piątek, 13 czerwca 2014

40.

Codzienna korespondencja od jakiegoś czasu, tony wysłanych dziennie do siebie maili sprawiają, że chyba powoli zaczynam zapominać o wydarzeniach ostatnich tygodni. Tego było mi trzeba. Korespondencji z nim, rozmowy na blogu z Wami, wymiana komentarzy, rozmowy w realu i na fb ze znajomymi..

Takiego kogoś było mi trzeba. Co z tego będzie, zobaczymy.

Dopisek z dn. 14.06.2014
Gdybym wiedziała lub przeczuwała jak się skończy mój ostatni związek pewnie na początku odrzuciłabym tą znajomość. Ale nie da się niczego przewidzieć. Myślałam, że trafiłam na kogoś odpowiedniego w końcu. A potem bez słowa odszedł, nawet nie informując mnie o tym. Chciałam potem szczerze porozmawiać o tym wszystkim, poznać prawdę. Ale może tak musiało być? Mogę mu jedynie podziękować, że był i za kilka miłych chwil, ale chyba nigdy się nie dowiem jaki jest i jaka jest prawda. Tak jak ktoś powiedział: :"Nikt nie odchodzi jak jest dobrze, musiał być nieszczery".


Zobaczę jak będzie teraz, pojawił się ktoś nowy. Może przy nim odnajdę szczęście?

P.S. Nieosiągalna, wyślij mi adres swojego bloga na maila ;)

52 komentarze:

  1. Czyżby zaczynało się coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd Ty bierzesz tych facetów? :D

      Usuń
    2. To moja słodka tajemnica :p

      Usuń
    3. Podziel się, błagam. :D

      Usuń
    4. A co chcesz kogoś poznać? Mogę Ci paru podesłać ;)

      Usuń
    5. Przydałoby się. ;)

      Usuń
    6. Mogę Ci wysłać ich maile, albo możemy porozmawiać prywatnie ;)

      Usuń
    7. Serio? Myślałam, że żartujesz. :D

      Usuń
    8. No co Ty ;) Nie żartuje ;)

      Usuń
    9. Jakoś nie mam odwagi pisać do obcych osób...

      Usuń
    10. Napisze do Ciebie na mail to wtedy opowiem Ci więcej :)

      Usuń
  2. Idealna okazja na to, by otworzyć w życiu nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, że będziemy mieszkać za niedługo w jednym mieście ;) Zobaczymy co z tego będzie :p

      Usuń
    2. No, ładnie, ładnie - mam nadzieję, że ułoży się to wszystko dla Ciebie tak, bys całkowicie zamknęła za sobą t a m t ą przeszłość :)

      Usuń
    3. Po prostu chciałabym zacząć nowy etap, a może to okaże się czymś co zawsze chciałam mieć. A tamten etap - tak jak napisałam w notce, mogę byłemu podziękować za kilak miłych chwil, ale mogę nigdy się nie dowiedzieć się jak było.

      Usuń
    4. Czasami warto nie rozgrzebywać zbytnio faktów z przeszłości - stało się i się nie odstanie, trzeba iść na przód. A widzę Ty masz doskonałą okazję, by ruszyć z miejsca :)

      Usuń
    5. Nawet nie o to chodzi. Nie zostawia się nikogo bez słowa. No i jak ktoś powiedział: jak jest dobrze to nikt nie odchodzi, musiał być nie szczery. We wrześniu może dużo się u mnie zmienić. :)

      Usuń
    6. Nie postąpił prawidłowo, to napewno. Nie wiem, szczerze, co nim kierowało... jeżeli w ogóle on sam wiedział...
      O proszę, do września już nawet nie aż tak daleko ;)

      Usuń
    7. Też chciałabym wiedzieć, co nim kierowało, dlatego zgodziłam się na ostatnie spotkanie, ale nic mi to nie dało. :/ Nie wiem, zobaczymy co będzie.

      Usuń
    8. Dało ono jedyni to, że miałaś jeszcze większy mętlik w głowie chyba...
      Wszystko w swoim czasie.

      Usuń
    9. Tak, za duży mętlik miałam. Ale dobrze, że się nie odzywa. Mam nadzieję, że znalazłam kogoś odpowiedniego w końcu.

      Usuń
    10. Oby okazał się tym właściwym, póki co masz czas, by go w miarę dobrze poznać.

      Usuń
    11. Dokładnie. Oboje jesteśmy po przeżyciach i mamy czas, żeby się poznać, i zobaczymy ;)

      Usuń
    12. Może to nawet dobrze, przynajmniej nie będzie żadnych skoków na głęboką wodę z niewiadomymi skutkami.

      Usuń
    13. Nawet nie o to chodzi, że na głęboką wodę. Bo jeśli się już na coś decydujemy to trzeba grać fair. :)

      Usuń
    14. Mimo wszystko rodzaj gry i zasad zależy od graczy - oboje róbcie tak, by wam to na dobre wyszło :)

      Usuń
    15. Dokładnie tak! :) Dzięki za wsparcie.

      Usuń
    16. Nie ma sprawy, dobrze że się u Ciebie układa :*

      Usuń
    17. Zaczyna się układać. :)

      Usuń
    18. I oby tylko tak dalej ;*

      Usuń
  3. Jak coś zaczyna się dziać to trzeba działać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na starą miłość najlepsza jest nowa :) wiem co mówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale wcale tak nie jest, przynajmniej w moim przypadku. A zobaczymy co z tego będzie :)

      Usuń
    2. w moim się spełniło ;)

      Usuń
    3. To nie jest takie proste, pokochać kogoś nowego, ale mam nadzieje, że z tej znajomości wyjdzie coś dobrego.

      Usuń
  5. Odnajdziesz szczęście i to w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Nie wypatruj go, ono lubi się chować :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej czy później każdy z nas odnajdzie szczęście. Na to wpływa wiele czynników, a czasem i przypadek. Życzę Tobie, aby faktycznie tak wyszło :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę szczęścia z tą "nową" osobą, oby przerodziło się w coś fantastycznego, było Twoim szczęściem i podporą w gorsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest wsparciem :) Mam nadzieje, że wyjdzie z tego coś dobrego.

      Usuń