czwartek, 28 sierpnia 2014

52.

Czym jest dla mnie blog? Blog dał mi bardzo wiele. Tu mogę napisać o tym co czuję, co myślę. W okresie kiedy było mi naprawdę trudno, mogłam tu napisać o tym. Wszystkie rozmowy, komentarze bardzo mi pomogły, wszystkie słowa wsparcia, otuchy...
Dziękuję, że jesteście. Znów wracam. Chyba nadchodzi jesień i dopadł mnie chwilowy brak na pisanie.

_____________________________________
Wybaczcie, musze.
Muszę sobie zrobić przerwę.
Wrócę za jakiś czas. / a to już nieaktualne /

sobota, 23 sierpnia 2014

51.

23 lata minęły jak jeden dzień. Tyle się wydarzyło. Mam nadzieje, że mój los w końcu odmieni się na dobre. /23.08/

P.S. 1. Ktoś chętny do kontaktu prywatnego z moją skromną osobą? ;)
P.S. 2. Czarno- biała, ale ze mnie stara dupa :p

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

50.

Nim się oglądnęłam, a 6 sierpnia minął miesiąc odkąd z Nim koresponduje. Codzienne rozmowy na fb czy gg, smsy czy czasem rozmowy telefoniczne robią swoje. Poznajemy się, wcale nie jest mi aż tak śpieszno jak w ostatniej znajomości chociaż chciałabym już się z nim spotkać. Czasem są wątpliwości, że znów coś może się nie udać, ale życie bywa różne i nie da się przewidzieć jak będzie. Mimo wszystko próbuję, bo zadręczanie się i myślenie co było, jak było i po co nic nie wnosi. Zobaczymy jak rozwinie się ta znajomość. Całkiem możliwe, że połączy nas miasto. Zobaczymy jak to będzie. Jak na razie nic więcej nie mogę powiedzieć.
 
Obrazek, który wczoraj od niego otrzymałam.

niedziela, 3 sierpnia 2014

49. Dieta.

Długo zabierałam się do napisania tego posta. Ale mam nadzieję, że moje rady pomogą każdemu, kto chce zgubić nieco kilogramów. Kiedy byłam na diecie unikałam wielu napojów i pokarmów, które mogłyby być tuczące i zawierać zbędne, puste kalorie.

1. Cukier - wielu ludzi myśli, że cukier to tylko dosładzanie np. herbaty czy kawy. Nie. Jest wiele produktów, które mają w sobie cukier. To ważne, aby przed wyborem danego produktu kierować się tym, co ma w składzie i czytać etykiety. Ograniczyłam cukier do minimum, natomiast potem przestawiłam się na naturalny miód i ksylitol - czyli cukier brzozowy. Podczas wyboru produktu kieruj się również tym jaki ma poziom indeksu glikemicznego.

2.Sól - dodawanie soli polepsza smak, jednak powoduje zatrzymanie wody w organizmie, kubki smakowe się"zatykają", nie czujemy prawdziwego smaku potraw.

3. Zioła - długo stosowane poprawiają pracę organizmu. Wpływają na pracę nerek, wątroby.

4. Ograniczyłam potrawy tj. kluski, placki ziemniaczane, białe pieczywo, które zastąpiłam wypiekami z mąki orkiszowej. Przestałam jeść to, co jest zbyt ciężko strawne i obciążające wątrobę.

5. Warzywa - wprowadziłam do swojej diety więcej warzyw.

6. Owoce - zawierają naturalne cukry, witaminy.

7. Urozmaicona dieta - staraj się jeść urozmaicone posiłki, składające się z różnych elementów, gotowane

8. Nie łączenie potraw - staraj się nie łączyć np. ziemniaków z mięsem, wtedy trawienie trwa dłużej.

9. Napoje gazowane - zawierają sporo cukru, lepiej przestawić się na wodę mineralną, niegazowaną.

10. Mięso - przestaw się na gotowane.

P.S. Nie stosowałam diety, żeby się odchudzać!