poniedziałek, 8 września 2014

53.

Na wstępie chciałabym podziękować Czarno-białej za wyróżnienie :) i zaproszenie do udziału w The Versatile Blogger Award. Mam nadzieję, że dowiecie się czegoś ciekawego o mnie i nie tylko.
 
1. Angelina Jolie - moja idolka. Wiadomo to nie od dzisiaj. Uznawana za jedną z najpiękniejszych aktorek i za "największe odkrycie tej epoki". Mam z nią wiele wspólnego. M.in. trudne dzieciństwo, rozwód rodziców, awanturnicza, kłótliwa natura, zamiłowanie do tatuażu i motocykli. Uwielbiam też szybką i niebezpieczną jazdę samochodem. Sama chciałabym mieć taki sam tatuaż jak ona czyli arabski zwrot znaczący siła woli. Dokładnie w moje 23 urodziny wzięła ślub. Uwielbiam punk rock.
 
2.  Podróże - bardzo lubię podróżować. Całe Włochy przejechałam autostopem. Byłam na samotnej podróży samochodowej w Niemczech. Z racji tego, że pochodzę z drugiej części Europy, zwiedziłam nieco Hiszpanii, odwiedziłam Barcelonę i stadion klubu piłkarskiego FB Barcelony. Oglądnęłam niezapomnianą i robiącą wrażenie Sagrade Familię, której architekt o nazwisku Gaudi zginął pod kołami tramwaju. Budowa kościoła do tej pory nie została ukończona. Oczywiście niezapomniana podróż do Cannes i Monaco. Chciałabym tam żyć. No i zapomniałabym o podróży do Egiptu i Izraela. Niezapomniane wspomnienia, ludzie ....

3. Ludzie - uwielbiam towarzystwo ludzi, rozmowy. Mimo wszystko ciężko nawiązać mi jakieś bliższe relacje. I na swoim przykładzie wiem, że rodzina to nie więzy krwi. Nie ważne czy ludzie są spokrewnieni. Chciałabym tu przede wszystkim podziękować Czarno-białej za ogromne wsparcie.

4. Kuchnia - jako zodiakalna Lwica uwielbiam jeść. Same dobre rzeczy i w dużych ilościach, mimo że każdy dziwi się, że nie jestem gruba.

5. Sport - towarzyszy mi od dawna. Miałam zadatki na dobrą biegaczkę, ale moje plany życiowe się pozmieniały.

6. Muzyka - skoro sport, i kuchnia to i muzyka musi być. Jest nieodłącznym elementem mojego życia. Jak już wspominałam ubóstwiam punk rock.

7. Charakter - mam ciężki. Czasem łagodna, czasem agresywna, ciężko za mną nadążyć.

A do zabawy nominuję:
1. Labravę
2. Iluvię
3. Narkotyczną
4. Patrycję
5. Inę
6. Prostą
7. Lawendową


Coś Was zaskoczyło? Jeśli tak podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

84 komentarze:

  1. Kochana, nie musisz mnie całować po rękach ani stopach ;p Za punkt drugi Cię uwielbiam! Niestety, stety, uwielbiam BArcelonę, Hiszpanię. To moja miłość!
    Ojej, wzruszyłam się! Dziękuję teraz ja za to wyróżnienie ;* ! Kochana...ale mi się miło zrobiło!

    :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miało Ci się zrobić miło :)
      P.S. Z niecierpliwością czekam na sobotę :)

      Usuń
    2. I tak się właśnie stało.! Nie spodziewałam się. :) Dziękuję, dziękuję i dziękuję ;* .
      P.S. wieeeem (śmiech!) ;p

      Usuń
    3. Trzymaj kciuki, żeby wszystko się udało. :)

      Usuń
    4. To już za 2 dni! ;) Odliczamy czas ;)

      Usuń
    5. Hahaha ! Eminuje z tych słów ekscytacja ;p

      Usuń
    6. Tak :) Odliczam czas, on też. :)

      Usuń
    7. :) Szybko minie ;p
      to już jutro

      Usuń
    8. To już dzisiaj. Jeszcze 8 h 40 min.

      Usuń
    9. Już coraz bliżej. Za 2 godziny się zobaczymy. :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :) Ewelina też mnie wciągnęła w tą zabawę, chyba jakiś pościk skrobnę ;)
    To najważniejsze, że jednak wyszło na plus ;) u mnie zamiłowanie do tatuażu zmienia się raczej w nałóg bo z chęcią zrobiłabym nowy, ale niestety kasy brak ;/ za to pod skórą czuję, że muszę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko powoli wyszło na prostą. Ale o tym w poście w niedzielę ;) Szykuj się na napięcie.

