piątek, 17 października 2014

58.

Jestem jak Lion King. To niespokojny wojownik z małym gronem zaufanych przyjaciół. Idzie przez życie walką, nie odpuszcza.
"To jest spokojne poddanie się
Pośpiechowi dnia
Kiedy żar kołysanego wiatru
Może zostać ugaszony." *

Słowa i melodia piosenki towarzyszą od dzieciństwa.
Nie ma to jak objąć ukochaną osobę, móc powiedzieć, że...
Móc mu powiedzieć, że się go kocha.

"I czy czujesz miłość tego wieczoru?
To jest tu gdzie my." *
 
 
To niesamowite móc objąć go ramieniem, objąć jego chłodne dłonie.
 
 
"Kiedy serce tego zwariowanego podróżnika
Zabije w tym samym czasie co Twoje." *
 
To niesamowite móc po prostu być przy sobie.

"Temu niespokojnemu wojownikowi wystarczy
Tylko z Tobą być." *

* cytaty pochodzą z utworu "Can you feel the love tonight?" śpiewaną przez Eltona Johna, została na nagrodzona Oskarem w 1994 roku, otrzymała również nagrodę Grammy.

wspomnienia ze spotkania 16.10.2014



86 komentarzy:

  1. zgadzam się...urok,czar,magia - po prostu czuć,że ktoś jest obok :)
    pozdrawiam weekendowo już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak myślę :)
      Udanego weekendu! :*

      Usuń
  2. To naprawdę niesamowite, niby zwykłe gesty, słowa, ale kiedy dzieli się je z ukochaną osobą są po prostu magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też tak myślę :* Było świetnie.

      Usuń
    2. Ehh, takie uroki miłości, po prostu :) :*

      Usuń
    3. Pewnie, mam nadzieję, że tak będzie zawsze :)

      Usuń
    4. Trzeba być dobrej myśli :)

      Usuń
    5. Jestem dobrej myśli :) Jak zdrówko?

      Usuń
    6. Wiem i bardzo dobrze :) a zdrowie... jeszcze trochę potrwa zanim całkiem mi przejdzie, ale już jest lepiej, dzięki :)

      Usuń
    7. Ja też się rozchorowałam, ale jest znacznie lepiej :)

      Usuń
    8. To całe szczęście, że jest lepiej, ale życzę pełnego powrotu do zdrowia :*

      Usuń
  3. Zwykłe gesty, a potrafią zdziałać cuda :)
    Ściskam i życzę Ci Kochana spokojnego weekendu u boku Ukochanego:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      Wzajemnie Słońce, udanego weekendu :*

      Usuń
  4. Ach :) Dobrze, pewnie, że dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) Co nowego u Ciebie?

      Usuń
    2. Leniwa niedziela. Próbuję zabrać się za mgr, tylko odpowiem na komentarze :P

      Usuń
    3. No mi też się nic nie chce, ale co miałam zrobić to zrobiłam, pozostają tylko powtórki, no i czekam na to by porozmawiać z moim J. :)

      Usuń
    4. My planujemy się wybrać dziś na spacer, w końcu ładna pogoda jest :)

      Usuń
    5. Ja też byłam na spacerze :)

      Usuń
    6. A dziś znów ładnie :)

      Usuń
    7. U mnie ostatnio strasznie mglisto. Co słychać?

      Usuń
  5. ach zazdrosze takiej bliskosci ech cos bardzo fajnego ech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz...ja mimo wszystko nadal mam wątpliwości. Jestem z nim i się po prostu zastanawiam czy to jest to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wątpliwości, w szczególności o to, co było z resztą sama wiesz, bo Ci sporo o tym mówiłam, ale mam nadzieję, że zamknął ten etap raz a zawsze. I że mnie nie zawiedzie. Ale jest dobrze, i nie mam powodu, żeby nie wierzyć.

      Usuń
    2. Wiem o co chodzi, ale myślę, że po prostu też jesteś wrażliwa na tym punkcie i po części to rozumiem. Jednakże pamiętaj, że nie masz powodów, aby mu nie wierzyć - przynajmniej na chwilę obecną i tego się trzymajmy ;* !

      Usuń
    3. Właśnie. Dziękuję za rady i bardzo cieszę się, że jesteś. Trzymam Cię za słowo, że się spotkamy :*

      Usuń
    4. Wiem, ale nie przejmuj się, staraj się na spokojnie przeanalizować sytuację. Może się da coś zrobić?

      Usuń
    5. :) Będzie dobrze. Jest lepiej.

      Usuń
  7. po prostu nic nie jest cenniejsze od kochania i bycia kochanym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to najtrafniejszy wniosek! :)

      Usuń
    2. prawda potwierdzana od lat :) choć jest coś ważniejszego - ZDROWIE !

      Usuń
    3. Miałam wiele problemów ze zdrowiem, ale w końcu doszłam do ładu. ;)

      Usuń
    4. I to najważniejsze
      No widzę Angelina :P zdjęcie z fajnego filmu

      Usuń
    5. :)
      Tak bardzo lubię Angelinę, mam nawet jej biografię:)

      Usuń
    6. Niezła z niej aktorka :) i piękna

      Usuń
  8. Tak zwykłe, a tak wyjątkowe... oby trwało jak najdłużej. Do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie nie doceniają drobnych gestów czy rzeczy. Chciałabym, żeby trwało do końca.

      Usuń
  9. piekne, az zaraz skocze na spotify w poszukiwaniu tego utworu ;)
    >> NOWA NOTKA zapraszam na mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak z pozoru niewiele potrzeba do bycia szczęśliwym... oby ten stan nigdy Cię nie opuszczał ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zbyt wielkie oczekiwania dają wielkie rozczarowanie. Mam taką nadzieję :*

      Usuń
  11. cieszę się, że masz wsparcie i pomocne ramię obok siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo mi pomaga, i wspiera. :)

      Usuń
    2. kiedyś Ci pisałam, że to co ma być Twoje, to będzie ;-)

      Usuń
    3. Chyba zaczynam w to wierzyć. :)

      Usuń
    4. tak jest lepiej ;) wiem bo sama tam sobie mówię.

      Usuń
    5. Niby tak, wiara czyni cuda, ale złudzenia nie są czymś dobrym.

      Usuń
    6. ale w coś wierzyć trzeba no! :)))

      Usuń
    7. Wierzę jedynie we własne siły, nic po za tym, bo potem jest wielkie rozczarowanie. ;)

      Usuń
    8. a w Boga? :) wybacz pytanie, jak nie chcesz nie odp.

      Usuń
    9. Jak to powiedział trafnie Albert Einstein "Jestem głęboko wierzącym ateistą. To poniekąd nowy rodzaj religii". To słuszne słowa.

      Usuń
  12. Moje ukochane bajkowe piosenki to właśnie ta z króla lwa, na dłużej niż na zawsze z księżniczki łabędzi, płynie czas z Anastazji i kolorowy wiatr z Pocahontas :>

    OdpowiedzUsuń
  13. To dziwne, jak drugi człowiek jest nam niezbędny. I nie zdajemy sobie z tego sprawy, dopóki nie przyjdzie nam go spotkać. Nagle przynajmniej część tego wszystkiego, co nas otacza staje się prostsza i lepsza.

    Dobrze, że masz kogoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak.
      Cieszę się, że jest.

      Usuń
  14. Być przy sobie i BYĆ przy tym SOBĄ to jest coś wspaniałego, niezastąpionego i bezcennego... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wypowiedziałaś to w jednym zdaniu ;)

      Usuń
  15. Widzę miłość wplątaną w literki. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń