sobota, 30 listopada 2013

1. Andrzejkowe wróżby.

Andrzejki to dzień, w którym ludzie korzystają z zabaw, wróżb, horoskopów. Częściej niż w inne dni chcą wiedzieć co ich czeka w przyszłości, jak potoczy się ich los. Korzystają m.in. z cieni, które dają figury odlane z wosku. Odczytują ich kształt. Kiedyś z wróżb andrzejkowych korzystały młode dziewczyny, horoskopy były raczej przepowiednią miłosną.
Również i ja skorzystałam z wróżb. Jako horoskopowa Lwica czeka mnie ciekawa i udana przyszłość, ale co z tego okaże się prawdą to zobaczymy dopiero w przyszłości.

18 komentarzy:

  1. Również jestem lwicą. Jednak nie lubię Andrzejek tak samo jak nie znoszę horoskopów i wróżb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem są to niesprawdzone metody, ale trzeba trafić do naprawdę dobrej osoby, która się rzeczywiście zna.

      Usuń
    2. czy ja wiem... astrologia jest ciekawa i niektóre tematy lub działy mnie interesują, ale raczej nie horoskopy. a wróżby kojarzą mi się z dawnymi celtyckimi obrzędami.

      Usuń
    3. Tak jak napisałam, kiedyś z "wróżb" korzystały młode dziewczyny i były to tylko przepowiednie miłosne. Teraz jednak jest trochę inaczej. Wszystko ma gdzieś jakieś źródło. Podobno układ gwiazd ma wpływ na nasze życie, charakter, to jakie decyzje podejmujemy.

      Usuń
    4. ten temat można rozpatrywać pod różnymi kątami i przeróżnymi wierzeniami jak o pierścieniu atlantów.

      Usuń
    5. Dokładnie, chociaż trzeba przyznać, że jest to ciekawy temat.

      Usuń
    6. pierścień atlantów czy wróżby? ;D

      Usuń
    7. Chodziło mi o astrologię jako całość :p

      Usuń
    8. A błyskotki podobają mi się, ale rzadko ich używam :p

      Usuń
    9. ja jestem wybredna do takich rzeczy i też rzadko ich używam. :)

      Usuń
    10. Mam ich trochę, ale jakoś mnie denerwują :p

      Usuń
    11. ja też ich dużo mam, ale większość to z czasów gimnazjum i podstawówki, takie tandetne. :D

      Usuń
    12. :) właśnie oglądałam program tv, ale chyba nic ciekawego dzisiaj nie będzie ;)

      Usuń
    13. ja na zmianę gram w simsy, odpisuję na komentarze i tak w kółko. :) tv praktycznie w ogóle nie oglądam.

      Usuń
    14. Ja jedynie czasami bo obecnie nie mam czasu :p

      Usuń
    15. ja nie mam ani czasu, ani chęci. ;)

      Usuń
    16. Ale jak już mam, to jest to dla mnie chwila relaksu.

      Usuń