poniedziałek, 9 czerwca 2014

39.

Nie będzie mnie do końca czerwca.
/Pass exams.

68 komentarzy:

  1. Wyjeżdżasz?
    Aż pali ;/ wyszłam po zakupy i się roztapiam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, egzaminy. Ale może potem wyjadę na wakacje ;)

      Usuń
    2. A to powodzenia :)
      Ja też nie, ale od jutra ma być chłodniej.

      Usuń
    3. U mnie dzisiaj jest już nieco lepiej.

      Usuń
    4. U mnie też ;]
      Dziękuję :))

      Usuń
    5. Zobaczymy jak będzie dzisiaj.

      Usuń
  2. Powodzenia na egzaminach - zniszcz ich ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę, napewno :)

      Usuń
    2. A u Ciebie? Co słychać?

      Usuń
    3. Mam dzisiaj do pozałatwiania parę sprawunków w szkole w związku z tym, że nie będę mogła odebrać osobiście wyników matur. I też muszę popytać jak by to wyglądało, gdybym chciała przyjechać w maju jeszcze raz jakieś rozszerzenie napisać.

      Usuń
    4. Chcesz za rok coś jeszcze napisać? Jak ja pisałam maturę to wiem, że było kilka osób z roku wyżej, które pisały rozszerzenie, tylko chyba trzeba było się wpisać znacznie wcześniej.

      Usuń
    5. W tym roku matury były naprawdę ciężkie, więc jednak upragnionych wyników nie otrzymałam. Wiem, że trzeba dosyć wcześnie się zapisać, mam tylko nadzieje, że nie będzie problemów z tym, ze będę na drugim końcu Europy.

      Usuń
    6. Ja też planuje wyjechać do znajomego do Londynu, ale zobaczymy jak to będzie.

      Usuń
    7. W razie czego daj znać, pójdziemy odwiedzić M&M`s World ;P

      Usuń
    8. Świetnie, jestem za! ;)

      Usuń
    9. No to jako tako plany już mamy ;P

      Usuń
    10. Teraz wystarczy się umówić ;)

      Usuń
    11. Ja napewno będę miała wolne soboty całe dla siebie (co prawda mam ograniczony czas i muszę wrócić o określonej godzinie wieczorem, ale cóż - kontrakt to kontrakt :)).

      Usuń
    12. Wszystko jest do zrobienia :)

      Usuń
    13. Napewno nie jest to rzeczą niemożliwą ;)

      Usuń
  3. trzymam kciuki i powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, jak na blogu, więc jesteś na bieżąco :)
      A Ty kiedy zamierzasz się zacząć uczyć? :P

      Usuń
    2. Jestem w trakcie :) Mamy takie powiedzenie: " Sesja? Nauka? Tak, słyszałem coś o tym :p".

      Usuń
    3. Dobre :D Bardzo dobre! :D
      Podoba mi się :D

      Usuń
    4. Próbujemy jakoś odreagowywać. :p

      Usuń
    5. Czasem jest tak, że im mniej się uczysz tym lepszą masz ocenę ;) Ja kuję dziś, bo jutro ostatni egzamin :P Co godzinę dwie strony się uczę xD

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :) Będę trzymała kciuki

      Usuń
    2. Koniecznie! P.S. Posiadasz bloga na zaproszenie? Chciałam skomentować, ale poprzedniego chyba go usunęłaś.

      Usuń
    3. Tak posiadam. Napisz mi swój e-mail /

      Usuń
    4. shadowshadow928@gmail.com

      Usuń
  6. Oj te egzaminy... Ja też jestem ostatnio w kratkę. Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na egzaminach, i wracaj do nas szybko! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a Ty Mała trzymaj się z całych sił :*

      Usuń
  8. Mi również, strasznie. Ale już powoli robi się wolne. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję! Własnie napisałam ostatnie sprawdziany i czuję powoli wolne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Pisałaś na maila :*

      Usuń
    2. Postaram sie za niedługo odpisac, narazie nadrabiam zalełosci na blogach.

      Dziękuję. Na szybko! :)

      Usuń