czwartek, 30 października 2014

59. Liebester Blog Award.

Na wstępie bardzo chciałabym podziękować VENUS za nominację :) To dla mnie specjalne wyróżnienie. Zabawa polega na zadaniu 11 pytań i nominacji 11 osób.

1. Sprawdziłaś kiedyś teorię - "przez żołądek do serca". Jeśli tak to czy udało Ci się uwieść drugą osobę?

Nie, nie udało mi się to.

2. Jakie byłyby Twoje 3 życzenia do złotej rybki jakbyś ją złapała?
 
   Być młodym, pięknym i bogatym ;)

3. Twoja największa słabość ...?
    
    Piszę jak kura pazurem, jestem zbyt nerwowa, chociaż nie widać tego po mnie. Mam słabość do dobrego jedzenia.

4. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
    
    Jestem rannym ptaszkiem.

5. Skąd bierzesz inspiracje na swojego bloga?

Z życia codziennego i muzyki.

6. Wolisz obcasy czy adidasy?

Wszystko zależy od okazji. Jeśli nie muszę chodzić w szpilach, zdecydowanie wolę wygodne obuwie.

7. Kawa czy herbata?

Herbata, choć rano piję caffe prosto z ekspresu ciśnieniowego.

8. Makaron czy ryż?

Makaron. Choć ryż też lubię :)

9. W ludziach cenię ...

Szczerość, uczciwość, pracowitość, punktualność.

10. Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa ...

Zabawy z moim szkolonym na psa myśliwskiego terierem :)

11. Jaką książkę możesz polecić na jesienne wieczory?

Isabel Allende "Dom duchów"

Jeśli Venus się nie obrazi, to chciałabym zadać te same pytania kilku innym osobą. A nominuję:
1. K
2. Patrycja
3. Alicja
4. Anja
5. Mała Czarna
6. Sissi
7. Ina
8. Labrava
9. I wszystkich innych, którzy chcą się zabawić, a nie mają pomysłu na notkę :)

Zdjęcie wykonane dnia 29.10.2014 na ćwiczeniach. A oto wykonane przeze mnie leki ;)

74 komentarze:

  1. też wolę wygodniejsze obuwie choć od czasu do czasu w szpilkach pośmigam :)
    fajne uczucie zrobić samemu lek? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja ;)
      Trzeba strasznie uważać przy robieniu leków.

      Usuń
  2. też jestem zbyt nerwowa, to chyba moja największa zmora ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hue hue :p To mamy podobnie, chyba wszystkie Lwy tak mają ;)

      Usuń
    2. rzeczywiście, coś w tym jest ;) żaden Lew, którego znam, nie jest oazą spokoju :P

      Usuń
    3. Ostatnio powiedziałam komuś, że Lew tyle wie, co zje ;) Uwielbiam dobre jedzenie.

      Usuń
    4. ale czy to prawda? ja jem mało, choć dobre jedzenie lubię bardzo ;p

      Usuń
    5. No ja jem bardzo dużo, mimo, że nie wyglądam, nawet nadwagi nie mam :p Każdy się dziwi, że mam tak szybki metabolizm. :)

      Usuń
    6. No to masz super przemianę materii :)) ja mam podobnie, no ale tego nie widać, bo nie jem za dużo :P

      Usuń
  3. Też mam niezbyt ładne pismo i jestem nerwowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu zabawy :) Sporo można się wtedy o sobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, nominowałam Cię do zabawy ;)

      Usuń
  5. No wiesz! Mnie nominowałaś?! ;p Żartuje.
    Ah, chociaż raz udało mi się zażartować!
    Dziękuję za nominację :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno, według mnie ładnie piszesz - co prawda nie dokładnie widzę, ale uważam ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co dziękować ;)

      Usuń
    3. Akurat na etykiecie się starałam, ale patrząc na moje notatki z zajęć lub wykładów to czasem muszę brać lupę bo litera zlewa się z literą i kompletnie nie wiem co pisze :p

      Usuń
    4. Ja za to kompletnie nie ładnie pisze ;)

      Usuń
    5. Hehe, może kiedyś się przekonam ;)

      Usuń
    6. Widziałaś przeciez moje pisno, Kochana ;)

      Usuń
    7. No fakt, ale skleroza, ale nie jest jeszcze najgorzej :p ja mam przerąbane z moim pismem :p

      Usuń
  6. Ooo dzięki za nominację :) to już wiem o czym napiszę w listopadzie ;)
    Chciałam się odnieść do tego pisania jak kura pazurem ale patrzę niżej - leki, patrzę niżej komentarz Sissi Paris i szok :O muszę poczytać Twoje stare posty bo chwilowo stwierdzam, że jesteś lekarzem lub farmaceutką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)
      P.S. Ze starych postów nic się nie dowiesz, studiuję farmację ;)

      Usuń
    2. Ooo super :) i jak? ciekawy kierunek? Słyszałam, że trudny bo dużo chemii :)

      Usuń
    3. Trudny, bardzo ciekawy, a chemię lubiłam od zawsze, więc to dla mnie strzał w 10.

