czwartek, 24 lipca 2014

48.

Może czas odpocząć?

118 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niby mam wakacje prawie miesiąc, ale mam sporo roboty.

      Usuń
  2. póki możesz korzystaj. niewiadomo kiedy znów trafi się okazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby mam wakacje od początku lipca, ale mam sporo roboty.

      Usuń
    2. wakacje tak naprawdę nigdy nie oznaczają wolnego; zawsze się coś znajdzie do roboty. przynajmniej czasu się nie marnuje.

      Usuń
    3. Coś w tym jest. Mam nadzieję, że będzie ok i załatwię to co chce.

      Usuń
    4. jak się uprzesz i sprężysz to nie będzie problemu. :) jak się chce mieć coś z głowy to lepiej się trochę teraz pomęczyć.

      Usuń
    5. Pewne sprawy wyjaśnią się dopiero we wrześniu więc muszę czekać.

      Usuń
    6. no cóż... na to akurat nic nie poradzisz. trzeba (nie)stety czekać.

      Usuń
    7. Do tego jeszcze dochodzi kwestia znajomości, o której pisałam w ostatnim poście, nie wiem jak to będzie.

      Usuń
    8. odpowiedź na to masz u mnie na blogu. :)

      Usuń
    9. Sama już nie wiem co robić.

      Usuń
    10. najlepiej dać sobie czas. oboje.

      Usuń
    11. także spokojnie kochana. :) właśnie od takich sytuacji jest czas, bo on wszystko pokazuje, czasem nawet naprawia.

      Usuń
    12. Dokładnie tak, i dziękuję za rady. Już jest lepiej ;)

      Usuń
    13. Też tak myślę. :*:*:*

      Usuń
    14. no właśnie. także głowa do góry! :* jesteśmy kobietami i wbrew pozorom mamy więcej siły niż faceci. w dodatku oni są prostolinijni i idą jednym schematem. :)

      Usuń
    15. Może idą jednym schematem ale nie są prostolinijni :p

      Usuń
    16. pod pewnymi względami są. :D

      Usuń
    17. Ci, których znam tzn byłam z nimi są jedynie w porządku w kwestiach pracy, uczuć niekoniecznie. Większość facetów, których miałam okazję poznać to zimni dranie.

      Usuń
    18. pamiętaj, że oni bez przyczyny się nie pojawiają w życiu.

      Usuń
  3. czasem trzeba , by nie zwariować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby mam wakacje od początku lipca, ale mam sporo roboty.

      Usuń
    2. Tak zawsze jest :)mimo wolnego zawsze się coś znajdzie do roboty

      Usuń
    3. Ale mam nadzieję, że wszystko to co chce uda mi się załatwić.

      Usuń
    4. i mocno Ci tego życzę by tak było

      Usuń
    5. Cieszę się i dziękuję :*

      Usuń
    6. Nie dziękuj zrobisz to jak się spełni :)

      Usuń
    7. :* Cieszę się, że Cię poznałam.

      Usuń
    8. Ja również :):*
      Jak tam odpoczynek :)

      Usuń
    9. A w porządku, mam sporo czasu do października, żeby wypocząć, więc nadrabiam, spędzam czas nad jeziorem i ostatnim facetem na rozmowach na fb ;)

      Usuń
    10. i coś tu się chyba rozwija :)

      Usuń
    11. Tak, masz rację rozwija się :p

      Usuń
    12. Chciałabym. I on też.

      Usuń
  4. Chwila odpoczynku nie zaszkodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby mam wakacje od początku lipca, ale mam sporo roboty.

      Usuń
    2. Zawsze się znajdzie coś czym trzeba się zająć. Korzystaj z wakacji póki możesz. :*

      Usuń
  5. Powtarzam to sobie od roku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wakacje od początku lipca, a odpoczynku w zasadzie nic.

      Usuń
  6. Odpoczynek jest potrzebny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wakacje mam de facto od początku lipca :p

      Usuń
    2. a ja od połowy lipca :)

      Usuń
    3. Co jeszcze powiesz? Co słychać?

      Usuń
    4. w końcu się pogoda poprawiła :) to mogę sobie posiedzieć na zewnątrz ;-) a co u Ciebie? mi wakacje mijają dzień za dniem bez szału póki co.

