czwartek, 28 sierpnia 2014

52.

Czym jest dla mnie blog? Blog dał mi bardzo wiele. Tu mogę napisać o tym co czuję, co myślę. W okresie kiedy było mi naprawdę trudno, mogłam tu napisać o tym. Wszystkie rozmowy, komentarze bardzo mi pomogły, wszystkie słowa wsparcia, otuchy...
Dziękuję, że jesteście. Znów wracam. Chyba nadchodzi jesień i dopadł mnie chwilowy brak na pisanie.

_____________________________________
Wybaczcie, musze.
Muszę sobie zrobić przerwę.
Wrócę za jakiś czas. / a to już nieaktualne /

106 komentarzy:

  1. Będę czekała aż pojawi się tutaj wpis z radosną wiadomością (wiesz o czym mówię).
    Trzymam kciuki, choć i tak będziemy napisały prywatnie.
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Dobrze wiesz, że bardzo chciałabym... Ale musimy poczekać jak to wszystko się rozwinie. :) Będziemy miały stały kontakt drogą prywatną. :*

      Usuń
    2. A więc jesteś! :* Powinnaś powiedzieć, że WRÓCIŁAŚ! :*

      Usuń
    3. Dobrze, że jesteś :*

      Usuń
    4. Dziękuję za wyróżnienie :*

      Usuń
    5. Cała przyjemność po mojej stronie ;*

      Usuń
    6. Ciekawe czy Cię czymś zaskoczę.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jakaś chwilowy brak ochoty na prowadzenie bloga. ;)

      Usuń
    2. Aaaa... czasem się zdarza ;) piłam kilka dni temu, rozgrzewające ;)

      Usuń
    3. Kolejne będzie ze mną ;)

      Usuń
    4. A jakie pijemy? :D u mnie leje dziś, paskudna pogoda ;/

      Usuń
    5. Jakie wybierzesz :) U mnie nieco lepiej.

      Usuń
    6. Konserką nie jestem, nie znam się, biorę zazwyczaj półsłodkie, jak mi za kwaśne to dosładzam ;D
      U mnie pada i pada, pogoda pod psem ;/

      Usuń
    7. Takie półsłodkie najlepsze :*

      Usuń
    8. I ciepłe kapciochy do tego ;)

      Usuń
    9. U mnie totalnie nic się nie dzieje, no może poza brakiem kasy, ale to raczej normalne ;) i nie ma na wino :(

      Usuń
    10. No, to masz tak samo jak ja, zawsze narzekam na brak kasy, bo jak miałabym to wiele rzeczy mogłoby się spełnić, ale trzeba sobie jakoś radzić.

      Usuń
    11. Dokładnie, tak to by można było na kursy iść, na wycieczkę jechać, coś robić a tak to ma człowiek guzik z pętelką ;/ mi się jeszcze wyjazd do pracy posypał a miało być tak pięknie ;/

      Usuń
    12. U mnie też podobnie :/ Ale ponarzekać zawsze można ;)

      Usuń
    13. Ale takie trzęsienie na plus?

      Usuń
    14. Najpierw trzęsienie było na minus, ale w końcu wyszło na plus ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że jesteś :)

      Usuń
    2. To bardzo miłe. A ja cieszę się, że Ty jesteś :*

      Usuń
  4. to poczekamy czasem trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpocznij i wracaj. A my poczekamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że będziesz tu zaglądać częściej :*

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będę miała więcej czasu, by móc tu zaglądać! =*

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję :* Zapraszam.

      Usuń
    4. Będę, będę! Na pewno!

      Usuń
    5. Fajnie byłoby gdybyś pisała częściej, oczywiście jak czas pozwoli ;)

      Usuń
    6. Muszę wreszcie porządnie zorganizować sobie czas - i myślę, że wtedy znajdę czas na wszystko! =*

      Usuń
    7. Ja też. Trzymaj kciuki za moje sprawy, mam teraz ich trochę :*

      Usuń
    8. Trzymam z całych sił! I chucham na szczęście

      Usuń
  6. Cóż ten dziwny czas z nami wyprawia. Dobrze że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nigdzie się nie wybieram :D
      Dopiero teraz zauważyłam, że skomentowałam ten post dwa razy, bo sądziłam, że to dwa osobne :D

      Usuń
    2. Nic się przecież nie stało :p

      Usuń
    3. Ale mnie to rozbawiło :D

      Usuń
    4. Jeszcze trochę żartu mi zostało najwidoczniej z liceum :p

      Usuń
    5. Zaraz idę spać, bo oczka się kleją :P A poza tym całkiem nieźle, pogoda dopisuje ostatnio i cieszy mnie to niezmiernie ;D

      Usuń
    6. No u mnie też ładnie, prawie w każdy dzień chodzę na spacery.

