środa, 1 stycznia 2014

12. Nowy rok.

Sylwestra 2013/14 spędziłam w miłym gronie u znajomych. Był to uroczy czas. Rozmawialiśmy, słuchaliśmy utworów jakie przygotowali na ten dzień wykonawcy bawiący się w niektórych miastach kraju. Oprócz tego było sporo jedzenia, w trakcie dyskusji na różne tematy popijaliśmy wino a gdy wybiła północ każdy trzymał w dłoni szampana, który smakował wyśmienicie.
Mam nadzieję, że ten rok będzie zarówno dla mnie jak i dla Was pomyślny i wszystko pójdzie zgodnie z planem!
Zatem: Do siego roku!

44 komentarze:

  1. Sylwester w gronie znajomych na pewno był udany :)
    Drugi raz z rzędu spędzam ten dzień w domu,ale nie żałuję, chociaż w tym rozleniwiłam się już na tyle, że miast kreacji założyłam dres ;) w tamtym jeszcze się chociaż jakoś ubrałam ;D a szampana nawet nie ruszyłam, mój chłopak zasnął przed 12 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwester w domu też jest fajny. Ale miałaś obok ważną dla siebie osobę :)

      Usuń
    2. Fakt, zaprzeczyć nie mogę :) szkoda, że usnął nim zdążyłam powiedzieć "Szczęśliwego" ;D

      Usuń
    3. :) Czasami tak bywa. Ale widziałam fajne fajerwerki :)

      Usuń
    4. U nas jakieś też puszczali, ale chyba po innej stronie miasta ;)
      Nowego? Właśnie się dowiedziałam, że moi sąsiedzi są amatorami niemieckiej muzyki rozrywkowej, głośno się o tym dowiedziałam ;D A u Ciebie? jakieś nowe refleksje? spostrzeżenia? ;)

      Usuń
    5. W zasadzie to dzisiaj odpoczywam, no i w zasadzie to mi się nie chce myśleć :p

      Usuń
    6. W zasadzie to mam podobnie, z tym, że nijak nie chce mi się zwlec z łóżka na jakikolwiek spacer ;)

      Usuń
    7. A ja podobnie jak Ty, po spacerze idę na moją sofę :)

      Usuń
    8. Muzykę często mam w tle gdy gotuję, buszuję po necie czy czytam książki :)

      Usuń
    9. Zależy od nastroju, mój gust muzyczny jest bardzo eklektyczny ;) od muzyki poważnej po black metal.
      Nie posiadam tv, więc przeboje mogę pooglądać tylko w necie ;)

      Usuń
    10. Ja mam tv, ale rzadko oglądam.

      Usuń
    11. Spędziłam cały dzień w pracy ;/ udały się zakupy?

      Usuń
    12. Tak, tak. :) No powoli trzeba wracać do rzeczywistości.

      Usuń
    13. Ja już wróciłam, praca,praca, praca ;/

      Usuń
    14. A ja jeszcze dzisiaj i jutro wolne i znów szara rzeczywistość - zajęcia, zajęcia, zajęcia.

      Usuń
    15. Spokojne, leniwe trzy dnu, wczoraj szorowałam mieszkanie, dziś się trochę poobijam ;) może repaint dokończę, coś na pewno pooglądam, może uda mi się uchwycić koty na fotach ;)
      A u Ciebie?

      Usuń
    16. A byłam wczoraj w galerii a dzisiaj ostatni dzień ferii.

      Usuń
  2. również miło spędziłam sylwestra. :) podobnie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że Sylwester się udał :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że zabawa sylwestrowa udana. dokładnie, niech wszystko idzie zgodnie z planem, chociaż nie zaszkodzi odrobina odstępstwa od planów. wszystkiego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie, no i czasem trzeba się zabawić :)

      Usuń
  5. Chyba nigdy nie przekonam się do smaku szampana. A sylwester w gronie najbliższych to genialna rzecz, też taki miałam w tym roku ;)
    Szczęśliwego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trafić naprawdę na dobrego. Ale warto spróbować, żeby się przekonać :) My piliśmy takiego lekko słodkiego, był bardzo delikatny.
      I wzajemnie.

      Usuń
  6. Taki sylwester jest najlepszy. :) Oby ten rok był równie udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam taką nadzieję, że będzie lepszy.

      Usuń
    2. Masz jakieś postanowienia?

      Usuń
    3. Tak, postanowiłam, że nie będę palić. Przynajmniej dotrzymam tego, bo do tej pory nie palę i wcale mnie do tego nie ciągnie... To takie postanowienie na przekór, żartobliwe trochę.

      Usuń
    4. Mnie to nie dotyczy, bo od palenie stronię.

      Usuń
    5. Właśnie ja też nie palę, dlatego to postanowiłam.

      Usuń
  7. A ja skromnie chcę dla nas wszystkich żeby ten rok był po prostu najlepszy...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonamy się jaki będzie ten rok jak isę zakończy :)

      Usuń
    2. Nie widzę innej opcji!

      Usuń
  8. W tym roku szczęśliwie i mnie udało się takiego Sylwestra spędzić. To niewątpliwie bardzo miłe uczucie kiedy ma się z kim takowy wieczór spędzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja do ostatniej chwili myślałam, że spędzę go w domu, a jednak okazało się, że znajomi też nic nie robią, więc było miło razem spędzić ten czas.

      Usuń
  9. Handlowej czy artystycznej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno już nie byłam, ale jakoś mnie nie ciągnie ;)
      Dziękujemy w imieniu całej 4 :)

      Usuń