      Usuń
    5. Poznałam kogoś. Ale pożyjemy, zobaczymy jak to będzie :)

      Usuń
  8. Skoro tak mówisz, to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpocznij, jeśli potrzebujesz tego ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpoczynek jest potrzebny każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpoczynek zawsze jest dobry. Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za... Pytanie tylko - jak wiele osób potrafi tak naprawdę odpoczywać? Wyłączyć myśli, skupić się na teraźniejszości. Gdybym tak umiała, nawet kilka dni wystarczyłoby na regenerację. A gdzieś te trapiące myśli w głowie świadomie lub pod siedzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Ludzie nie potrafią 100% odpoczywać.

      Usuń
  13. Każdy czasem potrzebuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że o ten fizyczny czasem łatwiej niż o psychiczny...

      Usuń
    2. Dokładnie tak jest, ale staram się i tak i tak odpocząć.

      Usuń
    3. Odpoczywaj, odpoczywaj. :)

      Usuń
    4. Tkwię w zbyt przyjemnym pół-związku z cudownym facetem, a dni i tak uciekają mi między palcami, nic nowego. Marnuję najdłuższe wakacje w życiu. A u Ciebie?

      Usuń
    5. W pół związku? Ja mam wakacje do października, wiec też odpoczywam.

      Usuń
    6. Ja także do października. W związku, który traktuje się jak związek, ale nim nie jest... Czy coś, tak jakoś mówił.

      Usuń
    7. Aha. Każdy robi tak jak mu odpowiada.

      Usuń
  14. Zawsze jest dobry czas, żeby odpocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bratanica jak to maluch, ani jeszcze nie mówi, ani nie chodzi, ciekawa jestem kto z niej wyrośnie ;)

      Usuń
    2. Powoli się przekonasz jak to będzie ;)

      Usuń
    3. Rzadko ją będę widywać, mieszkamy w innych miastach. Totalnie bez zmian, tyle, że przyjaciele przyjeżdżają w sobotę, a u Ciebie?

      Usuń
    4. Tak bywa, że jak ludzie mieszkają w innych miastach to rzadko jest możliwość spotkania się. A w zasadzie nudy, bo wczoraj padało.

      Usuń
    5. Umnie też coś popadało, dzisiaj muszę chatę ogarnąć bo jutro przyjeżdżają a ja mam burdel na kółkach ;)

      Usuń
    6. Ja od czasu do czasu sprzątam, bo potem bym nie ogarnęła.

      Usuń
  15. odpoczynek jest potrzebny. zwłaszcza teraz, kiedy są takie upały i nie ma się na nic sił. jeśli masz tylko chwilę odpocznij.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, upał męczy, ale lubię upały. Znoszę je lepiej niż mróz.

      Usuń
    2. wczesna wiosna. to jest pora roku, w której czuje się najlepiej.

      Usuń
  16. Każdy potrzebuje czasem odpoczynku, więc nie szczędź i sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo :)))) :*

      Usuń
    2. Mam jeszcze 2 miesiące wakacji więc czasu nie braknie. ;)

      Usuń
    3. I dobrze, że chcesz go odpowiednio wykorzystać - odpoczynek też jest ważny :)

      Usuń
    4. Muszę jakoś wszystko zorganizować, mam jeszcze trochę spraw do załatwienia.

      Usuń
  17. Odpoczynek jest bardzo wskazany! :) najlepszy sposób na regenerację sił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Co u Ciebie?

      Usuń
    2. A już wiesz, gdzie/jak chciałabyś odpocząć? :) u mnie... jestem w trakcie szukania pracy w Krakowie, ale marnie idzie, więc w między czasie korzystam z wakacji :)

      Usuń
    3. Na razie odpoczywam u siebie, jest wiele miejsc, które chciałabym odwiedzić, ale jak na razie finanse nie pozwalają.

      Usuń
    4. Mam to samo, tak wiele pięknych miejsc do odwiedzenia, a tak mało pieniędzy, odwieczny problem :)

      Usuń
    5. No, ale może kiedyś je odwiedzę. :)

      Usuń
    6. na pewno, prędzej czy później się uda :)

      Usuń
  18. każdemu się należy chwila odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już nie wiem co mam począć z wolnym czasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj coś, oglądnij, idz na zakupy, do kina... Nad jezioro.

      Usuń
    2. mogę Ci go trochę oddać, chcesz?
      sęk w tym, że nie mam siły ani ochoty na nic...

      Usuń
    3. Nie, dzięki mam wolne od lipca do końca września, więc mi wystarczy. Ale czasem są takie dni jak dziś kiedy nie mam kompletnie pomysłu co zrobić.

      Usuń
    4. a więc ciesz się i korzystaj.
      dokładnie; tylko ja mam od dwóch tygodni mam takie dni.

      Usuń