niedziela, 15 czerwca 2014

41.

W tym poście chciałabym Wam opowiedzieć o moim nowym nabytku - klapkach firmy Ecco. Przyszły do mnie prosto z Danii. Ecco jest "liderem w produkcji wygodnego obuwia."

Zalety:
1. Receptor Technology
"RECEPTOR to zbiór technologii, które wspierają wszystkie cechy butów typu outdoor, w pełni wykorzystując naturalny zakres ruchu stopy – od uderzenia pięty o podłoże, poprzez środkową część fazy podparcia, po odbicie." / www.ecco.pl/

2. Miękka wkładka.
3. Wygoda i komfort.
4. Modny wygląd.

                                                                                    

 /Receptor Technology/

72 komentarze:

  1. Nie znam się aż tak dobrze na obuwiu, ale życzę Ci, aby się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się sprawdzą, mam już kilka par obuwia tej firmy :)
      P.S. Wyślij ma na maila link do Twojego bloga :)

      Usuń
  2. Najważniejsze, żeby były wygodne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są. Mam kilka par butów tej firmy i nie wymienię ich :)

      Usuń
    2. Większość moich butów jest bardzo niewygodna.

      Usuń
    3. To trzeba coś zmienić. :)

      Usuń
  3. Nie przepadam w ogóle za klapkami ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za klapkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie właśnie coś takowego sprawić, bo w te upały nogi mi się w trampkach zagrzeją... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy lubię klapki, są też sandały i japonki tej firmy ;) Ale mogę je polecić. Mam kilka par butów tej firmy.

      Usuń
    2. Ja to mam w ogóle potworne problemy z doborem obuwia...

      Usuń
    3. Ja też. Moje nogi jedynie tą firmę tolerują. Jak masz blisko siebie sklep ecco to po prostu wejdź i przymierz :)

      Usuń
    4. Poszukam w Poznaniu. Ja mam problem przez cholerne haluksy. I nie wiem skąd je mam - zawsze płaskie buty nosiłam, nie znoszę obcasów.

      Usuń
    5. Ja tez nie lubię obcasów.

      Usuń
    6. Zakładam je tylko, gdy już muszę. :P

      Usuń
    7. Ale jaka to wtedy jest katorga...

      Usuń
    8. Z tej firmy buty na obcasie są mega wygodne, więc nie mam tego problemu.

      Usuń
    9. Ja nawet nie mogę na moją stopę znaleźć balerin, a co dopiero obcasów :<

      Usuń
    10. Wiem, wiem jakie to może być problematyczne.

      Usuń
  6. Wydają się warte zakupu... aczkolwiek ja i tak wolę zwykłe trampki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są warte zakupu. Nie dałabym w trampkach rady w lecie, :p

      Usuń
    2. No tak, muszę ogarnąć coś lżejszego na te upały ;P

      Usuń
    3. Nowości może aż tyle nie ma, bo nawet nie czuję, że mamy kolejny poniedziałek ;p Myślę, co by ze sobą zrobić przez resztę dnia :)
      A jak u Ciebie? Już po egzaminach?

      Usuń
    4. Dopiero od dzisiaj jest początek sesji ;) U mnie? W zasadzie nijak. ;)

      Usuń
    5. No to trzymam mocno kciuki i palce u nóg również ;*
      Nijak na swój sposób też jest... urodziwe ;)

      Usuń
    6. Hehe ;) A co u Ciebie? Pakujesz się już?

      Usuń
    7. Coś Ty, będzie progress jak zacznę się pakować w piątek ;P Ale powoli zaczęłam w rzeczach przebierać, trzeba co nieco jeszcze wyprać, wyprasować itd. ;)

      Usuń
    8. Trzeba koniecznie wszystko oglądnąć;)

      Usuń
  7. takie inne klapki. takich jeszcze nie widziałam.
    ja jak Prosta wolę trampki, ale jeszcze balerinki i japonki. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lecie w trampkach nie dałabym rady ;) balerinki lubię, ale za japonkami nie przepadam. ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. 230 po obniżce, dostawa gratis ;)

      Usuń
    2. Ja osobiście bym tyle za nie nie dała, ale mam nadzieję, że będą Ci służyć długo i będą się nosić fenomenalnie :)

      Usuń
    3. No wiesz, za jakość się płaci. Rozmawiałam na ten temat z koleżanką i co roku kupuje nowe klapki czy inne buty, ja je będę mieć na lata, bo mam już wiele butów tej firmy i mam je sprawdzone. Więc nie dałabym za jakieś beznadziejne klapki kasy, które miałyby mi służyć tylko na jeden sezon.

      Usuń
    4. Wiem, wiem... za porządne szpilki, w których się będzie dało chodzić po polskich chodnikach też 1500 zł trzeba zapłacić :/
      Ja mam takie podejście, że co sezon mi się coś innego podoba, więc jest to plus dla kupowania częstszego - ale przyznaję rację, że dobra jakość jest nieoceniona.

      Usuń
    5. Ja mam inaczej, bo podoba mi się klasyka, a ta się praktycznie nie zmienia.