      Usuń
    7. Ja też :D Do moich drzew zwłaszcza ;D

      Usuń
    8. A ja się rozglądam za roślinkami leczniczymi przy okazji :p

      Usuń
  7. Czasem dobrze zrobić sobie przerwę, żeby móc za tym zatęsknić. Dobrze, że już wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wszystko jest dobre, potrzebne, żeby coś zrozumieć.

      Usuń
    2. Miło, że się ze mną zgadzasz :p

      Usuń
    3. trudno się nie zgodzić :D

      Usuń
    4. Właściwie to nic... no poza tym, że w piątek odebrałam wyniki egzaminu zawodowego i okazało się, że zdałam :) a co, pochwalę się :P

      Usuń
    5. To super! A ja mam nadzieję, że jakoś wpadnę na pomysł, żeby spotkać się z moją sympatią, o której pisałam w którejś z notek całkiem niedawno :)

      Usuń
    6. Pewnie, ze super, bo byłam przekonana, że mi się nie uda :) to dobrze! jesteś gotowa na spotkanie na żywo? ;)

      Usuń
    7. Trzeba w siebie wierzyć! :)

      Usuń
    8. Ano trzeba :) ale wtedy podeszlam do tego realistycznie z tendencja do porownywania wydarzen z przeszlosci :p

      Usuń
    9. Wiem, często tak mam.

      Usuń
    10. no to mnie rozumiesz :)

      Usuń
  8. dobrze, że jednak zostajesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie byłam taka długa przerwa. Ale to już nie ważne jaka była - ważne, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś mam ciężki okres ostatnio w życiu.

      Usuń
    2. Czasem tak jest , ale nie poddawaj się
      Ja ostatnio nie mam czasu :/
      i co chwilę przekładam stworzenie nowej notki

      Usuń
    3. Ten miesiąc będzie trudny, ale mam nadzieję, że wszystko się uda.

      Usuń
    4. Trzeba być dobrej myśli

      Usuń
    5. Nie ma za co :)
      Pozytywne myślenie dużo daje - sama tego się uczę :P

      Usuń
    6. Ja też się tego uczę i chyba powoli zaczyna wychodzić ;)

      Usuń
  10. Hej, jaka jesień? Przecież pogoda wciąż piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pada, więc nie jest pięknie.

      Usuń
  11. Każdy potrzebuje przerwy, jedni od bloga, inni od znajomych, czasem ktoś od wszystkiego. Ale zawsze przychodzi ten moment, kiedy już odpoczniemy i chcemy wrócić :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba sobie zrobić przerwę od wszystkiego.

      Usuń
    2. Ale zazwyczaj później chce się wracać :>

      Usuń
  12. Skoro informacja nieaktualne, to w takim razie czekam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie już niebawem, jest w trakcie tworzenia! ;)

      Usuń
  13. Czasem dobrze jest opowiedzieć o czymś ludziom, których się nie zna ;)
    Fajny sposób na wywalenie z siebie zalegających myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Po za tym często bliscy albo nie słuchają, albo nie mają czasu albo jeszcze coś innego.

      Usuń
  14. Pisanie, nie jedną z Nas wyzwoliło....
    Cieszę się, że należysz do tego grona
    Cześć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie blog dużo znaczy w końcu 7 lat blogowania robi swoje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też jestem tu mniej więcej tyle samo.

      Usuń
    2. to wiesz o czym mówię :)

      Usuń
    3. a przy okazji można tyle fajnych ludzi poznać ;)

      Usuń
    4. Z tym akurat różnie bywa.

      Usuń