czwartek, 26 grudnia 2013

10.

Lubię ten moment, kiedy zaczyna się dzień. Jeszcze nie jest całkiem widno, ale niewiele brakuje. To coś pomiędzy dniem a nocą. Zawieszone lekko różowo-pomarańczowe spod spodu chmury dają niesamowity efekt na niebie.
Lubię patrzyć wtedy przez okno, w taki dzień jak ten. Widzę choinkę ubraną w czerwone światła, migające na kolorowo girlandy tu, czy tam.
To taki dzień kiedy mogę zwolnić, przemyśleć wiele spraw, zadać sobie pytanie jaki był ten rok i co mogę zrobić, żeby było lepiej.
Dowiedziałam się wczoraj, że zarażam optymizmem mimo, ze tak wiele przeszłam.

20 komentarzy:

  1. I ja lubię tę porę doby. Czasem wtedy dopiero zasypiam. :)
    Zarażaj dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj do mnie wpadają znajomi, ciekawe co będzie siędziało.

      Usuń
    2. Popiliśmy, pogadaliśmy, było miło i przyjemnie.

      Usuń
    3. I to najważniejsze. :)

      Usuń
    4. Dostałam moje ulubione wino ;)

      Usuń
  2. Dla mnie najlepszy jest późny wieczór, kiedy mogę wreszcie zgasić światło i położyć się do łóżka. Mam przecudny widok z okna na światła miasta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wyglądać przez moje okno o każdej porze dnia ;)

      Usuń
    2. Ja się przyzwyczaiłam do widoku przez te wszystkie lata, ale w nocy jest w nim coś magicznego. :)

      Usuń
    3. Ja niby też, bo spoglądam na te widoki dość często, ale tak jak powiedziałaś jest coś w tym.

      Usuń
    4. Trzeba po prostu lubić miejsce, w którym się mieszka.

      Usuń
    5. Niekoniecznie je lubię, ale to dobre miejsce, żeby odpocząć i zrelaksować się.

      Usuń
    6. A ja kocham. Może nie samo mieszkanie, ale miasto owszem. Nie wyobrażam sobie życia nigdzie indziej.

      Usuń
    7. A ja wyobrażam sobie życie wszędzie indziej.

      Usuń
  3. Jak ja dawno nie widziałam takiego poranka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mimo że często spoglądam.

      Usuń
    2. I tak jakoś wolę wieczory, kocham wieczory. I noc, cichą noc.

      Usuń
    3. Ja lubię każdą porę dnia i nocy ;)

      Usuń
    4. To musi być fajne tak lubić wszystko:D

      Usuń
    5. Lubię dużo rzeczy :p

      Usuń