      Usuń
    6. No to masz dobrze :) Ja w sumie też noszę to, co mi się podoba i noszę dopóki się już całkiem nie zniszczy. Mam wciąż ciuchy, które nosiłam kilka lat temu. Czasem nad tym ubolewam, bo nie lubię wyrzucać rzeczy, które wciąż są dobre, a jednocześnie lubię modę i chciałabym być modna. Często noszenie starych rzeczy na wzór nowych jest wyzwaniem, ale to akurat lubię :)

      Usuń
    7. Naprawdę więcej wydałabym na beznadziejne ubrania, które za chwilę trzeba zmienić. Lubię jakość i prostotę. Ale zawsze musi być w tym coś seksi.

      Usuń
    8. Ja właśnie nie lubię kupować ubrań w galeriach: Bershka, Stradivarius, Reserved - jak dotykam materiałów to po prostu żal ściska. Szmaciane takie te rzeczy są, że po pierwszym praniu bluzka nadaje się tylko do mycia podłogi :/

      Usuń
    9. Dokładnie, dlatego stawiam na jakość. Może nawet uda mi się trafić na jakieś wyprzedaże, mam możliwość wyjazdu do Londynu, ale zobaczymy co z tego będzie.

      Usuń
    10. Zabierz mnie ze sobą 8)

      Usuń
    11. To pakuj się i lecimy ;)

      Usuń
    12. Bo naprawdę chciałabym tam pojechać, zwłaszcza na zakupy ;) Może kiedyś - tak jak Tobie się uda :)

      Usuń
    13. Trzeba mieć marzenia i je spełniać. :)

      Usuń
    14. Moim marzeniem jest lecieć do Stanów na Florydę :)

      Usuń
    15. :) A ja w zupełnie inną stronę :)

      Usuń
  9. Ja niestety nie przepadam za ta firmą, bo mają takie numeracje, że nie znajduje u nich butów. Mam 38 ale jedną stopę mam o pół numera większą. Jednak u nich 38 jest ciasne na obie stopy a 39 za duże na obie :/. Szkoda, bo mają czasem fajne buty. Fajne klapki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mają połówek. Ale z butami zawsze jest problem :/ Wiem, że fajne :)

      Usuń
    2. Tylko w tym sklepie mam taki problem , bo mają duży odstrzał między 38- 39. W innych sklepach też nie ma połówek, ale wystarczy do jednego buta dodam wkładkę. A tutaj musiałabym do 2 butów dać wkładki, bo albo cisną albo spadają z obu nóg :/ Ale szkoda czasem tak jest.

      Usuń
    3. To naprawdę fajne buty, trzeba szukać jakiegoś innego rozwiązania, ale oni w sklepach też nie mają całego asortymentu, może poszukać coś na sklepie internetowym.

      Usuń
    4. Nie kupuje przez internet butów - bo właśnie dlatego, że mam różnica i muszę buty przymierzyć przed zakupem. Szkoda chyba, że kiedyś mi się zmieni stopa jeszcze hehe

      Usuń
    5. Ja zawsze przymierzam buty przed zakupem przez internet. Bałabym się kupować coś w ciemno.

      Usuń
    6. Ale czasem trudno przymierzyć buta jak żaden w sklepie na ciebie nie pasuje tak mam w tej firmie :/

      Usuń
    7. No, ale oni nie mają całego asortymentu i wszystkich rozmiarów.

      Usuń
  10. Słyszałam dużo dobrego o tej marce, faktycznie takie super?
    A nic nowego, staram się zebrać w sobie ale jakoś mi nie idzie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super. Serio. Buty, w których chodziłam w roku przez wiosnę i jesień. dzień w dzień po kilka godzin zniszczyły mi się po 4 latach. Ale naprawdę były warte tej ceny.

      Usuń
    2. To w przeliczeniu na lata wyszły za grosze :) a nie jak teraz buty robią za 150-160zł na jeden sezon, takich nawet nie kupuję.
      U mnie też, ciepło, chociaż nieco wietrznie :)

      Usuń
    3. Dokładnie tak jest. A dodatkowo są niewygodne, mało eleganckie, i widać, że kiepskiej jakości.

      Usuń
    4. Najbardziej mnie rozbraja jak idę do takiego obuwniczego, popatrzeć sobie bo wolę skórzane buty zedrzeć niż w sieciówce co sezon kupować, biorę do ręki buty za niecałe 200zł a tam klej na połowie podeszwy, albo źle wyprofilowane, no ludzie, już lepiej dołożyć 100 i skórzane kupić.

      Usuń
    5. To jest jakaś tragedia. Lepiej nieraz dołożyć i być zadowolonym.

      Usuń
  11. Słyszałam o tej firmie, al;e jakoś nie za specjalnie mnie ujęła by zobaczyć jej asortyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jest jakiś do końca fajny, ale jest wygodny ;)

      Usuń
    2. To dobrze, ze wygodne. Ja ogolnie nie lubię klapek. Preferuję trampki, adidasy i sporotwe obuwie. ;)

      Usuń
    3. Ja też lubię sportowe obuwie, ale w lecie nie dałabym rady w pełnych butach.

      Usuń
    4. Ja w lecie od czasu do czasu baleriny. Tak to cały czas to co wczensiej wymieniłam.

      Nic ciekawego, już koniec. Jeszcze tylko próbna matura z chemii i wolność. ;)

      Usuń
    5. Daj znać jak Ci poszło ;)

      Usuń