sobota, 28 grudnia 2013

11. Moment, chwila...

[Wspomnienia, prywatne]
 
Chciałabym się znów tak poczuć. Zupełnie jak w raju. Nigdy nie pomyślałabym, że są, istnieją takie miejsca na ziemi. Perełki, w których chciałoby się spędzić resztę życia. Kolory, morze, roślinność, i ten widok zapierający dech w piersiach. Coś niesamowitego.
Kobieta oddaje swoje kluczyki od kosztownego kabrioletu, oddaje je mężczyźnie mającemu zadbać, aby auto bezpiecznie dotarło  na parking. Jej wygląd, ozłocona suknia, idealne blond włosy, biżuteria za jedynkę z sześcioma zerami, perfum...
Nie mogłam się na nią napatrzeć.
 
Pomyślałam: "Jesteś piękna, tak cholernie piękna. Chciałabym kiedyś być taka".
 
Siedzę sobie koło fontanny w dzielnicy Monte Carlo tuż przy parkingu tutejszego kasyna. Znajomy żartuje, że po rosnących na naszym widoku palmach skaczą małpy.
`Księstwo pod panowaniem Grimaldich.

14 komentarzy:

  1. Tyle piękna. Magiczne jest potrafić je docenić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stworzenia, te kobiety ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękno pięknu nierówne :p Mało jest diamencików takich jak ona,

      Usuń
  3. W zwolnionym tempie widok doskonały ;)
    Dziękuję, teraz to już Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie zostałam tam dłużej, ale może kiedyś.

      Usuń
    2. Pozazdrościć nawet tej chwili,niewiele podróżowałam i nie miałam okazji ponapawać się czystym pięknem ;)
      Oj ja też,posiadasz jakieś?

      Usuń
    3. Mam jeszcze kilka miejsc do zobaczenia. Miałam kiedyś specjalnie tresowanego teriera szorstkowłosego :)

      Usuń
  4. Lubię czasem usiąść i przyglądać się ludziom. Można zauważyć wiele piękna, a także... prawdziwego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Całkowicie się zgadzam. Jakieś plany na sylwestra?

      Usuń
  5. Tak, dresy, wstawiona domowa pizza i "Pandora hearts" a poza tym kociaki obok do głaskania bo biedule się boją wystrzałów.
    A Ty?
    Szczęśliwego Nowego Roku! Oby ten rok przyniósł Ci rzeczy warte wspomnień,jak to wydarzenie powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam u znajomych. Kocham pizzę :) Zwierzęta niestety w ten dzień strasznie się boją.
      Dzięki i wzajemnie.

      Usuń