyłam po rozstaniu się z ukochaną osobą. Na początku była to dla mnie sposób poradzenie sobie z tym i innymi problemami (bo wtedy umarł mój wujek i działo się dużo złego u mnie), aż w końcu stało się moją pasją i sposobem poznania innych ludzi.
    10. Czytam książki, oglądam Tv, serfuje po int., ćwiczę
    11. Nie czuję się i nawet osoby z otoczenia mi mówią, że nie wyglądam na swój wiek. Nie raz miała sytuacje , że moje młodsze koleżanki (ze studiów) brali za starsze ode mnie. W dodatku te młodsze koleżanki myślały, że jestem w ich wieku, dopóki im dowodu nie pokazałam. Czuję się na 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zabawy są fajne, bo można się czegoś dowiedzieć o ludziach :) Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytania :)

      Usuń
  7. oo jak fajnie wiedziec ze blog laczy ludzi skoro (Nie)Singielka jest taka wazna oosba w Twoim zyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stała się realną częścią mojego życia. :)

      Usuń
    2. to fajnie :) to czasem niesmaowite ze poznajmey kogos przypadkiem a ta osoba staje sie wazna czescia naszego zycia :)

      Usuń
    3. Dokładnie tak, najprawdopodobniej w maju się z Nią widzę. Będzie super :)

      Usuń
    4. ojj to jeszcze duzo czasu ale fajnie :)

      Usuń
    5. Niby tak, ale dzieli nas spory kawałek, więc nie ma możliwości spotkania się wcześniej.

      Usuń
  8. Szkoda, że się nie rozpisałaś z odpowiedziami. :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. i odp u mnie na blogu,. zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok, ale nuda, monotonia, liczę dzień do obiadu a potem już z górki, rano wcale mi się nie chce zwlekać z łóżka ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga nominacja :) dziękuję :D Najpóźniej w następnym tygodniu już odpowiem na wszystkie pytania ;)

    OdpowiedzUsuń