      Usuń
    2. Czemu dopiero w niedzielę? :( akurat mnie nie będzie bo do mamy jadę :( może u kogoś neta dorwę to zajrzę co ciekawego przyszykowałaś :D a nie wątpię, że jest to coś baaaardzo interesującego :)

      Usuń
    3. Bo w sobotę jest u mnie święto, więc pewnie dopiero coś w niedziele skrobnę, ale mam nadzieję, że dużo emocji będzie. :p

      Usuń
    4. A to 3mam kciuki i czekam :D jutro jadę tak więc postaram się dorwać u kogoś neta :D

      Usuń
    5. Ciekawe czy czymś Cię zaskoczę :p

      Usuń
  3. To mamy ze soba jeszcze wiecej wspolnego :) tez uwielbiam Angeline, podroze i mam ciezki charakter, nawet bardzo ciezki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakoś chyba da się z nami wytrzymać, co? ;)

      Usuń
    2. chyba się da, skoro inni wciąż nas znoszą ^^

      Usuń
    3. Pewnie? Co nowego u Ciebie?

      Usuń
    4. Szczerze mowiac, u mnie rzadko cos sie dzieje, wiec na razie mam przestoj :) a u Ciebie? :)

      Usuń
    5. A ja czekam na sobotę ;)

      Usuń
    6. Mam nadzieję, że będzie ok.

      Usuń
    7. Na pewno bedzie! Trzeba byc dobrej mysli, bede 3mac kciuki :)

      Usuń
    8. Trzymaj, przydadzą się. Jestem dobrej myśli :*

      Usuń
    9. I tak ma pozostac :):*

      Usuń
    10. Odliczamy czas do spotkania ;)

      Usuń
    11. To ile godzin zostalo? :)

      Usuń
    12. Teraz już tylko 8h 41 minut.

      Usuń
  4. dziękuje za nominację ale niestety ja się nie bawię w tego typu zabawy, ale jeszcze raz dzięki, to miłe że ktoś o mnie pomyślał :) zaskoczyłam mnie tym,że słuchać punk rocku i nie powiedziałabym,że charakter masz ciężki, ale wiadomo w wirtualnym świecie czasami ciężko jest ocenić :) też lubię podróżować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to trzeba kogoś poznać w realu, żeby stwierdzić, chociaż chyba aż tak bardzo nie daje się we znaki, zawsze wokół mnie był tłum ludzi.

      Usuń
    2. jak się chce to i tak wszystko można zakamuflować :)

      Usuń
    3. Coś niestety o tym wiem.

      Usuń
    4. czasami taka umiejętność się przydaje, gdy nie mamy ochoty odpowiadać na zbędne pytania

      Usuń
    5. Możliwe, ale chodziło mi o coś innego. Chodziło o relacje miedzy ludzmi, jak mogą udawać.

      Usuń
    6. można się rozczarować

      Usuń
    7. I to bardzo. Tak było z moją poprzednią relacją z facetem.

      Usuń
  5. A co najbardziej lubisz z punk rocka? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie. Czasem słucham Nickelback. Aerosmith albo Guns n'Roses i Children of Bodom.

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, że to punk rock ^^

      Usuń
    3. Ciężko to przypisać do jednego stylu.

      Usuń
    4. Wcale nie ciężko :P Nickelbact to hard rock, Aero i Gunsi to klasyczny rock, a Childreni to metal :P
      Jak napisałaś o punk rocku to myślałam o Sex Pistols, The Exploited, czy Ramones'ach :P

      Usuń
    5. To były pierwsze skojarzenia jakie przyszły mi na myśl. Pistolsi to miejsce nr jeden u mnie ;)

      Usuń
    6. O widzisz :D Mam trochę zboczenie, bo ja zaczynałam od punka właśnie. I nie tyle zagranicznego, co polskiego dużo słuchałam.

      Usuń
    7. U mnie były mieszanki stylów :p Tzn. moje koleżanki słuchały m.in. Nirvany, Metaliki itp. itd. ale dużo by opowiadać.
      Aa tak po za tym to czekam na sobotę^^

      Usuń
    8. możesz opowiedzieć, nie pogniewam się :P
      Czemu na sobotę? ;>

      Usuń
    9. Ach no tak :D To trzymam kciuki, by było super ;)

      Usuń
    10. Odliczam każdą godzinę, która nas dzieli od spotkania.