      Usuń
    4. Chemia w liceum to dla mnie pestka była ale na wyższym poziomie to już chyba nie są przelewki :)

      Usuń
    5. Chemia na rozszerzeniu na biol-chemie w liceum wcale nie jest prosta. NA studiach jest jeszcze gorzej.

      Usuń
    6. Muszę Ci uwierzyć na słowo :) a który rok?

      Usuń
    7. Taka prawda, bo na podstawie to faktycznie pikuś.
      Co za dużo to nie zdrowo wiedzieć :p Nie no żartuje. Nie chce tu zbyt dużo upubliczniać o sobie :p

      Usuń
  7. Też wolę makaron, ale za to jestem nocnym markiem :D
    I też dostałam nominację od Venus, znów zaleje blogosferę fala Liebstera xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jakie będą Twoje odpowiedzi na pytania :p

      Usuń
    2. Niebawem się przekonasz ^^

      Usuń
    3. Jak mija niedziela? :)

      Usuń
    4. Niedziela całkiem spoko, niedziela była ładnym dniem. A u Ciebie?

      Usuń
  8. Widzę, że cenisz w ludziach to co ja :)
    No co ty nie obrażę się - cieszę się, że Ci się pytania spodobały
    Sama zrobiłaś leki nono - podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często leki robimy :)

      Usuń
    2. Taki zawód mój przyszły stety/ niestety ;)

      Usuń
    3. A lubisz ? Bo to chyba najważniejsze by to lubić

      Usuń
    4. Uwielbiam :) Bardzo lubię chemię, a to podstawa w tym zawodzie.

      Usuń
    5. ja nawet kiedyś lubiła Chemie bardziej mi wchodziła niż Fizyka :P

      Usuń
    6. Za fizyką nie przepadam, mimo że elementy tego przedmiotu były na studiach.

      Usuń
  9. ooo widze ze moja branza jestes? farmacja czy technik farmaceutyczny? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam makaron pod każdą postacią :D
    Czytałam jedną książkę autorstwa Isabel Allende, ale później jakoś wyleciała mi z głowy, więc dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mogłabym makaron jeść codziennie ;)
      Nie ma za co ;)

      Usuń
  11. Też odpowiedziałam na te pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ciekawe czy coś mnie zaskoczy w odpowiedziach ;)

      Usuń
    2. Pewnie nie. :) Jakoś nie miałam natchnienia, żeby się na nie rozpisywać.

      Usuń
    3. Ja tam wolę pisać krótko, zwięźle i na temat ;)

      Usuń
  12. przede mną też jest ten sam zestaw pytań ;) miło było przeczytać Twoje odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że bierzesz udział w zabawie, to więcej się o Tobie dowiem ;) Co Cię zaciekawiło w moich odpowiedziach?

      Usuń
    2. piękna młoda i bogata to ja też bym chciała być :) i też lubisz chyba psiaki tak samo jak ja :)
      wiesz nie bardzo przepadam za takimi zabawami, ale chcę zrobić wyjątek :)

      Usuń
    3. Uwielbiam zwierzęta, a bogata może kiedyś będę :p
      To zapraszamy do zabawy już Cię nominuję:*

      Usuń
    4. Venus mnie nominowała razem z Tobą ;) tylko czekam na lepszy nastrój.
      wszystko przed Tobą;)

      Usuń
    5. To dobrze, to dobry element na odreagowanie, może to trochę poprawi Ci humor :*

      Usuń
  13. być młodym, pięknym i bogatym, jestem na tak! :D
    haha mnie też inspiruje codzienność i muzyka

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, pięknym młodym i bogatym ;)
    Po miesiącu w końcu mam internet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteś :)

      Usuń
    2. Wreszcie można wieczorem normalnie posiedzieć ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
    3. No długo Cię nie było. ;)

      Usuń
    4. Miesiąc prawie ;)
      Skrobnę notkę, skrobnę, jak tylko wenę znajdę ;)

      Usuń
    5. Nominowałam Cię do zabawy, więc może weźmiesz udział :*

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. :) To cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  16. Książkę polecam tę samą. Genialna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film na jej podstawie też jest super. Oglądałaś?

      Usuń