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację, to bardzo miłe, ale raczej nie biorę udziału w takich zabawach, więc nie przyłączę się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeci punkt - jakbym czytała o sobie. Też lubię rozmawiać z ludźmi, dzielić się przemyśleniami i dyskutować. I ja również mimo, że nie wyobrażam sobie życia bez ludzi, ciężko mi nawiązywać nowe znajomości. To jeszcze pozostałości po wrodzonej nieśmiałości. Piszę "pozostałości", ponieważ ostaynimi czasy trochę się to zmieniło. Mam nieco więcej odwagi, jeśli o to chodzi.

    Nigdy nie podróżowałam. Móże jakbym kiedyś spróbowała, polubiłabym to w równym stopniu , co Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ludzi, ale tak naprawdę ciężko mi znaleźć prawdziwego przyjaciela. A podróże są super. Tylko taka impreza musi być udana :)

      Usuń
  8. autostopem przez Włochy? Podziwiam! W życiu bym się na coś takiego nie odważyło. Cenię sobie wygodę, więc wolałabym normalną podróż i wygodny hotel czekający na mnie na miejscu. Ale mimo to podziwiam Cię, bo domyślam się, że jednak wrażenia z przygody autostopem są o wiele większe od zwyczajnego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na mnie czekał wygodny hotel. A tam jest tak, że autobusy spóźniają się 2 godziny od momentu danego kursu więc podróż autobusem byłaby niemożliwa. A to była duża frajda, bo ludzie tam są otwarci a nie takie zgredy jak w Polsce.

      Usuń
    2. Oj w Polsce też nie tylko zgredy są, nie uogólniaj ;-) Mimo wszystko autostop lekko mnie przeraża, nigdy nie wiesz, na kogo trafisz. Nie bałaś się?

      Usuń
    3. Ale to minimalny odsetek. Czego miałabym się bać?

      Usuń
    4. No nie wiesz kim będzie człowiek, który zdecyduje się podwieźć ;-)

      Usuń
    5. Ale to tylko ludzie i nigdy nie wiadomo na kogo się trafi, ale odrobina zaufania i tyle.

      Usuń
  9. Rany, to dużo podróżowałaś. Ja byłam tylko w Norwegii... Egipt i Izrael... tam musi być gorąco *a w Norwegii tego lata 43 stopnie*...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, najgorzej od maja do października jest. Trochę tego już było.

      Usuń
  10. Zwiedziłaś trochę świata! ;) Najbardziej zazdroszczę odwagi i tego zwiedzania Włoch na stopa. Zawsze coś takiego mi się marzyło, ale nigdy się nie odważyłam... A podobno nie jest wcale tak strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróż stopem to naprawdę super przygoda. :)

      Usuń
  11. Tylko pozazdrościć Ci tych podróży. Ja na razie zwiedzam Polskę, a jak już znajdę pracę to przyjdzie czas na resztę świata.
    Farben Lehre słuchasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, jest czas na wszystko.
      Tak, uwielbiam ich!

      Usuń
    2. Też ich bardzo lubię i nie mogę sobie wybaczyć, że na Juwenalia zachorowałam, bo właśnie u nas grali :(

      Usuń
    3. Wiesz, czasem tak bywa, ale może kolejnym razem się uda :)

      Usuń
  12. Ja kiedyś byłam duszą towarzystwa, podstawówka, gimnazjum, a teraz mam wrażenie, że zrobiłam się jakby trochę aspołeczna, preferuję samotność, nie wiem czemu tak się stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja byłam duszą towarzystwa w liceum i może w drugiej połowie gimnazjum. Mimo, że na początku mało mówiłam to miałam sporo znajomych.

      Usuń
  13. Podczas podróżowania autostopem miałaś zaplanowaną trasę, czy raczej działaś spontanicznie? :D Marzy się podobna wycieczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działałam spontanicznie :)
      Jest super!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że w przyszłości nie zabraknie mi odwagi w realizacji tego pomysłu. :D

      Usuń
    3. Oj nie ma co panikować, bo wszędzie może czyhać niebezpieczeństwo, ale tego nie da się przewidzieć jacy są ludzie.

      Usuń